†Pov-Pip†Kiedy tak rozmyślałem co będzie ze mną do mojego pokoju weszła służba najpewniej żeby mnie przygotować na jutrzejszy bal i żebym przymierzył sukienki przez to że jedna z służby miała na rękach różne sukienki.
-Księciu Philipie.-jedna z służących obudziła mnie z zamyśleń
Em...uh...t-tak, przepraszam za myliłem się trochę znowu.- Było mi trochę głupio i też się wstydziłem, bo nigdy nie nosiłem sukienek więc nie chciałem tego robić a poza tym pewnie wiele osób o mnie słyszało więc na bank mnie rozpoznają.
Jedna z pokojówek wiedziała że pewnie się zastanawiam nad tym że ludzie słyszeli o mnie i najpewniej mnie rozpoznają więc powiedziała mi coś co mnie trochę zszokowało.
Panie twój ojciec powiedział wszystkim z królestwa w tym nam że byśmy powiedzieli mieszkańcom że umarłeś w trakcie wojny i że też miałeś siostrę która się ożeni z księciem Damianem.- W mojej głowie znowu było milion myśli (ten kto pamięta że napisałam że wojna dość długo trwała ten zrozumiał-autor).
A mam pytanie czy bym mógł zobaczyć jak mój przyszły mąż wygląda?- Nie wiedziałem o nim nic i nawet nie wiedziałem jak wygląda więc się zapytałem służby.
Po krótkiej ciszy jedna z służek wyjęła kartkę na której widniało zdjęcie chłopaka
Kiedy zobaczyłem zdjęcie chłopaka od razu moje policzki przybrały czerwonego koloru a moje serce za czeło mocniej bić, jego oczy płone łysy czerwienią a jego usta były idealne, znowu w mojej głowie pojawiło się milion myśli.
†POV:Damian†
Siedząc w pokoju i myśląc nad jutrem do mojego pokoju weszła Marta, jedna z zmienno kształtynych demonów i moja przyjaciółka (Marta to jedna z moich oc-autor) w jej lewej ręce widziałem jakąś kartkę.
Hej Damian ogólnie mam zdjęcie twojej przyszłej żony, kiedy to zdjęcie zobaczyłam myślałam że to chłopak a nie dziewczyna. - Po krótkiej chwili dziewczyna dała mi zdjęcie kiedy je zobaczyłem miałem takiego wtf!?
Kiedy zobaczyłem to zdjęcie ciągle miałem na twarzy wtf?! Po krótkiej chwili popatrzyłem na dziewczynę który wyraz twarzy mówił sam za siebie wtedy postanowiłem się odezwać. -Kurwa! Nie jestem gejem i to nie moja wina że ta księżniczka wygląda na chłopaka.
Marta nic nie powiedziała a po prostu się odwróciła i wyszła z mojego pokoju zostawiając mnie z tym zdjęciem. Nie byłem jakoś podniecony ale i tak ładnie wyglądała, ale dalej wiedziałem tyle co nic, że ma na imię pip Pirrup i że jest człowiekiem... Kurwa zajebiście. (-_-)
Siema to pierwszy rozdział książki sorry za wszelkie błędy ortograficzne ale nie umiem zbytnio pisać lol. Kolejny rozdział będzie... Nie wiem kiedy
CZYTASZ
Historia o księciu i księżniczce ♂️{Dip-DiamienxPip}
RomancePrzez to że jestem leniwym chujkiem to nie ma Opisu ale i tak coś napiszę o książce, to jest fanfik więc tak i to kolejna książka gdzie jest pov pip ale mniejsza z tym nasz kochany Philip pochodzi z rodziny królewskiej tak samo jak Damien, n...