2 nap telt el mióta volt ez a bolond Bálintos szitu. Beszéltem Blankával és megnyugtatott,hogy Laci nem nőcsábász szóval nem kell kerülnöm. Dehát eddig sem kerültem.
-De igen kerülted!-ment be a konyhába Blanka én meg futottam utána.
-Jó...Talán...Egy kicsit!-húztam fel az egyik szemöldököm.
-Na ugye?-mosolyodott el Blanka.
-Ahj! Oké...igazad van!-húztam el a szám.
-Mind mindig!-biccentett.-Te Vanda...-szólalt meg 1 perc csend után.
-Hm?-ittam a narancslevem.
-Véletlenül nem azért kerülöd a Spaccot,mert kedveled?-kérdezte miközben egy kanál nutellát a szájába tett.
-Te hülye vagy!-jelentettem ki határozottan mikor meggyőzödtem róla,hogy lenyeltem a narancslevet és nem fogok megfulladni tőle.
-Csak feltettem egy kérdést!-vont vállat.
-Aham...egy hülye kérdést!-mondtam kerek szemekkel.
-Most miért ember? Hát ez egy logikus kérdés? Miért ne lenne lehetséges?-állt meg előttem és egy kanál nutellát a szám elé tett.
-Mert van egy alakulója!-vágtam rá és befaltam a kanál nutellát.
-És kit érdekel?-vont vállat.
-Blanka...kérlek ezt ne most!-sóhajtottam majd elindultam a szobámba.
-Atyaég Vanda te beleszerettél??-kiáltott utánam mire megtorpantam és megfordultam.
-Ilyent ne mondj kérlek! Nem szerettem bele!2 hete ismerem!-mutattam rá a mutatóujjamal fenyegetően majd sarkonfordulva bementem a szobámba.
Ez gáz.Nagyon is.
Kínomban inkább nekifogtam és beindítottam a GTA V-öt majd jó pár órát játszodtam. Öltem az embereket...jó pár kocsit összetörtem. Csak mint egy pszichopata. Ezzel ment el az egész napom.
Reggel—erős túlzás,inkább délután 2-kor— mikor felkeltem és kihúztam a seggem,láttam,hogy egy papírcetli van az asztalon.
,,Ma este későre várj haza. Majd mindent elmesélek! Puszika!!! <3"
Ez állt a cetlin. Na kíváncsi vagyok,hogy mi a magyarázat erre. Ezután megreggeliztem majd elmentem edzeni ahol összetalálkoztam Lacival.
-Szia Vanda!!-jött oda.
-Szia!-mosolyogtam rá.
-Hogy vagy?-kezdeményezett egy rövid beszélgetést.
-Én megvagyok! Te? Izgulsz?-válaszoltam és kérdeztem.
-Miért?-ráncolta szemöldökét.
-Hát mert ma adjátok ki a klippet.-nevettem el magam.
-Jaaa! Nem...mármint nem ma adjuk ki. Egy napot toljuk. Brunyesznek közbejött mára valami és egész nap nem lesz itthon.-vont vállat.
-Egész nap?-kerekedtek el szemeim.-Ez furcsa.-tettem csípőre a kezem.
-Mert?-fűrkészett szemeivel kérdően.
-Blanka is azt üzente,hogy csak késő este jön haza.-mosolyodtam el.
-Gondolod,hogy együtt vannak valahol?-csillant fel a szeme.
YOU ARE READING
Lehetetlen ellenálás!(Tóth László-Spacc/Marics Peti)
RomanceA táncos csajok Vanda és Blanka felkérést kapnak két előadótól a Brúnó x Spacc duótól a közös munkára. Vandából furcsa érzéseket vált ki Laci amit nem tud hová tenni ám Petivel is történik köztük valami ami összezavarja Vandát. Na vajon mi fog törté...