0.3

603 37 7
                                    

Yatağımda bir sağa bir sola yatıp uyuyamıyordum. Saat dokuz buçuk du. Canım sıkılınca uyumayı denedim fakat yine uyuyamadım. En iyisi babama mesaj yazmaya karar verdim.

Siz: Baba nasılsın?

Babam; İyiyim kızım sen nasılsın?

Siz:Bende iyiyim sana bir konu hakkında danışmam gerekiyor

Babam:tabi

Siz:ben okulumu değiştirmek istiyorum. O okulda yeterince dersleri anlayamıyorum. Ve Enes ve Dilara benimle olacak.

Babam:tamam ama okul araştırdınmı?

Siz:evet bugün okulu gezmeye gittik . Okulun adı saygın koleji çok iyi şartlar altında eğitim veriyorlar. Hem yüzme kursunada orada devam edebilirim sen nedersin?

Babam:Tamam ben kaydını yarın aldıracağım.

Siz: Teşekkürler kendine iyi bak seni seviyorum.❤️

Babam: bende seni seviyorum hadi görüşürüz.

Babam çevrim dışı

Alara çevrim dışı

Çalışma masama geçip kulaklıklarımı taktım ve resim çizmeye karar verdim. Kara kalem resmi çizecektim. Ve şarkı eşliğinde çizmeye başladım. Yarın günlerden cumartesiy di ve ben pazartesi günü yeni okuluma başlayacaktım. Kendime küçük bir kırtasiye alışverişi yapacağım.

Çizdiğim resim bitince instagram a atamaya karar verdim.

                                                        @alara çevik post

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                                                        @alara çevik post

                                              4,43👍.                  3,8 yorum ⌨️

Hızlıca yazılan yorumları okumaya başladım.

"Çok güzel resimler çiziyorsunnn. ❤️"

"Seni seviyorum."

"İşte Alara "

Daha birçok yorum vardı. Diğer yorumları okurken ekrana bildirim düştü.

       
                                           imert saygın sizi takip etti

İshak beni Instagram'da takip mi  etmişti? Bende hemen onu takip ettim ardından ekrana bir bildirim daha düştü.

                                              @mert saygın postunuz u beğendi❤️

Bende mert ın hesabındaki fotoğrafları incelemeye başladım. Fazla fotoğraf atmıyordu.

SEN VE BEN /textinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin