-Na készen álltok csajok?-raktam be a táskám a csomagtartóba indulás előtt 5 perccel.
-Amennyire csak lehet!-mondták szinkronban mind.
-Akkor szedjük szét azt a Vibe szinpadot!-csaptam le a csomagtartó ajtaját majd mindenki beült a kocsiba.
A csoport 20 személyes ebből pedig 15-en tudtak eljönni. Így több kocsival mentünk.
Az út nem volt hosszú csupán csak 40-50 perc mivel közel lakunk a városhoz.Amint megérkeztünk a rendező megmutatta a backstaget ahol már többen ott voltak köztük...
-Brúnó?-fagyott le mellettem Blanka.
-Tesó ne ilyen hangosan.-suttogtam neki majd megfogtam a karját és elkezdtem húzni.
-Ne ne ne!Várj!!-dermedt meg.-Hogy nézek ki?-igazította meg a haját.
-Bíztosíthatlak róla,hogy jól!-mosolyogtam az izgatott barátnőmre.
-Oké...akkor menjünk.-majd egy határozott mozdulattal megindult.
Én nevetve követtem majd letettem a táskám. Manuel már a színpadon volt és énekelte a Popstar-t mikor odajött hozzánk a rendező.
-Na táncos csajok?-vigyorgott eléggé idétlenül.-Hamarosan ti jösztök!-csapta össze tenyerét.
-Felkészültünk!-biccentettem.
-Nagyon helyes!!-bólintott majd megfordult és elment.
Brúnó szemszöge
Épp a narancs vodkám ittam egy cigi mellett mikor meghallottam akaratom ellenére,ahogy a rendező szól annak a csapat lánynak,hogy hamarosan ők következnek. Táncos csajoknak hívta amiből arra tudok következtetni,hogy modern tánc a sportjuk.
-Te Laci.-szólitottam meg a spanom.
-Spune!-mondta vigyorogva én meg értetlenül néztem rá.
-Bocs....MIVAN?-nem értettem amit mondott.
-Azt jelenti ez a szó románul,hogy mondjad! Jó mi?-röhögött.-Most tanultam pár perce.
-Aha jó oké.-néztem rá furán majd megráztam a fejem.-Mindegy! A lényeg,hogy mi ugye most táncosokat keresünk,videoklippekbe meg fellépésekre...
-Ja.-biccentett. Kössz ezt a kiemelkedő választ tesó.
-Ezek a csajok itt...táncosok haver. Most Manuel után lépnek fel.
-Komolyan mondod?-kezdte méregetni a lányokat.
-Halál komolyan...arra gondoltam,hogy esetleg-mondtam volna de a szavamba vágott.
-Kössünk velük üzletet? Dolgozzunk velük együtt?-nézte összehúzott szemekkel még mindig a lányokat ami elég feltünő volt.
-Tesó ne ilyen feltünően! De egyébként igen. Most meglátjuk,hogy hogyan táncolnak és ha tetszik...akkor felkérjük őket!-tudtam le ennyivel.
-Jó tesó én benne vagyok!-vont vállat Laci.
-Helyes!-biccentettem.
Vanda szemszöge
Blankával izgatottan beszélgettünk mikor éreztem,hogy valaki nagyon néz. Oldalra fordultam és láttam ahogy Spacc pásztáz miközben Brúnó nagyon mond neki valamit. Szembe néztem vele de egyből el is kaptam tekintetem.
-Ez a gyerek nagyon néz minket Blanka...-húztam el a szám.
-Csak téged!-helyesbítette.-Tetszel neki.-kacsintott majd ott hagyott egyedül én meg utána futottam.
YOU ARE READING
Lehetetlen ellenálás!(Tóth László-Spacc/Marics Peti)
RomanceA táncos csajok Vanda és Blanka felkérést kapnak két előadótól a Brúnó x Spacc duótól a közös munkára. Vandából furcsa érzéseket vált ki Laci amit nem tud hová tenni ám Petivel is történik köztük valami ami összezavarja Vandát. Na vajon mi fog törté...