Ağzım açık şekilde adamın dediklerini hazmetmeye çalışırken, ben daha algılayamadan yanımdaki adamlardan birinin kafasını duvara vurup yere fırlatmıştı. Diğer iki adam kaçmaya çalışırken, birinin yakasından çekip ötekine fırlatıp ikisininde düşmesini sağlamıştı. Ardından ise adamın bacağına ateş edip, sağlam olanın da elini ayakkabısı ile ezerek bana dönmüştü.
Neye ugradığımı şaşırmış bir biçimde sırtımı duvara yaslayıp,yere eğilmiştim. Ay ışığının yansımasından dolayı, yüzünü hala göremediğim kişi elini uzattı ve konuşmaya başladı.
"Daha güvenli bir yere gidip konuşalım."
Onu onaylayarak bana yardım etmesine izin verdim. Kim olduğunu bilmediğim bu adam olmasaydı, belkide ölmüş bile olabilirdim. Beni ilk oturduğum yere, ay ışığının tam altındaki uçuruma götürdü. Yere oturup gelmem için işaret verdi.
Sonunda yüzünü inceleme fırsatı bulduğum kişiye baktım. Siyah uzun saçları, beyaz soluk teni ve dolgun dudakları vardı. Oldukça mükemmel görünüyordu bakınca bir manken gibi duruyordu.
"Buralarda ne yapıyorsun bu saatte?"
"Ben sadece hava almak için çıkmıştım."
"Artık çıkmaman gerektiğini öğrendin."
"Senin ne işin vardı?"
"Benim işim bura zaten"
"Nasıl yani anlatmak istersen dinlerim"
"Evim buralarda çıkıp çıkıp gezerim öyle çok bir olayım yok."
"Şey çok teşekkür ederim."
"Ne için daha içecek ısmarlamadım."
"Kurtardın beni"
"Kim olsa yapardı Lee felix"
Bir an dememesi gereken bir şey demiş gibi duraksadi ve yüzüme baktı.
"Hey adimi nereden biliyorsun?:
"Kim olsa tanır sen ünlüsün böyle yerlerde gezmemelisin."
"Haklısın eve gitmem lazım"
"Seni evine kadar bırakabilirim"
"Şey zahmet olacak ama iyi olur açıkçası korkuyorum."
"Korkman doğal senin gibi yakışıklı çocuklar burdan geçmediği için seni taciz etti orospu çocukları."
O az önce bana iltifat mı etmişti??
"Ah şey bir de adın neydi?"
"Hwang Hyunjin."
"Memnun oldum ve sana minnettarim hyunjin"
"Dediğim gibi kim olsa yapardı."
Evimin yolunu söyledim ve bana yol boyunca eşlik etti arka kapıya doğru yaklaştığımız da gözlerime baktı ve konuşmaya başladı.
"Lix bu benim numaram"
Diyerek bir kart uzattı numarayı alıp cüzdanıma koydum
"Sana yazacağım Hyunjin."
"Bu güzel olur."
"Şey görüşürüz."
"Hey lix bir dakika bana olan borcunu ödemek için seni evime davet etmek istiyorum."
Bir an aklıma babamla tartışma sebebimiz geldi bunu kabul edemezdim..
"Şey hyunjin ben seni arayacağım."
"Peki lix dikkat et."
Hyunjini geride bırakıp arkadan sessizce içeri girmiştim neyseki saat çok geçti ve herkes uyuyordu. Odama geçip derin bir nefes verdikten sonra hyunjinin verdiği karta baktım.
"NE FOTOĞRAFÇIMI HEMDE SİRKETIN YENI ANLASTIGI FOTOGRAFCI"
"BIR DAKIKA YOKSA YARIN YEMEK DIYE GITTIGIMIZ AILE HWANG AILESIMI?"
Hemen telefonu elime alıp, hyunjine yazmak için açtım ve numarayı kaydettim. Ben tam yazacakken bir mesaj geldi.
●Hyunjin' den bir yeni mesajınız var.
Hyunjin: Yarın görüşmek üzere :)
.........
Çok güzelsin hyun..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love of the moon
Fiksi Umum"Bu gece ay çok güzel değil mi?" "Yüzündeki yıldızlar daha güzel."