Ertesi günü okula hiçbir şey olmamış gibi, yıldız tilbe'den
'yürü anca gidersin' şarkısını dinleyerek okula giderken karşıdan karşıya geçerken seni gördüm
sana bakıp kafamı hemen geri çevirdim. ne yapacağımı bilememiştim.
ayarlarımla oynuyorsun fabrika ayarlarına dönmek istiyordum.
seni bekleyip yüz yüze konuşmak için beklemekte kararsız kaldım.
o sırada şarkının nakaratı çaldı. 'güzel elbiseleri giyinip kuşanacağım senin önünden geçip sana bakmayacağım' ben de öyle yaptım. senin önünden geçip sana bakmadan okulun içine girdim.
Emir: ne olduğunu tahmin bile edemezsiniz!
Melih: söylemezsen doğal olarak bilemeyiz.
Bedi: hadi anlat çok merak ettim. sevgili mi oldunuz
Emir: hayır açıldım ve kız arkadaşı olduğunu söyledi benim için hiç ümit yok!
Bedi: sana sadece kız arkadaşım var mı dedi?
Emir: evet
Melih: geçmiş olsun kanka buraya kadarmış
Bedi: hayır ben öyle düşünmüyorum. sana sadece kız arkadaşı olduğunu söylediyse demek ki erkeklerden de hoşlanabiliyor.
Emir: böyle mi düşünüyorsun gerçekten?
Bedi: evet kanka sana ne diyorsun ben öyle şeylere karşıyım falan dememiş sadece kız arkadaşı olduğu için seni kibarca reddetmiş. bu kadın erkek ilişkilerinde de böyle birini seviyorsa bir diğer kişi sana açıldığında ret edersin.
Melih: bedi bu konularda çok bilgili
Bedi: azar sağolsun
Emir: yani yapmamam gereken onları ayırmak ve İhsanı kendime aşık etmek.
Bedi: nasıl yapacaksın?
Emir: basit çok basit. benim için önemli olan biseksüel olmasıydı eğer yanılmıyorsan bedi. sadece onu etkilemem kalıyor.
Melih: nasıl etkileyeceksin fsdsds aklıma kötü şeyler geliyor.
Emir: çok komiksin Melih. neyse ki benim beynim senin gibi fesatlığa çalışmıyor. yapmam gereken ihsana kadınlardan bir darbe yedirmek olacak. böylelikle kadınlardan fayda yerine zarar geldiğini anlayacak ve biseksüel olduğu için beni sevecek çünkü ona çok ilgi ve emek vereceğim. gerçekten benimle mutlu olabileceğini ona inandıracağım. ama yardımınız gerekiyor.
Bedi: ne?
melih yine sıranın altından bisküvileri gömüyordu.
Emir: Melih çizim yeteneğin harika olduğu için ihsan'ı çizebilir misin?
Melih: eh tabii sanat sanat içindir 150tl ye çizerim.
Emir: yuuh!
Melih: bu dijital çizim asla kaybolmaz ve istediğin zaman misliyle fotokobisini çıkartabilirsin.
Emir: 130 tl yapalım bari
Melih: eh iyi bakalım arkadaş indirimi normalde fiyatlarım sabit
Emir: sağol ya instagramdaki müşterilerinden bir farkım kalmadı. ne zaman hazır olur?
Melih: parayı aldıktan sonra bir hafta içerisinde
Emir: bir hafta mı? daha erken çizemez misin?
Melih: tek sipariş veren sen değilsin
Emir: of ya tamam
130 tl dedim ama parayı da nereden bulacağım hiç bilmiyorum.
günlük sadece 5 tl alıyorum.
teneffüs zili çalınca ali kankamdan biraz borç aldım. Bedi de biraz verdi ve ben de üzerine ekleyip 130 tlyi tamamladım. Melih'e parayı teslim ettim.
Tabi Melih ertesi günü parayı bana geri getirdi ve çizemeyeceğini çok yoğun olduğunu söyledi.
Tabi ki buna inanmadım gerçek sebebini biliyordum ama yine de ondan duymak istemiştim onu sıkıştırıp ağzını yokladım. ve tahmin ettiğim gibi çıktı.
Bu tür gay ilişkilerine karışmak istemiyormuş o yüzden bu işten ve arkadaşlığımızdan çekiliyormuş. ben de ona yolunun açık olmasını söyledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bul Beni (gay)
Teen FictionBu benim sana nasıl aşık olduğumun hikayesi. Bu hikaye gerçek hayatımdan esinlenerek yazılmıştır. Olaylar, yer ve zaman gerçek olup karakter isimlerini farklı şekilde aktarılmaktadır.