III. fejezet

54 6 0
                                    

A harcosok elvonultak és egy körben beszélgettek. Én leültem és néztem ki a fejemből. Tudtommal a Kalapos ma megy játszani. Érdekes lesz. A harcosok is vele mennek. Kezdett este lenni de még világos volt. A Kalapos egy kocsival ment végig a Parton. Mindenki szerencsét kívánt neki. Láttam hogy Niragi nem ment ezért oda mentem hozzá, magam se tudtam miért cselekedtem így.

-Hogy-hogy nem mentél?-emeltem meg egyik szemöldököm.
-Hát addig rám lett bízva a Part. És köztük te is.-kajánul mosolygot.
-jah jah persze.-nevettem.
-Igen ám. Szóval 1. szabály: Csak rám hallgatsz és azt csinálod amit mondok.
2. szabály: Ha beszólsz annak következménye lesz. 3. szabály: Ha valaki bánt megölöm.
-Jah értem. Na csá.-fordultam meg és elindultam, de követett a piercinges.-Mivan már??-horkantam fel.
-Hmm.-hümmögött majd felkapott a vállára.
-Mit csinálsz?!-vágtam hozzá a kérdést. Nem tudtam miért viselkedik így. De az igazat megvallva tetszett.  Felvitt a szobáig majd bedobott az ágyba és bezárta az ajtót. Nem értettem mit csinál. Rám mászott majd megnyalta a nyakam.

-M-mit csinálsz?-csuklott meg a hangom.
-Csak szórakozunk egyet.-vonta meg a vállát.
-Nem akarom.-jelentettem ki.
-De, mert azt mondtam!-mosolygott.

Nem ellenkeztem tovább. Nem akartam meghalni. Mi?? Úgysem öl meg. Elkezdte lehúzni a pulcsim, majd végig nyalt a hasamon.

-De... Te nem Hetero vagy?-kérdeztem.
-Nem!-mosolygott.
-Akkor mi?-értetlenkedtem.
-Meleg vagyok!-büszkén kihúzta magát.

Akkor.. szabad a pálya. Jó bevallom szeretem. Folytatta a hasam nyalogatását. Néha meg is szívta a hasam. Ezzel elérte hogy kis nyögés szűrődjön ki a fogam közt. Elkezdtem kigombolni az ingjét. Majd levettem róla és félre dobtam. Mostmár a nyakam szívta. Közben levette rólam a fürdőgatyám.

-Ez nem ér.-böktem meg.
-Akkor változtass ezen!-nevetett.

Fordítottam a helyzeten és levettem a nadrágját de egyből alá kerültem. A hasamon feküdtem majd belém vágódott. Felnyögtem és erre egyre jobban mozgott.

Reggel felébredtem és ott ült az ágyon.
-Azt hittem hogy elmentél.-lepődtem meg. Érzéseket váltott ki belőlem Niragi. És nem tudom hogy ennek örülnöm kéne vagy sem.

-Nem, miért mentem volna?-nem értette.
-Hát mert már megvolt a kaland. És jobb dolgod is van biztos.-vontam meg a vállam.
-Tőlem nem szabadulsz!-nyalt végig alsó ajkán. Talán ennek őrülök.
-Hát oké.-ültem fel.
-Nézzük hogy bírsz-e menni.-nevetett.
-Haha.-forgattam meg a szemem. Felvettem a ruhám. Majd felálltam.
Elindultam de kicsit nehézkes volt. Erre nevetett.

-Ne nevess!-parancsoltam neki.
-Oké oké.-mosolygott.-Menjünk enni.
-Jó.-válaszoltam. És felállt. Ő már fel volt öltözve. Megfogta a kezem. Ránéztem. Nem értettem ezt a cselekedetét. A lifthez értünk. Bementünk majd a földszintre értünk. Kimentünk és mindenki minket nézett. Ez engem nem zavart és Niragi-t sem zavarta. Jobban megszorította a kezem. Az ebédlőbe értünk. Vettem el egy tányért és tettem magamnak spagettit. A fekete hajú is ugyan ezt tette. Leültünk egy asztalhoz és ettünk.

Bocsi hogy nem volt rész csak sok dolgom volt. De megpróbálok minden nap részt kirakni. Ha tetszik kérlek vote-old. Puszi  💋

Egyformán szerelmesek (Befejezett!)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang