Pars'tan
Sabah güneşin ışığı yüzüme vurmasıyla kalktım ve rutin işlerimi halledip gardrobu'mun önüne geldim. Üstüme baksır bir siyah tişört tişörtün üstünde ise beyaz yazılar vardı ve dar pantolon giymiştim üstüme de benim bedenimden biraz büyük olan deri siyah ceketi giydikten sonra aşağıya kahvaltıya inmiştim.
Kutay'ın beni görmesiyle konuşmuştu "Günaydın abi hadi ye de motor avlamaya çıkalım"dedi. Bende hemen onaylayıp masanın başına geçmiştim hızlıca yemeğimi yedikten sonra kalkıp botlarımı giyip kutayı bekledim kırmızı kapıyı kapatınca taksiye atlayıp uzak bir benzinciye gitmiştik. Taksici durunca parayı ödeyip çıktık ve benzinlige yaklaştık içimden 'keşke adama kaskımdı vermeseydim' diye geçirdim çünkü içimde kötü bir his yüzümde bandana olmasına rağmen sıkıntı vardı. çok geçmeden iki motor bisikletli yaklaştı ve benzin dolduruyorlar dı adamın biri lavoboya gidince öbür adam'da benzin parası ödemeye gitti.
Fırsat bilip gidip motora binince pompacı (djsjjststsfj) bizi farketti ve sordu bize "kimsiniz" dedi Kutay'da "arkadaşlarıyız bizi aradılar birisi lavoboya öbürüde hesap ödemeye gittiğini ve gelmemizi istediler hatta bizide az önceki büfeye bıraktılar" dedi. Adam bize ters ters bakıp adamlara baktığında bişi diyemedi doğru söylediğimiz için özür dileyip iyi günler dedi bizde kolay gelsin diyince adam ilk motoru elleyip gider gitmez plakaları söküp basıp gittik.
Ne kadar kaçırsak bile plakadan bulacakları için orada attık.
Çok geçmeden bir ara sokağa saptık burası bana tanıdık gelsede hatırlayamadım ve durup biraz bol ceketim'den 2 sahte plaka çıkardım. Taktık'tan sonra tam Kutay binecek Ken bağırma sesleri geldi Kutay o yöne giderken ben durdurup "gitme ya kötü bişeyse" dedim. Tırsmıştım ama aptal kardeşim dinlemeyip gitmeye karar verince arkasından gittim.Depo gibi bir şeyin önünde durduğumuzda kapıları acıktı ve kapının kenarından baktığımda 1 ay önceki adamı gördüm sinirliydi ve karşıdaki adama silah tutuyordu çok geçmeden adam sinirden karşısındakini vurunca ağzımdan küfür savruldu "hasiktir" bunu duyan adamlar bize döndü bizde koşup motora atlayıp hızlandık.
Adamlar arkamızdan geliyordu ama biz dahada hızlanmıştık
En son kalabalık bir caddeye geldiğimizde ana yola çıktık. Işıklar kırmızı olmuştu ama benim arkamdaki arabanın hızla yanından geçen araba küçük kıza çarpıcaktı kardeşime durması gerektiğini el işareti yapıp hızlanıp yolun ortasındaki kızı araban önce ulaşıp kaptım sevindim ama sevincim yarıda kaldı karşıdan karşıdaki yollar uzun olması sevindirdi düşünmeye zamanım vardı çünkü fren tutmuyordu "siktir" dedim ceketimin bir kolunu çıkarıp Küçük kızı ceketimin içine koymamla motorun çarpıp karşıdaki inşaat'a uçmam bir oldu.Tuğlaların içine uçmuştum ki kolumu ve elimi kanatdığı gibi kaşım ve dudağımda kanıyordu en son Kutay'da bağırarak "ABİ" deyip yanıma koşarken küçüğün anneside koştu ayağa yavaşça kalkmam bir olup duvardan yavaşça geçip yüzümdeki bandanayi çıkarttım ve kıza baktım korkmuş olucak ki sıkı sıkı sarılıyordu. Gülümsememe engel olamadan onu ceketimden çıkartıp her yerine baktım bir şey yoktu indirdiğim gibi başım dönmesi bir oldu bir yandanda kolum açıyordu ki küçüğün annesi koşup ona hızlıca bakıyordu bi yandanda teşekkür ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia Boss Biker [|BxB|]
AcciónPars'in belaya yeteneği vardı her bela çekmeyi veya ona gitmeyi iyi biliyordu ama bu bela onun tatlı belası olucaktı :) Bu kitabın 2 yazarı vardır! NightWishp bu kitabın 2. Yazarıdır!