Annem♡
Oğlum Yurt odasına
Yerleşince ara beni tamam mı?Tamam, ararım.
Evet şimdi odama yerleşme vaktim geldi. Pek eşyam yok zaten bu yüzden fazla sürmez diye düşünüyorum.
Bu arada oda arkadaşım nerde? Normalde bugün odaya gelmesi gerekiyordu. Belki de oda arkadaşım yoktur.
Eşyalarımı yavaşça yerleştirmeye başladım. Kıyafetler, kitaplar, takılar ve birkaç özel eşya olmak üzere hepsini yerleştirirken odanın kapısı açıldı sanırım oda arkadaşım gelmişti. Arkamı dönüp selam vermeye karar verdim.
Jisung-"Selam oda arkadaşım, iyi geçinelim!"
Arkamı döndüğümde karşımda duran lise zamanlarımda ayrılmış olduğum eski sevgilim Minho idi. Şaşkınlık ile bana bakıyordu tabii bende öyle.
Minho-"Selam... Görüşmeyeli uzun zaman oldu."
Jisung-"Ah evet baya oldu."
Küçük bir sohbet yaptık. Gerçekten uzun zaman olmuştu sanırım 5 yıl filan. Herneyse eşyalarımı yerleştirmeye devam etmeye karar verdim.
1-2 saat yerleşmem sürdü. Aslında pek çok eşyam yoktu fakat odada Minho olduğundan dolayı eşyalarımı yerleştirirken yavaşladım kasıtlı olarak yapmamıştım aslında.
Yatağıma oturup telefonumu çıkardım ve annemi aradım.
Jisung'un Annesi-"Oğlum yerleştin mi?
Jisung-"Evet, nedense fazla uzun sürdü."
Jisung'un Annesi-"Peki akşam yemeği yiyelim mi? Bi restorant gördüm yeni açılmış yemekleri güzelmiş. Oda arkadaşına sor bakalım o da bizimle akşam yemeği yesin."
Jisung-"Tamam anne bi sorarım. Sen bana oranın konumunu at taksi ile gelirim."
Bunu dedikten hemen sonra arama kapandı telefonu kulağımdan çekip ekrana baktığımda telefonumun kapandığını fark ettim.
Telefonu şarja koyup Minho'nun yüzüne baktım. Lise zamanlarından daha çok yakışıklıydı. Bu düşüncelerimi bırakıp Minho'ya annemin isteğini sormaya karar verdim.
Jisung-"Minho eğer bu akşam planın yoksa akşam yemeği yiyelim mi? Annem seninle birlikte akşam yemeği yemek istiyor. Planın yoksa sıkıntı yok"
Minho-"Planım yok, akşam yemeği yiyebiliriz."
Jisung-"Tamam."
Yarım saat sonra
Jisung-"Hadi gidelim Minho."
Minho yatağından kalkıp telefonunu yanına aldı ve kapıya doğru yöneldi. Bende telefonumu şarjdan çıkarıp telefonumu yanıma aldım ve kapıya yöneldim.Minho hızlıca ayakkabılarını giymişti ve beni bekliyordu. Hızlıca ayakkabılarımı giyiyordum ki bağcıklarımın çözüldüğünü fark ettim. Bağcık bağlamayı bilmiyordum. Minho'dan yardım almak zorundaydım.
Jisung-"Minho, bağcık bağlamayı bilmiyorum acaba sen bağlayabilir misin?"
Minho-"Tabii bağlarım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Ex-Love Roommate!? || Minsung
FanfictionEvi Üniversiteye uzak kaldığı için Üniversitenin yurtunda kalmaya karar veren Jisung ve oda arkadaşı olan Eski sevgilisi Minho'nun Yurt hikâyesi. . NOT: SMUT VARDIR.