1 órával később a fiúk lejöttek a színpadról és mi pont akkor kezdtünk el készülődni,hogy elinduljunk haza.
-Már is mentek?-kérdezte Laci.
-Hát...igen.-vontam vállat.
-Maradjatok még egy picit. Beszélegssünk.-ült le Bruno és megpaskolta a mellette levő helyet.
-Hát legyen!-vont vállat Blanka és le is dobta magát Bruno mellé. Jaj ez a nő!
Mi is Lacival leültünk egy-egy szimpi helyre aztán belemerültünk a beszélgetésbe. A fiúk elmondták,hogy milyen táncos terveik vannak a jövőben,na meg meséltek a kezdetekről is.
-És nektek hogy alakult ki ez a tánc csoport?-húzta meg Bruno a poharában lévő italt.
-Hát az egész Blanka ötlete volt,ugyanis mi ketten már régebb óta táncolunk...és jött az ötlet,hogy miért is ne alapíthatnánk egy csoportot.-magyaráztam.
-Igen! Aztán szépen lassan egyre és egyre többen jöttek így kialakult ez a családias kis társaság.-mosolygott Blanka.
-Nagyon tehetségesek vagytok!Ezért is kértünk fel.-kacsintott Laci.
-Köszönjük!-mondtam kicsit zavarba.
Kb fél órát traccsolhattunk mire a fiúk is és mi is elindultunk. A fiúk a szállásukra...mi meg haza.
Laci szemszöge
-Tesó remélem igent fognak mondani!-pakoltam le az ágyam mellé.
-Ne is mondd! Muszáj igent mondjanak!-csóválta meg a fejét.-Látnom kell újra!-mondta ezt már halkabban.
-Bruno?-néztem rá káján fejjel.
-Hm..mivan?-szeppent meg.
-Talán csak nem megtetszett valamelyikük?-vigyorogtam.
-Nekem? Dehogy!!-legyintett.
-Ismerlek. Már jópár ilyent eljátszodtunk ahhoz,hogy most tudjam mi is az igazság.-röhögtem.
-Ez most más!-húzta ki magát.
-Aham.-hagytam rá majd bevonultam a fürdőbe és lezuhanyoztam.
Vanda szemszöge
-Szóóóval...-pihentettem a kormányon a kezem mikor féluton megáltunk kajálni.-Jöhet egy kis kaja?
-Bármikor!-nevetett fel Blanka majd kiszáltunk a kocsiból.
Mindketten vettünk egy-egy hamburgert. Egyébként egészségesen étkezünk de egy-két csaló napot mi is betudhatunk magunknak nem? Ez plátói kérdés volt,ne válaszoljatok rá!!
-Figyelj...ha belekezdünk a közös munkába a fiúkkal...akkor Magyarországra kell költöznünk.-néztem Blankára aki épp rágta a szájában lévő ételt így csak bólintott egyet.-Na már most ezzel semmi baj nincs hiszen ez volt a célunk...de tudod milyen nehéz lesz új tánctermet találnunk? Meg lakást keresnünk? Jo az utóbbi könnyebb egy fokkal...-billentettem a fejem jobbra.
-Megoldjuk! Viszont ha már kiköltözünk akkor szerintem könnyebb lenne ha összeköltözünk!
-Igen határozottan!
-Holnap hívd fel Lacit,hogy elfogadjuk!!
-Mindenképp.
Pár perccel később visszaültünk a kocsiba majd tovább folytattuk a hazavezető utat.
Ahogy a kis falunkba értünk kiraktam Blankát a háza előtt majd énis hazamentem. Leparkoltam majd minden szükséges dolgot kiszedtem a kocsimból és elindultam a panelház 3. emeletjére.
Ahogy beértem a lakásba,ledobtam a cipőm,lefürödtem,majd vacsora után kicsit nézelődni kezdtem a neten Budapesti albikat keresve.Elég sok választék volt de mind olyanokat kerestem amiben minimum két hálószoba van. Ilyenből is rengeteg volt. Viszont az árviszonyok...hááát...inkább ne is beszéljünk róla!
Jogos,hogy a fellépésekre annyit kapunk,hogy megvehetnénk viszont azt jobban szeretjük a csapatra költeni,fejleszteni a termet,vagy akár együtt elmenni egyet étterembe meg ilyenek hiszen az az egész csapat érdeme.
~~~~•~~~~
Reggel kicsoszogtam a konyhába majd töltöttem magamnak narancslevet (nem,nem iszok kávét)
majd kicsit rendbe tettem a házat és elmentem edzeni.Áthívtam magamhoz Blankát aki 10 perc után már be is lépett a házba. Ledobva cipőjét ki is dőlt a kanapén és magához vette a távirányítot majd TV-zni kezdett. Otthon érzi magát. De az a jó.
-Felhívtad már Lacit?-kérdezte.
-Nem! Úgy gondoltam,hogy úgy lenne fair ezt elfogadni ha a csapat többi tagja is benne van!-lelöktem a lábát és leültem mellé.
-Igazad van!-ült fel majd letette a távirányitot.
-Írok is a messenger csoportba.-magamhoz vettem a telefonom.
Meg is írtam a lányoknak a nagy hírt akiknek nagyrésze ezt boldogan fogadta. Megbeszéltük,hogy beugrunk a táncterembe ezt jobban átbeszélni,így felkaptuk a cipőinket és el is indultunk.
~~~~•~~~~
-Na szóval akkor benne vagytok?-kérdeztem mosolyogva.
-Igen!-mondta egyszerre Kinga,Anett és Klemi.
-Nem!-vágta rá Eszter.
-Mégis miért? Ez egy nagy lehetőség számunkra!-döbbent le Blanka az oldalán velem.
-Nem nekünk nagy lehetőség,hanem nektek! Ti így lesztek híresebbek!-tette csípőre a kezét.
-Ez nem így van! Itt nem a hírnévről van szó!-akadtam ki teljesen érthetően.
-Van egy ajánlatom!-mondta Eszter.
-Hallgatunk!
-Ti kimentem Magyarországra 5-en!-mutatott Blankára,Klemire,Anettre,Kingára és rám.-A töbiekkel mi itt maradunk,Ti pedig Magyarországon képviseltek minket!-mosolygott bájosan.
-Nem is tudom...-húztam el a szám.
-Nézd Vanda ez így pont jó lesz! Magyarországon is ismert lesz a csoportunk és itt is az marad!-van benne valami.
-Ez ellen senkinek sincs kikötése?-kérdeztem a csoporttol akik annyit válaszoltak,hogy nincs.
-Hát rendben...legyen! Bár igaz nem örvendek hogy kettéválunk!-mondta Blanka és teljesen egyet tudtam vele érteni!
-Ez így lesz a legjobb!-mondta Eszter.
Miután ezt megbeszéltük felmentünk 5-en a lányokkal hozzám majd megbeszéltük a részleteket.
Elhatároztuk,hogy a lányok hárman költöznek össze mi meg ketten Blankával. Mindenben sikerült megegyeznünk majd ezután elővettem a telefonom és rányomtam a Laci névre majd a hívás gombra.•••••••••••••
Remélem tetszik! Ha igen akkor mindenképp jelezzétek egy csillaggal vagy hozzászólással! Megköszönném!❤️
Több infoért kövess be TikTokon ahol néhanapján egy kis spoilert is megtudhadtok!😉
TikTok:wttpdhun
YOU ARE READING
Lehetetlen ellenálás!(Tóth László-Spacc/Marics Peti)
RomanceA táncos csajok Vanda és Blanka felkérést kapnak két előadótól a Brúnó x Spacc duótól a közös munkára. Vandából furcsa érzéseket vált ki Laci amit nem tud hová tenni ám Petivel is történik köztük valami ami összezavarja Vandát. Na vajon mi fog törté...