4-Kıskançlık

1.2K 164 314
                                    

Minho-"Acaba seks partneri olabilir miyiz?"

Jisung-"Bilmiyorum, düşünmem lazım."

Aslında seks partneri olabilirdik fakat yaşadıklarımız hiç normal değildi. Kim ayrılmış sevgilisiyle seks yapar ki? Veya onunla seks partneri olur? Sevgili değiliz ve olma ihtimalimiz yok. Minho sadece vücudumu sevmiş zaten beni değil bu yüzden de seks partneri olmak istiyor.

Minho-"Yarına kadar düşünmeni istiyorum eğer yarın saat 00.00 geçerse ve cevabı alamazsam olacakları sen düşünebilirsin Jisung'um."

Jisung-"Pekii."

Elime telefonumu aldım ve Watsapp'a girdim. Felix buluşmak istiyordu.

Felix
Kanka sevgilim ve onun bir arkadaşı var. Buluşacağız, arkadaşı seninde gelebilme ihtimalin var mı? diye sordu. Bende sana yazayım dedim. Mesajı gördüğünde cevabını yaz.

Jisung
Gelirim bugün dimi? Saat kaçta? Ve nerede buluşacağız?

Felix
Yazıyor...

Felix
Evet bugün. Saat akşam 7-8 gibi. Bizim hergün gittiğimiz Cafe.
Görüldü

Telefonu bırakıp dolabıma yöneldim. Kiyafetlerimi seçip elime aldım ve banyoya yöneldim. Minho'nun ben giyinirken bakmasını istemiyordum.

 Minho'nun ben giyinirken bakmasını istemiyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jisung'un böyle giyindiğini düşünün arkadaslar.

Isırık izi boynumda hâlâ duruyordu. Dolabı açtım ve yardım kutusunu( ona ne deniyor ki aq şey işte ilaçlar yarabandı filan olur ya o kutu işte anladınız.) elime aldım. Kutuyu açtım ve birkaç tane yarabandı aldım. Kutuyu yerine koyup banyodan çıktım.

Jisung-"Minho acaba boynuma bu yarabantlarını yapıştırır mısın? Isırık izleri gözükmesin."

Minho-"Tamam, gel bakalım."

Minho ayağa kalktı ve arkama yöneldi. Başımı öne eğdim. Boynumu Minho öpmeye başladı. Sanırım ısırık izilerini öpüyordu. Yüzüm kızarmaya başladı hatta kulaklarım da. Minho boynumdaki ısırık izlerini öpmeyi bıraktı ve yarabandı yapıştırdı.

Minho-"Neredeyse hiç ısırık izi gözükmüyor."

Jisung-"Teşekkürler."

Odadan telefonumu ve kredi kartımı alıp çıktım. Telefonumu açıp Felix'e yazmaya karar verdim.

Jisung
Yoldayım.

Felix
Tamamm. Bizde cafe de içecek içiyoruz. Çabuk gelll

Jisung
Pekii

Telefonumu kapatıp hızlı adımlarla Cafe'ye doğru yürümeye başladım. Cafe, Yurda 7 dakikalık yürüme mesafesi uzaklığındaydı.

7Dk Sonra

Cafe'ye girdim Felix hemen el salladı. Masaya doğru yöneldim.

Felix,Hyunjin yani Felix'in sevgilisi ve Hyunjin'in arkadaşı Jaehyun. Boş olan sandalyeye oturdum yani Jaehyun'un yanına.

Felix-"Hoşgeldinnn. Bayadır görüşmüyorduk buluşmamız iyi oldu."

Hyunjin-"Özledik be seni Jisung."

Jisung-"Bende sizi özledimmm. En son lise mezuniyetinde görüşmüştük sanırım baya oldu."

Biraz daha sohbet ettik. Jaehyun ile tanıştım, iyi birine benziyordu. İçecek ve tatlı sipariş ettik. Keyifli sohbet ediyorduk ki Jaehyun bacaklarıma dokunmaya başladı. Eline vurarak yapmaması için uyarı gönderdim. Fakat eli asla bacaklarımdan çekilmiyordu.

Arkadan biri Jaehyun'un elini çekti ve benim elimi tutup kendisine çekmesiyle ayağa kalktım.

Minho-"Sevgilimin bacaklarına dokunmayı kes. Hadi gidelim Jisung'um."

Hızlı adımlarla Cafe'den çıktık. Arkamızdan Hyunjin Jaehyun'a bağırıyordu aynı şekilde Felix de.


Minho bir anda durup bana baktı.

Minho-"İyi misin? Sana sevgilim dediğime bakma lütfen ordan seni almak için dedim."

Jisung-"Teşekkür ederim Minho. Sensiz ordan kurtulabileceğimi sanmıyordum."

Minho-"Her zaman sana yardım etmek için yanında olacağım."

Jisung-"Eve dönelim mi?"
(Burda Jisung'un bahsettiği şey aslında yurt odası)

Minho-"Evim zaten yanımda."

Jisung-"Hey! Beni mi seviyorsun??"

Minho-"Onu bilmiyorum fakat dudaklarını seviyorum."

Bunu dediği gibi dudağıma yapıştı. Dışardaydık ama ara sokak gibi bir yerdeydik. Birinin bizi görmesi imkansız gibi birşeydi. Açmış gibi Beni sert şekilde öpüyordu. Kısık bir inleme çıkarttım. Nefessiz kaldığımdan dolayı onu ittim.

Jisung-"HEY! BENİ DIŞARDA ÖPEMEZSİN HATTA BENİ ÖPEBİLME GİBİ BİR HAKKIN YOK."

Minho-"Belki ilerde öyle bir hakkım olur hm?"

Sırıtıyor bide, bitane çakıcam ağzına ağzı yamulcak.

Jisung-"Neyse hadi eve gidelim."

7dk boyunca yurda doğru yürüdük. En sonda odamıza gittik. Ayakkabılarımızı çıkarttık ve hemen yataklarımıza doğru atladık. Yorucu birgün geçirmiştik. Telefonuma bakmak istedim ve birsürü Felix'den cevapsız arama ve mesaj vardı. Endişelenmişti sanırım. Hemen onu aradım.

Jisung-"Birşey mi oldu Felix??"

Felix-"Sonunda açtınn. SİZ HANİ AYRILMIŞTINIZ. MİNHO NEDEN SANA SEVGİLİM DEDİ AÇIKLA HEMEN."

Jisung-" Bağırarak konuşma kulak zarım patlayacak. Sonra konuşuruz bu konuyu Felix. Şuan o yanımda."

Dediğim gibi yüzüne kapattım. Eğer kapatmasaydım sanırım ısrar edecekti.

Minho-"Bidaha o çocukla konuşma Jisung. Onunla seni yan yana görmek istemiyorum."
.
.
.
.
.
.
Merhaba Okuyucularım!! Bölüm neden dün gelmedi diye soranlar illaki vardır. Dün çok yorgundum ve üşengeç olduğum için üşeniyordum. 5 ve 6. Bölüm çok iyi olacak haberiniz olsun. Yani spoi vereceğim okumak istemiyorsaniz okumayın bu yazimin devamini. 5 veya 6. Bölümde bugün sefer Jisung sarhoş olacak. Yani olacakları siz düşünün. Sonraki bölüm için 25 ⭐ istiyorum ve en az 60 yorum bunları istememin sebebi fazla emek veriyorum yazarken yani düşünmek başımı bile ağırtıyor artık ve artık belirli bir kitle okuduğundan dolayı hemen yapabileceğinizi düşünüyorum. Sonraki bölümde görüşmek üzere!!

My Ex-Love Roommate!? || MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin