Charakterystyka Ernesta.

15 1 0
                                    

Ernest Meyer, urodził się 2004 roku 27 lipca, 182 cm, 73kg, Rude puszyste włosy trochę krótsze niż do ramion z lekko czerwonymi przebłyskami, duże jaskrawo zielone oczy .Duże usta oraz całkiem duże uda i łydki, dosyć smukłe ramiona i lekkiego garba, Kilka kolczyków na ciele (w uszach po dwa, septum, w pępku, sutkach i brwiach) lekki trądzik na twarzy i ramionach. Ubiera się w raczej luźne ubrania, lubi eksperymentować ze stylami, ale najbardziej lubi ubierać się w stylu punk, trashy y2k lub jak typowym emo bądź scene. Jest lekko uzależniony od telefonu.
Jest bardzo towarzyską osobą lecz czasami ma momenty w których zniechęca się do każdego i na jakiś czas woli być sam ze sobą. Jest niezwykle zazdrosny jeśli ma partnera, lub czasami o przyjaciół. Pomimo łatwego zawierania nowych kontaktów z łatwością przychodzi my bycie chamskim, nie miłym i toksycznym dla ludzi, co często kończy się na tym że nie świadomie tylko wykorzystuje ich to własnych celów. Chodzi przeważnie spać o bardzo późnych godzinach i wstaje także późno. Interesuje się muzyka, lubi śpiewać i chciałby kiedyś tworzyć muzykę, a jego ulubiona jest niemiecki, black metal oraz death metal. Uczy się gry na gitarze i ukulele. Bardzo lubi gotowanie, dlatego tez przeważnie gotuje obiady i inne posiłki dla Felicji. Lubi także grać w gry video oraz interesuje się sprawami kryminalnymi, niekiedy również rysuje, ale nie zbyt mu to wychodzi. Jego ulubionym zwierzęciem są szczury, gołębie i koty (jego ulubiona rasa to maine coon), natomiast nienawidzi psów. Jego ulubionymi kolorami jest czerwony, zielony oraz fioletowy.
Jedynymi językami jakimi posługuje się z łatwością, jest polski i niemiecki, umie też angielski jednak ma z nim duże problemy.
Jego matka jest Niemką, a ojciec Polakiem. Ma kontakt jedynie z matką ponieważ ojciec wyprowadził się po kłótniach z matką Ernesta, i samym chłopcem, z powodu jego wyników w szkole oraz orientacji seksualnej.  Lecz pomimo dobrych relacji z matką Nie mają dobrego kontaktu, gdyż ta mieszka w Niemczech, a Ernest w Szczecinie, aby studiować. Miał także brata, ale zmarł w wieku 8 lat w wypadku samochodowym, w którym Ernest uczestniczył, ucierpiał jednak tylko jego brat. Sam Ernest podczas wypadku miał 5 lat.
Czasami gdy jego pieniądze się kończą, dorabia w gejowskich klubach nocnych, a jego obecnym głównym zarobkiem są pieniądze które dostaję od matki.

Opowieści dziwnej treści (historie Ernesta i Felicji)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz