BesteHayatımın bir günde bu kadar değişebileceğini hiç düşünmemiştim. O benim hayatımı tamamıyla değiştirdi.
————————————————————
25 Haziran 2022
Geçen gece halamlarda kaldık. Babam ve eniştem her zaman olduğu gibi rakı içtiler. Sabah kahvaltı masasında otururken bir yandan sohbet ediyor, bir yandan da Ankara içinde psikolog araştırıyordum.
Uzun zamandır babamı ikna etmeye çalışıyordum. Babama ne zaman "psikoloğa gitmek istiyorum" desem babam, yüzüme bakıp kahkaha atıyordu. Dershanedeki rehber hocamın sayesinde sonunda babamı ikna edebilmiştim. Ve bugün kesinlikle bir psikoloğa gideceğim. Kaçışı yok.
Safari'ye girdim ve arama kısmına Çayyolu psikolog yazdım. Çünkü halamların evi Çayyolu'nda ve buradan gitmek daha kolay olurdu bizim için. Karşıma ilk "Beysukent Psikoloji" çıktı. Hiç araştırma zahmetine girmeden hemen konumuna baktım. Yanımda oturan babamı dürttüm ve telefonumu ona çevirdim.
"Yakınmış buraya ve sanırım ön görüşme ücretsizmiş. Bakalım mı?" dedim. Tepkisinin yine yüzüme gülmek olacağını düşünmüştüm. Ama kurduğu cümle beni şaşırttı.
"Tamam üstünü giyin gidelim konuşalım." dedi. Yüzüne bakakaldım. Ama ikinci defa demeyeceğini bildiğim için kafa salladım. Sofradakilerden özür dileyerek kalktım ve üstümü giyinmeye gittim.
Arabaya bindiğimizde babama dönüp, "Teşekkür ederim." dedim. O ise yüzüme bakıp gülümsedi. "Ben sadece senin mutlu olmanı istiyorum Beste." dedi.
İnternette yazan konumu açtım ve o tarafa doğru gitmeye başladık. Babam sitesinden sekreterin numarasını buldu ve ön görüşme yapmak istediğimi söyledi. O andan itibaren aslında bu konu hakkında o kadar da rahat olmadığımı anlamıştım. Başıma gelen olaylar hakkında, hiç kimse ile konuşamadığım olaylar hakkında, sonunda birisiyle konuşacaktım. Evet aslında bunun benim için rahatlatıcı olması gerekiyordu ama olayları anlatırsam ilgi istiyormuşum gibi gözükmekten çekiniyordum.
Ben bu düşüncelere dalarken babam sekreterle hoparlörde konuşuyordu. Ve aradan bir isim yakaladım. Okşan Gürler. Kulağa değişik geliyordu. Çok otantik. Seansı saat 16.00'a verdiler. O saate kadar Liva'da bir şeyler içelim dedik.
Otururken Okşan'ı biraz araştırmak istedim. Çıkan ilk fotoğrafa baktım. Yüzü biraz solgun duruyordu. Fotoğrafta sarı saçları omzuna geliyordu. Badem şekilli gözleri vardı. Dolgun dudakları vardı. Üstüne siyah ve küçük çiçekleri olan bir elbise giymişti. Sade bir makyaj yapmayı tercih etmiş sanırım. Okuduğu yerlere baktım. Ufuk Üniversitesi'nden mezun olmuş ve Cambridge Üniversitesi'nde dil eğitimini tamamlamış.
Yaşadığım olayları anlattığım tek arkadaşım Selin'e mesaj attım. Bekledikçe gerilmeye başlamıştım ve beni sakinleştirebilecek tek kişi oydu. Dershanedeki rehber hocama aşık olduğumu ilk ona söylemiştim. Ve beni sonuna kadar destekledi.
Selin
adı neymiş kadının?Beste
OkşanSelin
ona da aşık olursan bi tık fazla gülerimBeste
SUS DNDĞENXÜEDNÜFB
da yok
yani kadında aşık olabileceğim kriterler yok
şimdi babamı aldı konuşmak için
çok gerginimSelin
konu sen olunca emin olamıyorumBeste
giriyorum şimdi
şans dile————————————————————
Ayak seslerinin geldiğini duyunca telefonu kapattım. Babam kapıdan girdi. Yüzünde etkilenmiş bir ifade vardı. Arkasından Okşan geldi.
Kadının fotoğrafla alakası yoktu. Gördüğüm en güzel kadın olabilir bu. Mini siyah bir etek giymişti. Üstünde krem rengi, kısa kollu, v yakalı bir crop vardı. Çizmeleri dizinin bir parmak altına geliyordu. Crobun üstüne bir de siyah bir şal almıştı. Dışarısı her ne kadar sıcak olsa da içerisi serindi.
Bana doğru yaklaşıyordu. Ama ben onun kum saati vücudunu izlemekten kendimi alıkoyamıyordum. Gözlerim dalmıştı. Uğultulu sesler geliyordu ama kimin konuştuğunu ve ne söylediğini anlayamadım.
Aklımda sadece o vardı.
————————————————————
SELAMLAR EFENDİM
Bu benim yeni başladığım ve gerçeğe dayanan bir hikaye. Hikayedeki isimlerin bazılarını değiştirdim. Bazıları gerçek. Umarım beğenirsiniz
Şu an bir taşınma sürecindeyim. Ve biliyorum hepiniz aslında eskort sevgilimi bekliyorsunuz ama şu sıralar onu yazabilecek mentaliteye sahip değilim. Ona taşındıktan sonra devam etmeyi düşünüyorum. O zamana kadar bununla idare edicez ne yapalım 😽😽😽
Beğenirseniz yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın.
Hepinizi çok seviyorum bol bol öpüyorum dikkat edin kendinize. 😭🫶🏻🫶🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Way Down We Go - WLW
Teen FictionKendisine gösterilen en ufak ilgide bağlanan kız, danışanlarıyla ilişki kurmama kuralı olan psikoloğa aşık olur. Bu hikaye gerçek bir olaydan esinlenilmiştir.