Lütfen doktor çağırın!

131 14 5
                                    

Oy ve yorum atmayı unutmayınnn

Yazar'ın ağzından

İnsanlar... Ne kadar benciller değil mi? Bazen tek bir sözleri bazen istekleri bazen yaptıkları bazen ise söyleyemedikleri ile...

Peki neden? Bu bencilliğin bir kazancı olmalı değil mi? Çizgi filmlerde,dizilerde her kötü olan insanların hep bir amacı vardı şimdi neden yok sadece masum ve iyi olmayı salaklık sananlarla dolu olan bu hayatta sizce de hala bir amaç var mıdır?

Peki sadece sırf Jungkook'a yardım ettiği için ve Jungkook'un canını yakmak için kaçırılan henüz 2 aylık hamile olan Seungmin ve eşi Bang Chan,onların suçu ne idi? Yardım etmeleri bir can kurtarmaları mı yoksa Dünya'nın ve Kore'nin en büyük mafyasının çete başını kurtarması mı?

Düşmanlık bile nedenliydi peki neydi bu nedensiz olan ya da bizim nedensiz sandığımız düşmanlık?

Aklınızda bir sürü soru işareti oldu değil mi, biliyorum herkesin öyle yalnız değilsiniz ancak şuan ki konumuz tam olarak bu sorular değil şuan ki konumuz belki de Seungmin'in başına dayalı olan silah olabilir?

"Hey! Onun suçu yok lütfen bırakın o daha hamile ben yardım ettim Jeon'a beni vurun ona dokunmayın ama nolur!"

Seungmin'in başına silah dayayan adamın suratında iğrenç bir gülüş ev sahipliği yapıyordu

Ve ortamda bir silah sesi ve aynı acı çığlıklar ancak biri acı diğeri ise delirmişlik?

  Yaklaşık bir kaç saat yani her şeyden önce...

"Seungmin sevgilim hadi geç otur bak bebeğimize bir şey olacak ben ayarlarım kahvaltıyı"

Bang Chan her zaman ki gibi hamile olan eşi Seungmin'in sızlanmalarına ve yardım etme isteklerine kulaklarını kapamış ancak dudaklarını büzen sevgilisine dayanamayıp ufak bir buse kondurmuştu dudaklarına

"Ya! Niye habersiz öpüyorsun ben bu aralar çok hassas biriyim bi kere böyle yapman haksızlık!" Eşinin tatlı serzenişine daha fazla dayanamayıp ellerini 'teslim oluyorum sen kazandın' der gibi havaya kaldırdı

"Pekala Seungiee~ hadi hazır yemeğe geçelimm"

"Sen bazen tatlı bir dedoş oluyorsun Channie~"

Chan Seungmin'in söylediği 'dedoş' kelimesi ile duraksamış ve kaşlarını çatmıştı

"Dedoş mu? Seungmin hani bana bir daha yaşlı hitaplarında bulunmayacaktın?"

"Çatma kaşlarını bak çabuk buruşacaksın, gerçi senin gibi bir yakışıklının buruşukken bile çekici olacağını belli~"

"Oh Seungie güzel eşim benim ama sonra devam ederiz tamam mı? Yemekler soğuyacak ve bebeğimiz sıcak yemekler yemeli"

Chan Seungmin'in belinden tutarak hızlıca kendine çekti ve burnuna ufak öpücük kondurup hızlıca masaya doğru geçtiler

Yemekleri bittikten sonra her zamanki gibi sofra toplamada Seungmin'in sızlanmaları ile geçmişti

"Hadi içeri salona geçelim aşkm bebeğimiz ve ben çok üşüdüük~"

"Oww o zaman hızlı olalım geçelim hadi üşümesin benim güzellerim"

"Channie kucakk" Seungmin kollarını havaya kaldırmış ve Chan'ın onu kucağına almasını bekliyordu -ki beklediği de hemen kocası tarafından gerçekleştirilmişti-

Salona geçip hızlıca yandaki battaniye almış ve güzelinin üstünü örtmüştü

"Hangi filmi izleyelim istersin?"

leader ☓ overbearing Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin