3.

120 3 1
                                    

Mikor kimentunk a frisslevegore,akkor ott Tom megkerdezte:

-Nem talalkozhatnank mi tobbet? Nagyon bejossz nekem - vigyorgott.

-De,persze hogy talalkozhatunk. Te is bejossz nekem,fav member vagy a Tokio Hotelbol,de ezzel ne menoskodj a tobbieknek. - mondtam neki,mert tudtam,hogy mindenki orra ala tudta volna dorgolni ezt a mondatot.

-Igerem nem fogom. Vagyis majd megprobalok nem menoskodni vele annyit - kacagta

-Annyit? - kacagtunk ketten,es annyit beszeltunk,hogy eszre se vettuk,hogy Gustav odakerult mellenk.

-Tom? Hazakisertek legyszi? Unok egyedul hazamenni. - kerdezte Gustav faradt szemekkel.

-Nem vagy annyira partiarc,mi? - kerdeztem,mert amugy Gustav ilyen bulizos tipusnak nezett ki.

-De,csak most a koncert is es a buli is pont eleg volt.

-Ertettem.

-De,hazakiserunk,amugy is,Bill es Georg sem hiszem hogy szeretnenek menni. - mondta Tom,es elkisertuk Gustavot a kocsihoz.

-Meg annyit legyszi vartok,hogy szoljak Annanak,ha kerdik akkor hazamentunk?

-Persze draga. - valaszolta Tom

-Okes,koszi. Igyekszem!

Mikor visszaertem oda,ahol utoljara beszeltunk Billel es Annaval,akkor kerestem Annat,es mire megkaptam,szoltam neki,hogy mi elmentunk.

-Hova mentek? - kerdezte Anna. Kozben lattam,hogy Bill is felfigyelt erre a kerdesre.

-Megyunk haza. Vagyis szerintem hazavisznek,mert en es Tom kiserjuk haza Gustavot. Megkert.

-Hidd el,egy ilyen este utan nem haza visz. - mondta Bill - es valoszinuleg en se a baratnodet - vigyorogtak ketten.

-Okes,furak vagytok ti ketten. - kacagtam - Na puszillak Annam,vigyazzatok magatokra. Bill,vigyazz Annara.

-Ugy lesz,asszonyom - nezte Annat,es kacagtak.

Mikor visszaertem,akkor beultunk az autoba,es Gustav megkoszonte,hogy hazakiserjuk.

-Ez semmiseg. Erre vannak a baratok. Habar csak egy napja tudjuk egymast,de erre vannak. - mondtam,es kacagtuk.

Erről Nem Volt Szó...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu