▄︻デpov:jA══━一🃏Skip time do balu 🃏
Kiedy philip był już na sali i już prawie wszyscy też byli znowu po środku pojawił się ogień i wyszedli z niego Szatan i Damien (Marta jest teraz w bacroom's-autor).
Damien wyszukiwał Philipa wzrokiem, kiedy go już znalazły podszedł do niego i już miał coś powiedzieć ale blondyn go wyprzedził mówiąc.-ja naprawdę cię przepraszam Damien za to wszystko i-
Damien położył palec na ustach chłopaka żeby go uciszyć. Philip się trochę zarumienił.
-miło cię znowu widzieć i naprawdę nie jestem zły na ciebie pip.
-dobrze...tak w ogóle mam na imię Philip... -tak przez chwilę patrzyli się na siebie i ta chwila by trwała wieczność gdyby damien nie zaproponował czegoś.
-Więc... Chcesz zatańczyć? -chłopak się spytał.
-j-jasne!
Damien złapał za ręke Philipa i zabrał go na środek sali. Razem zaczęli tańczyć przy tym świetnie się bawić
(Rysunek jest oczywiście mój-autor)Po skończeniu tańcu poszli do ogrodu.
(jakimś magicznym cudem nie zwracając swojej uwagi-autor)
🤵🏻pov :damien❤
Kiedy byłem sam na sam z philip'em, moje serce zaczeło jeszcze bardziej mocniej bić, czułem że moja twarz robi się czerwona.
-*dobra damien teraz albo kiedyś tam! *
(ノ`Д´)ノ彡┻━┻pov:ja
Kiedy philip odwrócił się w stronę damiena, czarno włosy pocałował go w usta. Pocałunek był namiętny ale delikatny philip szybko odwzajemnił pocałunek.
Po pięciu minutach chłopcy się od siebie oderwali i nie wiedzieli co powiedzieć.
-*o mój boże damien mnie pocałował! *
-*LET'S GOOOOOOOOOOOOOOOOOO! *
Chłopcy bez słowa wrócili na salę balową przy tym trzymając się za ręce. Wszyscy to zobaczyli i zaczęli im gratulować i klaskać.
Po kilku latach philip i damien ożenili się.
(od tak sobie się ożenili bo jestem leniwym głównem i mi się nie chcę pisać co dalej się stało lol-autor)
Więc się doczekaliśmy końca książki znaczy ja się doczekałam. I witam was w rozdziale 5 i raczej już ostatnim.
Dobra noc lub do widzenia!
CZYTASZ
Historia o księciu i księżniczce ♂️{Dip-DiamienxPip}
RomancePrzez to że jestem leniwym chujkiem to nie ma Opisu ale i tak coś napiszę o książce, to jest fanfik więc tak i to kolejna książka gdzie jest pov pip ale mniejsza z tym nasz kochany Philip pochodzi z rodziny królewskiej tak samo jak Damien, n...