Çağan
Sabah uyandım ve duş alıp üstümü giyindim. Leya ve Ülküye seslendim. Ama gitmişlerdi. Ne var bu okulda bu kadar erken gidiyorlar anlamıyorum ki arkadaş. Neyse çantamı alıp evden çıktım. Tuana da çıkmış mı diye baktım fakat malesef çıkmadı. Belki de okuldadır. Okula gittim. Her yere baktım fakat onu göremedim. Aklıma bir yer gelmisti. Kütüphane tabi ya eyer okula geldiyse kesin ordadır. Ve evet tam tahmın ettiğim gibi tuana kütüphanedeydi.
Ç. Selam Tuana
T. Ç-Çağan senin ne işin var burda?
Ç. Eeeee şey ha evet kitap bakmaya geldim.
T. Anladım
O sırada zil çaldı ben ve tuana sınıfa gittik. Tuana yerisine geçti. O oturur oturmaz arda hemen yanısına oturdu. Sonra birden sesimi duydum.
Zeyneb. Çağan Naber Nasılsın?
Ç. Iyı sen diye sorcaktım ama getek yok
Z. Bende iyi :(
Tuana
Zeyneb çağana mı ne asılıyor yaa. Gıcık kız.
A. Tuana naber?
T. Iyı sen?
A. Bende iyi sağol. Sen çağana mı bakıyorsun ya?
T. Yooo yok canım ne alaka ben zeynebe bakıyorum.
A. Haaa anladım. Çağana asılıcak diye korkiyosun degilmi.
T. Ne alaka yaa?! Banane çağandan.
A. Tmm tmm ama merak etme zeyneb ve berat beraberler zeyno sadece arkadas olarak görüyor caganı.
T. Yaaaaa öyle mii.
Birden içimde bir sevinç oluştu neden acaba? Bilmiyorum neyse.
T. Sende Alisa ile diyosun
A. S-Sen nereden
T. Gördüm
A. Ama kimseye deme tmm mı söz mü.
T. Tmm tmm söz.
ARKADAŞLAR MERHABA DİYER BÖLÜM İÇİN 15 VOTE VE 15 YORUM YETERLİ SİZİ ÇOOOK ÖPÜYORUMMMM.