-Nem!-nem voltam olyan jó kedvemben éppen.
-Oh dede.-Niragi szokásosan basztatott.
-Nem és kész!-válaszoltam egyhangúan.
-Mi a baj?-ült le a kérdés közben az ágyamra a fekete hajú.
-Huh? Ez téged mióta érdekel?-néztem fekete íriszeibe... Bevallom gyönyörűek...
-Ne bassz fel...-változott meg a hangja, komoly és mély volt.
-Huh...?-nem értettem. Szokásosan most is nyugodt voltam... Nem szeretek érzelmeket mutatni a világ és az emberek felé. Mély gondolkodásomból egy ajtócsapodás ébresztett fel. Elment. És egyedül maradtam egy csendes és békés szobában. Ma játszom. Ez volt az utolsó gondolatom mielőtt mély álomba zuhantam. Én sem értem miért.2 óra múlva felébredtem. Kimentem a tetőre ahol kedves barátnőm várt.
-Szia Chishiya!-ölelt meg.
-Szia.-néztem fel rá mivel ő is magasabb nálam.Pár perc múlva elmentek a fények, s helyettük másmilyen színű fény lett. Nem értettük ezt ezért lementünk a főterembe. Niragi-t hamar észre vettem sajnos. De ő is engem és elindult felém.
-Vegyünk el egy telefont!-mondtam a barna hajú barátomnak mire ő bólintott. Az asztalhoz mentünk, már csak kb 5 telefon volt. Elvettük a sajátunkat.
Elmondták a szabájokat.
-Na ki a boszi?-kérdezte Aguni.-Az lépjen elől! Senki nem lép ki a sórból?! Akkor mindenki meghal!-intett a piercingesnek.
Niragi levette a válláról a fegyvert, a talpnyalói is készültek. Majd megölt egy pár embert amire mindenki elkezdett pánikolva rohanni. Mi Kuinaval a kamera szobába mentünk.
-Lehet hogy te vagy a boszi.-mondtam neki.
-De lehet hogy te vagy.-válaszolta, én csak mosolyogtam. Aranyos lány, és csak őt engedtem közel magamhoz. Na meg Niragi-t... De megbántam.Kuina elment... Egyedül maradtam megint. Így hát kimentem a szobából.
Niragi arra jött.
-Oh megint te.-nyugodtan néztem rá.
-Szervusz kedvesem.-mosolygott rám.
-Ne hívj így.-mondtam neki.
-Ugyan miért?-kérdezte miközben közeledett felém.
-Mert nem vagyunk együtt!-mondtam neki.-Utáljuk egymást... Legalábbis én utállak.
-Ch... Miért utálsz? Nem vagyok köcsög veled pedig lehetnék!-E mondat közben a falhoz nyomott.
-Jó... Nem utállak... Csak nem kedvellek... Vagyis nem szeretlek.-zavarodott voltam.
-Szóval kedvelsz huh?-vigyorgot közben végig nyalt alsó ajkán.
-Nem.... De...-Nem tudtam mit mondani.
-Akkor ez egy igen.-mosolygott.-Gyere velem.
-Hova?-kérdeztem.
-A tetőre.-mondta.
-Miért?-értetlenkedtem.
-Majd megtudod.-fogta meg a kezem.Ez most rövidebb lett. Nem spoilerzek hogy miért. Mostmár szerintem rövidebb részek lesznek csak. Ha tetszik voteold puszi💋
YOU ARE READING
Egyformán szerelmesek (Befejezett!)
RomanceKevés Aib-os fanfiction van és nem találok Niragi x Chishiya-t ezért gondoltam miért ne. Shuntaro Chishiya és Suguru Niragi a két főszereplőnk akik sok háborúzás után mély szerelembe esnek. Figyelem! -sexualitás -káromkodás -alkoholfogyasztás Reméle...