0.5

448 36 1
                                    

PAZAR

Mert: selam.

Siz: selam

Mert: nasılsın

Siz:iyiyim sen

Mert:bende aynı şey bişey soracağım sana

Siz: sorabilirsin.

Mert: biz arkadaşlarla bir kafede buluşup kahve içeceğiz de istersen sen ve arkadaşlarında gel hem tanışmış olursunuz.

Siz:bilmiyorum arkadaşlarıma sorup geliyorum.

Mert:tamam

Hızlıca Dilara ya yazmaya başladım.

Siz: Dilara  mert ve arkadaşları bir kafede buluşacaklarmış. Bizide davet ettiler tanışmak için gelecekmisin.

Diloş:tamam ben Enese de bir sorayım.(12.07)

Siz:tamam

Diloş:tamam oda gelecekmiş.

Siz:tamam.

Hemen mertten konum istedim. Ve konumu attı bende attığı konumu Dilara ya attım.tam kalkıp üstümü giyinecektim ki mertten mesaj geldi.

Mert:benden ve sevgilimden uzak dur.

Ne de ek istemişti kendisi çağırmamışmıydı.

Mert:benimle boş hayaller kurma çünkü benim bir sevgilim var ve biz birbirimizi seviyoruz. Aramızı bozuyorsun.

Siz:ne demeye çalışıyorsun seninle boş hayaller falan kurduğum yok.

Mert:bence var çünkü anne sevgisini şevkatini görmemişsin belkide benden bunu istiyorsun dur benden şevkat bekliyor olabilirsin.

Siz:düzgün konuş.

Mert:aynen o dediğinden seni  öksüz çocuk.

Mert kişisi engellendi

Hemen Instagram'dan da engelledim onu her yerden engelledim. Artık onunla iletişime bile geçmek istemiyordum. Yaptıkları çok ağırdı. Kafeye falan gitmeyecektin. Hiç kimseye haber vermeden evin tüm kapılarını kitledim ve perdeleri çektim. Böylece kimse evde olmadığımı zannedecekti.

Hızlıca üzerimdekileri çıkardım ve iç çamaşırlarımla kaldım. Yatağa girip yorganın altına girip ağlamaya başladım.

1 saat sonra

Hala yatakta yatıp ağlıyorum

3saat sonra

Herkesten mesaj gelmeye başladı ama hiçbirine bakmadim ve cevap vermedim.

4 saat sonra

Artık gözlerim yanıyordu.

5 saat sonra

Biri gelip evin zilini çaldım fakat açmadım çalıp çalıp geri gitti.

6 saat sonra

Astımım tuttu ve astım ilacımın yerini bilmiyorum.

10 dk sonra

Astım ilacımı buldum ve kullandım.

7saat sonra

Herkes aradı evime geldiler fakat cevap vermedim ve kapıyada bakmadım.

20 dk sonra

Ben annesi olamayan bir kızdım. Ben kimsesizdim. Benim kimsem yoktu. Canım yansa kimsenin umrunda değildim.

30 dk sonra

Yine astım krizim tuttu. Ve bu sefer kullanmadım daha doğrusu o gücü kendimde bulamadım astımım ttutuğunda derime tırnaklarımı gevçirdim. Aslında annemi umursamıyordum. Ama bu da benim tranvamdı kesin bir hafta kendimde olmayacaktım. Sona doğru artık bilincimi kaybettim .

Geridi karanlık

SEN VE BEN /textinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin