Még mindig mindenki minket bámult.
Niragi kezdett ideges lenni.-Mit néztek mi?!-horkant fel, s erre mindenki elfordult.
-Hát ez gyönyörű volt.-nevettem el magam.
-Kuss!-mondta közben ette a spaggetiét.Mikor végeztünk kimentünk. Szólt nekünk Ann, hogy gyülés van és a terembe mentünk. A Kalapos holtteste hevert az asztalon. Én beálltam a körbe Niragi meg Aguni-hoz ment.
-A Kalapos meghalt, új vezetőt választünk!-szólalt meg Aguni.
-Szerintem legyen Aguni!-örvendezett a piercinges.
-Ilyenkor a szabály szerint mindenki egy szintel fentebb lép, úgyhogy én vagyok a vezető!-jelentette ki Kuzuryu.
-Akkor legyen szavazás!-mondta Niragi.-Ki szavaz Agunira?-kérdezte.
Senki nem tette fel a kezét.
-Hát senki nem szavazott rá.-mondta Mira. Niragi odament hozzá és rátartotta a fegyvert.
-Mégegyszer kérdezem! Ki szavaz Aguni-ra?-kinyújtotta a nyelvét. Mira feltette a kezét.
Senki más nem tette fel a kezét.
-Ez nem elég.-szólal meg Mira.
-Igazad van!-Mondta Niragi. Last Boss oda ment Ann-hoz és rátartotta a kardját. Feltette a kezét.
-Chishiya...-mondta a piercinges miközben jött felém.-Ne nézz már így! Olyan mintha lenéznél bazdmeg!
-Mert lenézlek!-vigyorogtam. Mi lett az előbbi énjével? Nem is értem ... Ezért vissza váltottam a poker arcomra. Rám tartotta a fegyvert. Én feltettem mindkét kezem.
-Lelőnéd az egyik szavazód?-kérdeztem. Last Boss Arisu-hoz ment, de ő megilyedt és felrakta a kezét. Niragi ezen nevetett. Ezt követően még páran feltették a kezüket.
-Na mi van Kuzuryu?-nevetett a fekete hajú. Rácélzott. Feltette a kezét a szemüveges.-Akkor megvan az új vezetőnk!-elkezdett tapsólni.
-Ezt a Kalapos nem hagyná!-horkant fel Mira.
-De a Kalapos halott! És a hullák nem tudják mi van!-elkezdte ütni a Kalapos fejét a fegyverével. Majd ráköpött.
-Niragi elég!-mondta Aguni.Vége volt a megbeszélésnek. Éppen Kuina-val társalgok.
-És még elakarod lopni a kártyát?-kérdezte a lány.
-Igen!-meggondoltam magam.
-Ott van Arisu!-mutat oda. Felálltam és oda mentem. A lány is jött. Felmentünk 4-en egy szobába és megbeszéltük a terveket.Amikor a bejelentés volt Arisu ment a szobába.
-Megvan a széf! Mi a kód??-kérdezte.
-8022.-válaszoltam.
-Ezt hogy tudtad meg?-érdeklődik.
-Könnyű! Aguni tekintete mindent elárúlt! A lapon nem hiszem, hogy a kód volt, hanem egy rajz.
-Egy rajz?
-Igen! És van a gyűrű ami a Kalaposé volt. Azon a "BOSS" felírat van olyan betűtipússal mintha számok lennének.
-Neked sem lennék az ellenséged!-nevet.
-Sokan mondták.Majd beírta a kódot.
-Chishiya nem jó! Nem jó a kód Ch-
-Nocsak, nocsak csak úgy lazán besétálsz ide?-Niragi vigyorog. Arisu észre vett. És Usagit behozták.
-Usagi!-elkezd rohanni de fejbe üti Niragi. Majd elkezdi rúgdosni.
-Ne Usagizzál itt nekem!-tovább rúgdossa.-Mivan?Ennyitől bealudtál?-nevet.
-Köszönjük Chishiya!-mondta Aguni.
-Nincs mit.Arisu levan kötve. Usagi bevan zárva.
A szobámban üldögélek. Niragi betoppan.
-hm?-kérdően néztem rá.
-Szórakozunk kicsit!-vigyorog.Úristen bocsi, hogy eltüntem csak sok a dolgom! De itt van a kövi rész. Ja és a 18+ részeket jobban részletezzem?
Ha tetszik vote-old. Puszi💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Egyformán szerelmesek (Befejezett!)
RomantizmKevés Aib-os fanfiction van és nem találok Niragi x Chishiya-t ezért gondoltam miért ne. Shuntaro Chishiya és Suguru Niragi a két főszereplőnk akik sok háborúzás után mély szerelembe esnek. Figyelem! -sexualitás -káromkodás -alkoholfogyasztás Reméle...