Evet mertle sevgili olmuştu . Çünkü ona karşı duygularım vardı. Onun da bana karşı. Ve o şuan bize geliyordu. Saat gece ona doğru geliyordu. Aslında mert le daha önce de birbirimize bunu itiraf etmiştik fakat tam sevgili olmamıştık.
Üstümde uzun bir tişört vardı. Altımda ise kısacık şort.
Mert den utanmıyordum.Zil çalınca koşarak aşağı indim. Ve hemen kapıyı açtım. Karşımda saçlarının uçları ıslanmış bir Mert vardı. Hemen boynuna atladım.oda ellerini belime koydu ve beni sıkıca sardı. Ayaklarımı Mert in beline sardım şuan kucağındaydım. Kapıyı kapatıp beni kucağından indirmeden koltuğa oturdu.
"Gerçekten sen şuan benim sevgilim misin?"dedi
Kaşlarımı çatarak ona baktım.
"Olamamamı mı isterdin?"dedim tek kaşımı kaldırarak.
"Bilmem."dedi gülerek. Omzuna yumruğumu geçridim ve hızlıca kucağından kalktım. Koşarak merdivenlere ilerledim. Bir anda bileğimi çekerek beni duvara yasladı.
"Seni hakedecek ne yaptım ben."dedi ve eğilerek boynumu öptü.
"Salak böyle şeylerle korkutma beni."dedim. Ve güldü.
"Tamam yapmam."
"Burada mı kalacaksın sen."
"Evet hemde seninle uyuyacağım."
"Uykum geldi benim hadi uyuyalım."diyip esnedim. Ve hemen beni kucağına ladı bende gülmeye başladım. Odama girince ben hemen yatağın içine girip yorganı üstüme örttüm oda tişörtü nü çıkarıp yanıma uzandı.
Ve beni göğsüne çekti. Kolu ile de bana sarıldı. Ve saçlarım la oynamaya başladı. En son ben uyumak üzereyken de saçlarımı öptü.
Ve huzurlu bir uykuya daldım.
🐊🐊🐊🐊🐊
Sabah uyandığımda Mert in göğsünde uyuyordum. Onun elleri ise saçlarım la oynuyordu.
"Günaydın." Dedim kısık bir sesle.
"Günaydın."dedi.
"Sen nezaman uyandın."dedim.
"20 dakika oluyor."dedi.
"Saat kaç?"dedim
"Yedi buçuk." Dedi
Üstünden kalktım ve yan tarafına cenin pozisyonunda yattım. Oda hemen arkamdan kollarını belime sarıp beni kendisine çekti ve yanağı mı öptü.
"Uykuluyken tam öpülecek gibi olduğunu söylemişmiydim!"dedi.
Hemen kollarından kurtuldum ve omzuna yumruğumu geçirdim. O ise benim bu hareketlerime gülüyordu.
"Sapık fırsatçı herif."dedim omzuna bir yumruk daha atacaktım ki bileğimi kavradı ve avucunun içini öptü. Bu hareketiyle sinirimi geçirmişti. Yüzümde bir gülümseme oluştu.
Ve beni dudağımdan öptü. Yumuşak bir şekilde. Ve geri çekilip gözlerime baktı.
Gülümseyerek"beni istediğin gibi öpemessin." dedim. Aslında bal gibi de öperdi. Sadece onunla uğraşıyordum. Kaşslarını kaldırarak bana baktı.
"Gerçekten öpemezmiyim."dedi gülümseyerek.
"Öpemezsin."dedim. Ve hemen ardından dudağımdan yine öptü ve geri çekildi.
"Öpemezmiyim gerçekten."dedi.
"Öpemezsin."dedim yine gülümseyerek. Ve yine öptü.
"Öpemezmiyim şimdi."dedi.
"Öpersin."dedim.
"Öperim."dedi. Ve hemen yataktan kalktım.
"Hadi okula geç kalacağız. Kalk." Dedim.
"Gitmeyelim bence bugün evde duralım." Dedi.
" Ya hadi kalk."dedim kolunu çekerken.
"Of tamam." Dedi yerinden kalkarken.
"Sen okul formanı getirdin mi?"dedim.
"Evet düşündüm okadar."dedi.
"Tamam sen çık odadan git banyoda falan giyin."dedim.
"Tamam."dedi. Ve odadan çıktı.
Bende hızlıca yüzümü yıkayıp saçlarımı taradım. Saçlarımı bugün açık bırakacaktım. Hızlıca beyaz sweatshirt imi giydim altıma ise beyaz bir etek geçirdim. Bugün botlarımı giyecektim. Ve bayaz botlarımla ile çantamla aşağı indim. Mert üstünü giyinmiş koltuk ta oturup bana bakıyordu.
"Kahvaltı yapacak mısın?"dedim.
"Hayır sabahları kahvaltı yapmayı sevmem ama eğer sen yapacaksan sana hazırlarım." Dedi
"Hayır yapmayacağım ya bugün."dedim. Ve tam arabamın anahtarını alacaktım ki Mert beni durdurdu.
"Bugün seni ben bırakacağım."dedi kafamı sallamak la yetindim.
Dışarı çıktık ve onu arabasına doğru ilerledim. Ben ön koltuğa geçerken oda sürücü koltuğuna geçti ve okula doğru sürmeye başladı.
🐊🐊🐊🐊🥂🥂🥂🥂🥂🐊🐊🐊🐊
Evet yeni bölümle karşınızdayım efendiler. İnşallah kitabı beğenmişsinizdir. İstediğiniz bir bölüm veya istek olursa yaza bilirsininiz. Ve şarkı önerilerinizi bekliyorummmmm.
Sizi seviyorum
Saygılarımla @Azra Klay and. Nurhancioglu33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN VE BEN /textink
Lãng mạnBu kitapta annesi tarafından hiç sevilmemiş ve annesini hiç tanımamış Alarayı. Ve Alaranın yeni kaydını yaptırdığı okulun sahibinin oğlu olan Mert i tanıyacaksınız. Bu benim ilk kitabım. Okuyup Bir şans verirmisiniz.