PİŞMANLIK

106 9 0
                                    

Vote ve yorumlarınızı bekliyorum güzel okurlarım. 💜

Sizleri seven yazarınız Tuğba.✨🪐


Bir çift kol düğmesi en fazla ne kadar anlam içerebilirdi ? Bunu en iyi Asaf bilecekti. O iki parlak taşın beraberinde getirdiklerini ,başının üstünde taşıyacağından habersizdi.

Öyle ki arabasında oturmuş Halil'in düğün hediyesini açmasını bekliyordu. Düğün organizasyonu biteli saatler olmuş ve Halil ile eşinin balayı için tuttukları orman evine giriş yapalı dakikalar olmuştu.

Asaf siyah ceketinin iç cebinden çıkarttığı sigarayı kırmızı taşlarla kaplı olan çakmağıyla ateşledi. Pencereyi sonuna kadar indirip ,sigarasından derin bir nefes çekti ciğerlerine.

Gözleri ışığı yanan orman evindeydi. Birazdan yaşanacak manzarayı kendi gözleri ile görmek istiyordu.

"Kaç dakikası kaldı Cengiz ?"

"Bir kaç dakika sadece Asaf bey"

Asaf dudağında ki sinsi sırıtma ile elini kapıya uzattı ve uzun bacaklarını dışarı çıkardı. Ardından bütün vücudunu arabanın dışına çıkarıp kapıya yaslandı. Elinde ki sigaranın yarısına gelmişti bile.

Uzun zamandır sıkıcı iş hayatına hapsolmuş ve gerçek zevklerinden uzaklaşmıştı. Bu gece o büyük açığı kapatma vaktiydi. Hala gözleri karşısında ki evdeyken kulaklarına bir anda dolan araba sesi ile duruşunu dikleştirdi.

Kafasını geriye doğru çevirdiğinde tam arabalarının biraz ilerisinde duran taksi ile kaşları çatıldı. Biraz sonra ki yaşanacak manzaraya kimsenin engel olmasına izin vermeyecekti.

Bu gece gördüğü bakıcı kadının taksiden inmesini izlerken kaşları daha çok çatıldı. Bakıcı kadının hemen ardından inen Gülayşe ile öylece dondu kaldı Asaf.

İki kadında kendilerini görmüyor ,arada ki çalılıklar buna engel oluyordu. Taksi iki kadını da bıraktıktan sonra Asaf sessizce izlemeye başladı yaşanacakları. İşler hesapladığı gibi gitmiyordu bu gece.

"Sen burada beni bekle Gülayşe. Zaten gece gece taa nereden nerelere geldik senin yüzünden. Dua et de abin fazla sinirlenmesin. Yoksa olacakları biliyorsun."

Gülayşe kadını dinlemiyormuş gibi karanlık ormana bakarken sadece kafa sallamıştı kadına. Kadın bıkkın bir nefes verip orman evine doğru yürümeye başladı. Asaf'ın gözleri ise hala üzerinde bebek mavisi elbise olan kızdaydı.

Bir kaç saat önce göründüğünden farklı olan tek şey saçlarıydı. Saçlarını iki yandan örmüş ve omuzlarından salmıştı.

Gülayşe merakla ormana bakarken bir anda gözleri karanlığın içinde ki Asaf'ın gözlerinde durmuştu. Asaf bir gün içinde ikinci kez aynı şeyleri yaşadı.

İlk önce kalbini bir telaş kapladı ,ardından ise derin bir huzur.

Gülayşe kendisine doğru bir kaç adım atıp çalılıkların ardından kafasını uzattı. "Saklambaç mı oynuyorsun ?"

Söylediği cümlede alay değil de gerçek bir heyecan vardı. Bedeni her ne kadar bir kadın gibi görünse de ruhunun büyümemiş bir çocuk olması şaşırtmıştı Asaf'ı.

"Şşşt sessiz ol ,evet saklambaç oynuyorum."

Gülayşe kocaman bir gülümseme ile biraz daha yaklaştı çalılıklara. "Kiminle oynuyorsun ?"

Asaf kızın daha yakından gördüğü suratı ile duraksadı bir an. Kızın açık kahve rengi gözlerinde gezindi gözleri. Ardından çilli küçük burnunda. Hemen ardından ne ince ne de dolgun olan küçük dudaklarına düştü bakışları. Onunla hiç konuşmamış olsaydı eğer karşısında ki kadının kusursuz bir güzelliğe sahip diyebilirdi belki. Lakin ruhunda ki çocuğu öldürememiş ,onunla yaşamayı başaran kadında ki tek kusur buydu. Asaf hiç çocuk olmadığı için bunu bir kusur olarak görüyordu. O böyle büyümüştü. Belki de karşısında ki kadını içten içe kıskandı farkında olmadan. Ve ona daha önce kimseye duymadığı bir hayranlık duydu. Bu iki çelişki içinde sürüklendi kısa bir an.

"Yoksa abimle mi oynuyorsun ?"

Asaf duyduğu kelime ile kaşlarını çattı. "Abi mi?"

Kız kafasını aşağı yukarı sallayıp sır verir gibi konuştu. "Merak etme ona burada saklandığını söylemeyeceğim. Ama şimdi abimin yanına gitmem gerekiyor, ona sarılmadan uyuyamam ben."

Kız elini havaya kaldırıp iki yana sallarken Asaf hızla başını orman evine çevirdi. Halil'in kardeşi olmaz! diye geçirdi içinden. Onu araştırmış neredeyse tüm hayatını biliyordu. Bir kız kardeşi olamazdı. Olamazdı değil mi ?

Kızın arkasını dönüp eve doğru yürümesini izledi. Solukları sıklaştı , her zaman ki tanıdığı Asaf kızı durdurmaması gerektiğini ,kendi kaderine yürüdüğünü söyledi. Onun için kaç kişiyi harcadığı değil intikamını alıp almadığı önemliydi. Peki neden adımları hızla kıza doğru yönelmişti ?

Bu esnada balayı için orman evine gelen çift yatak odasına adımladı. Halil sevdiği kadının elini tutmuş ve bu gecenin mükemmel geçmesi için hiç bir şeyi eksik etmemişti. Sevdiği kadının dudaklarına uzanıp bir kez daha öperken kadının kendinden ayrılışına izin verdi.

Kadının gözleri yatağın üzerinde ki kutuya gitti. Siyah ,büyük bir kutuydu. Kutunun kapağında kırmızı bir fiyonk yapıştırılmıştı sadece. Kadın heyecanla Halil'e döndü.

"Bu ne Halil? Bir tane daha mı sürpriz yoksa?"

Kadın kutunun kapağını aralarken Halil şaşkınca kutuya baktı. "Hayır ,bana ait değil kutu"

Kadın kapağı açtığında şokla bir adım geri çekildi. Kapağa yapıştırılmış kağıda ilişti Halil'in gözleri.

SEVGİLER... ASAF KIZILOK

Asaf hızla kıza yaklaşıp kolundan tuttuğu gibi kendisine çekerken kız şaşkınca kolunda ki parmaklara baktı. Dokunulmaktan asla hoşlanmazdı. Tam kolunu çelip kel adamın parmaklarından kurtulacakken büyük bir gürültü kulaklarını sağır etti.

Asaf kızı hızla kendisine çekti ve ikisi bir yere düştü. Kız dizlerinin üzerinde kulağının uğultusunu bastırmak için ellerini kulaklarına bastırdı ve gözlerini sımsıkı yumdu.

Asaf ise kızı sarmalamış gözlerini ise yanan orman evine çevirmişti. İlk defa yaptığı bir şeyden zevk almamıştı. İlk defa ölümün o kavurucu hazzı damarlarında dolaşmamıştı.

Bakışlarını kollarının arasında ki bedene çevirdi. Kulaklarını ve gözlerini sımsıkı kapatan kıza baktıkça bir şeyler oldu ruhunda. Bir his sardı bedenini. Öyle garipti ki bu hissi ,adlandıramamıştı bile.

Fakat daha önceden yaşasaydı bu hissin pişmanlık olduğunu bilirdi Asaf. Defalarca kez kendisinden nefret etmesine ,daha çok kırıp dökmesine sebep olacak bu hissi hayatı boyunca küfe gibi sırtında taşıyacaktı Asaf.

Ve ilk yükünü bugün almıştı omuzlarına.


Yorumlarınız benim için çok önemli güzel okurlarım.💜

PORTAKAL ÇİÇEĞİ-ASAFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin