-Helóka babóca!-léptem be a lakásba,Laci pedig utánam.
-Sziasztok!-köszöntött Blanka.
-Na mit vettél az üzletben Vanda?-vizslatott Bruno.Szerintem feltünt neki hogy üres kézzel jöttem haza. Bakker.
-Um...csak...csak egy kinder buenot.-vontam vállat kínosan.-És már meg is ettem.-kotorásztam a zsebemben.-Nézd itt a csomagolása. Nem volt kuka ahova kidobhassam.-dobtam el az itthoni kukába.
-És neked milyen volt a randid?-lépett Blanka Laci elé. Jaj nemár.
-Jó volt!-válaszolt röviden.
-Csak ennyi? Jó volt?-döbbent le Blanka.
-Hát mi mást mondjak?-nevetett kínosan Laci.
-Mondjuk,hogy nagyon gyönyörű lány és hogy mennyire tetszik a személyisége és milyen nyávogósan tud nevetni.-könyököltem a bárpultra és onnan néztem a három tagot. Mindhárman értetlenül néztek rám.-Vedd úgy,hogy nem is mondtam semmit.-undorodtam el majd ellöktem magam a pulttól és bementem a szobámba.
Mi van velem?
Bruno szemszöge
-Mi van vele?-néztem a becsukott ajtóra amin Vanda bement.
-Fogalmam sincs.-csóválta meg fejét Blanka.
Laci csak szótlanul leült az asztalhoz és elvette a sörömet majd beleivott. Ezekkel meg mi a fasz van?
-Tesó veled is mi a fasz van? Nem volt jó a randid vagy mi???-kérdeztem értetlenül.
-De jó volt. Nem volt azzal semmi baj.-vont vállat majd felnézett rám.-Vanda ismeri Bálintot...a fotóst...az meg elkezdte mondogatni Vandának,hogy vigyázzon velem mert én egy nőcsábász vagyok és kihasználnám őt.-húzta meg megint a sört.
-Bálint?-ült le Lacival szembe Blanka a fiú pedig csak bólintott.
-Faszfej gyerek.-vágtam rá.-Nem is ismer téged annyira,hogy ilyeneket mondjon rólad.
-De mégis ilyeneket mondott és kurva ideges lettem.-forgatta meg a szemét.
-Ó Bálint az totál hülye gyerek! Nem kell vele foglalkoznod. És igazából...-vont vállat Blanka.-Ő az aki kihasználja a lányokat. Gyerek kora óta ismerem.
-Tényleg?-kerekedtek el Laci szemei.-És még engem hord le a szarnak.
-Hát én eddig sem bírtam...ezután sem fogom!-jelentettem ki egyszerűen.
-Umm...elmentem majd jövök!-lépett ki a szobájából Vanda majd el is húzta a csíkot.
-Vajon hova ment?-kérdezte Blanka.
-Fogalmam sincsen.-vontam vállat.
Vanda szemszöge
Ahogy kiléptem a házból elindultam Anettékhez ahova autóval 15 perc alatt oda is értem. Felfutottam az emeletre majd benyitottam a lakásba. Meglepetésemre nem voltak egyedül. A három lány mellé társult Peti,Milán és Manuel.
-Ahaaaa...Nálatok a ValMar duó plusz Manu nálunk meg a Bruno x Spacc duó csövel.-léptem be a nappaliba.
-Sziaa Vanda!-ugrott fel Kinga.
YOU ARE READING
Lehetetlen ellenálás!(Tóth László-Spacc/Marics Peti)
RomanceA táncos csajok Vanda és Blanka felkérést kapnak két előadótól a Brúnó x Spacc duótól a közös munkára. Vandából furcsa érzéseket vált ki Laci amit nem tud hová tenni ám Petivel is történik köztük valami ami összezavarja Vandát. Na vajon mi fog törté...