1 - Late night talking

41 12 102
                                    

★ ☆ ✮ ☆ ★

"Aslında söylediklerimden çok, sakladıklarımda gizliyim." Mori Kikiyama

-

Kapı çaldığı sırada zar zor internetten uzun araştırmalar sonucu öğrendiği kravat bağlama tekniğini uygulamaya çalışıyordu. Umutsuzca iç çekti ve bir hayli garip duran, birbirine girmiş olan kravatı boynundan çıkartmaya çalıştı. Sabah tanıştığı bir kızla üniversitenin öğrenciler için düzenlediği bir 'Hoş Geldin' partisine gidecekti.

Kravatı çözmeyi beceremeyince ve kapı bir kez daha çaldığından strese girip eli ayağına dolandı. Kapıyı açmak için yeltendiği sırada masasında duran 9 dolarlık 'Old Spice' markalı parfümünü devirdi ve yere düşüp milyon parçaya bölünüşünü hayretle seyretti.

"Sikeyim!" Diye küfretti kapı bir kez daha ısrarla çaldığı sırada. Dönemi parfümsüz geçireceği gerçeğinin hüznü ile kapıyı açtı ve Theodore'un karşısında bir anda Evelyne belirdi. "Selam." Dedi kız, kollarını birleştirmiş bir şekilde kapıya yaslanmıştı. Baştan aşağı Theodor'u süzdü ve "Erken mi geldim?" diye sordu kaşlarını havaya kaldırıp.

"Y-y-yok, ben de şimdi hazırdım." Dedi ve telefonunu almak için yurt odasının içine girdi. Kırılan parfümü görmezden geldi ve telefonunu alıp kapıp kapıyı kapattı.

Evelyne, ona garipçe bakıp "Bir şeyi unutmuyor musun?" diye sordu. Ses tonundan bir hayli eğlendiği belliydi. Theodore, kıza anlamsızca bakınca da Evelyne başıyla yaptığı küçük hareketle çocuğun dikkatini dağınık olan üstüne çekti.

Theodore bir anda düğmeleri doğru dürüst iliklenmemiş gömleğini ve fermuarı dâhi çekilmemiş pantolonunu farketti. Daha da panik olmuş bir halde arkasını dönüp hızlı hareketlerle gömleğini içeri sokup hızlıca iliklerken hemen arkasında olan kızın kıkırdamalarını duyuyordu. En son olarak pantolonunun fermuarını kapattı ve arkasını dönüp kollarını iki yana açıp "Şimdi hazırım." dedi gergin bir gülümseme ile.

Evelyne, hızlı bir hareketle Theodore'un boynunda olan ve hala değişik bir şekilde kör düğüm olmuş kravatı yakalayıp kendine doğru çekti. "Bu pek olmuş gibi görünmüyor." Dedi dudaklarını büzüp.

Theodore, gülümsemesini yüzünde yayıp bir şey diyecekken kız kravatı çözdü ve büyük bir dikkatle bağlamaya başladı. Theodore hayatı boyunca ilk defa bu kadar yakınında bir kız olmasının getirdiği gerginlikle öylece kaldı, dudaklarını ısırdı.

Evelyne işini bitirip onun yakasını düzeltti ve genişçe sahte bir gülümsemeyle "İşte şimdi hazırsın." dedi. Kız arkasını dönüp çıkışa doğru yürürken Theodore olduğu yerde kalıp yaşananları sindirmeye çalıştı. Hemen arkasından koşup binadan beraber dışarı çıktılar.

Okulun yakınında bir barda olan yeni gelenler için olacak partiye gidiyorlardı. Evelyne ile sabah yurt odasının anahtarını sekreterlikten alırken karşılaşmış ve böylelikle tanışmış olmuşlardı. Kız ona olacak partiden bahsetmişti ve beraber gitmek isteyip istemediğini sormuştu. Daha önce hiçbir kız tarafından dışarı davet edilmemiş olan Theodore bu teklife anında atlamıştı.

Bara doğru garip bir sessizlik içinde yürüdüler, yaklaştıkları sıralarda etraflarında yüksek sesle konuşan onlar gibi yeniyetmeler çoğalmıştı. Hepsi kotları ve üzerlerindeki tişörtleri ile son derece normal giyinmişken takım elbise giymiş olan Theodore strese girmeye başlamıştı. Parti denildiğinde resmî bir şey olur sanmıştı.

Evelyne'e baktığında da son derece mini siyah bir elbise ile topuklu giydiğini görmüştü, ama üzerine aldığı kot ceket onu resmiyetten bir hayli uzaklaştırıyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 06, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Getaway Car | katılımlı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin