9. Bölüm

413 20 4
                                    

Susamıştım aşağıya indim mutfağa gittim. Düz yürüdüm birden ayagım takıldı ve düstüm ama yere degil birsinin üstüne o an uykum vardı ve sersem gibi yürüyordum ama düştüğüm kişiyi görünce hemen dinçlendim. Çağan dı düştüğüm kişi cağandı onun üstüne düşmüştüm oda benle beraber yere. Göz göze gelmistik aramızda 2 veya 1 cm bile yoktu. Dudaklarımız neredeyse bir birilerine deyicekti. 10 dakika kadar birbirimize öyle baka kaldık. Yakından bakınca o kadar güzeldi ki yüzü gamzeleri varmış yakından çok tatlı. Amaaaan ben ne diyorum yaaa. Hemen üzerisibden kalktım.

T. Ç-çağan b-ben özür dilerim seni görmedim.

Ç. Y-yok sorun değil

T. Ben su içecektim. Bardaklar nerede?

Ç. Şu dolapta

T. Tmm sağol.

Bardağı alırken birden ayağım keydi ve dengemi kaybettim. O an çağan hemen koşup belimden tuttu.

T. Ben çok teşekkür ederim. Gece gece sana çok zahmet verdim.

Ç. Yok teşekkür etmene gerek yok ayrıca zahmet mahmet vermedin.

Su içip odaya çıktım ve az önce neler yaşadım onları düşündüm.
Öyle uyuya kalmışım.

Çağan

Tuana odasına çıktık tan sonra ben koltuga uzandım ve yaşadıklarımızı düşündüm.

Sabah oldu uyandım saat 6 .
Okul tatile girmisti yağız ve deniz bugün izmire uciyordu bende havaalanına onları yolcu etmeye gittim.

Ç. Hadi kendinize iyi bakın. Ailenize selam söyleyin.

D. Sende kendine iyi bak gardaşıııım.

Deniz üstüme atlayarak bana sarıldı bende ona.

Y. Deniz napiyorsun herkes bize bakıyor

D. Tammam tamam indim

Y. Abi sende kendine iyi bak leyaya ve ülküye selam söyle.

D. Aynen ülküyede

Ç. Aslm

Onları yolcu ettikten sonra eve geldim ve kızlar uyanmış kahvaltıyı hazırlamışlardı.

Bir Çarpışma  (Çağtu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin