1.4

8 1 0
                                    

Okulda kendimi yakın gördüğüm tek bir arkadaşım vardı. Ali

Benim eşcinsel olduğumu bilmiyordu ona açıklamadım çünkü kaybetmekten korktuğum en çok kişiydi.

Melih, Bedi ve Faruk çok da umurumda değildi. Onları kaybetmek bana çok koymazdı.
Emir: Ali kankaam
Ali: Emir kankim napıyorsun

Koşarak birbirimize okulun bahçesinde sarıldık

Ali ile aynı sınıfta değildik bu yüzden birbirimizi nerede görsek kalabalığa aldırış etmeden birbirimize sarılır öperdik.

Emir: okul çıkışı sahile gidelim mi? Sana anlatmam gereken şeyler var

Ali: olur kanka. Ne oldu önemli bir şey değil ya?

Emir: önemli ama korkulacak bir şey değil. Seninle paylaşmam gereken şeyler var.

Tam o sırada sen geçtin İhsan. Bana bakıp gülümsedin ve yanımdan geçip gittin.

Bu beni tatmin etmemişti seninle sadece instagramda konuşmak beni mutlu etmiyordu.

hemen yanına geldim.

Emir: merhaba 👋

İhsan: selam

Emir: şey diyecektim haftasonu işin yoksa buluşalım mı

İhsan: bilmem ki, o gün işim olmazsa sana yazarım.

Emir: tamam o zaman haberleşiriz

Vedalaşıp okul kapısından içeri girdi.

Haftasonu onun için kesinlikle güzel şeyler planlamalıydım.

Bu yüzden eve gelir gelmez pintereste girdim.
Şahane fikirlerin hepsi oradan çıkardı.

Senin için anlamlı olacak birkaç güzel resim buldum.

Spor yapmayı sevdiğini bildiğim için spor malzemelerini, yeni doğan Asel'i ve senin resimlerini editleyip kırtasiyeye götürdüm.

Yapışkanlı kağıda resimlerinizi bastırdım.
Bana eskiden günlük tuttuğunu söylemiştin. Ben de senin için eski alışkanlıklarını tekrar hayata geçirmen için bir hediye hazırladım.

Bir günlük sipariş verdim. Kedileri sevdiğini bildiğim için kapağında kediler ve kitaplar vardı.

Sayfaların ilk üçüne çıkardığım resimleri yapıştırdım. Geri kalan sayfaları boş bıraktım anılarını yazarsın diye, belki bizimle olacak olan anılarımızı.

Ama haftasonu işin çıktı ve gelmedin. Marketiniz olduğunu ve ona bakman gerektiğini söyledin.

Hayal kırıklığına uğramıştım ama beni unutmaman haber vermen bile hoşuma gitmişti.

Ne kadar büyüleyici, İhsan'ın beyninde küçük bir yere sahibim. Umarım kalbinde de o yere sahip olacaktım.

Bul Beni (gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin