Felicja Arlovskaya urodziła się 2005 roku dnia 31 października, obecnie (2023 rok) ma 18 lat.
Felicja ma bardzo jasną karnację, niebiesko-szare oczy oraz ma brązowe włosy( bardzo często farbuje, ale naturalnie ma włosy koloru jasny blond). Ubiera się w stylu wiktoriańskim. Waży 57 kg. i ma 163 cm. wzrostu. Ma 9-centymetrową bliznę na brzuchu po operacji wycinania wyrostka, dużo blizn na klatce piersiowej i kilka na nogach.
Z charakteru jest przeważnie miła, jej charakter podchodzi trochę pod typ tsundere, zwykle przyjazna, nie potrafi być wredna.
Dziewczyna jest pracoholiczką, choruje na bezsenność oraz ma problemy z sercem, bierze leki na problemy z sercem i na bezsenność.
Interesuje się historią( bardzo lubi temat Hitlera) , językami obcymi, anime, czytaniem, pisaniem i kobietami- jest lesbijką. Lubi gotować, ale nie jest w tym zbytnio dobra. Również kocha koty- jej ulubiona rasa kota to ragdoll. Ulubione kolory dziewczyny to beżowy, czarny, biały i pudrowy różowy.
Bardzo dobrze się uczy, jej ulubionymi przedmiotami są polski angielski oraz niemiecki.
Dorabia sobie jako tłumacz, tłumaczy książki i strony internetowe.
Zna język Polski, Angielski, Niemiecki, rosyjski oraz uczy się hiszpańskiego. W przyszłości planuje naukę włoskiego.
Jej najbliższą osobą jest Ernest- jej najbliższy przyjaciel z którym wynajmuje mieszkanie, obecnie mieszka z Ernestem w Szczecinie.
Jej matka jest Polką, a ojciec Rosjaninem. Nie ma zbyt dobrego kontaktu z rodziną, jedynie z jej kuzynostwem utrzymuje dobry kontakt.
CZYTASZ
Opowieści dziwnej treści (historie Ernesta i Felicji)
Teen FictionFelicja Arlovskaya oraz Ernest Meyer wynajmują razem mieszkanie i razem studiują. Książka ta przedstawi opowieści głównych bohaterów. Miłego czytania!