2-Sarhoş Olmanın Hatası

1.5K 199 394
                                    

Hızlıca odamıza gitmemiz fazla sürmedi. Kapıyı kapatıp ayakkabılarımızı çıkardık. Yatağıma doğru gidecekken belimi saran kollar sayesinde donup kaldım. Boynumda Minho'nun beni koklaması ve sıkıca sarılması ani olmuştu.

Minho-"Seni öpmek istiyorum Jisung."

Jisung-"Minho sarhoş musun?"

Minho-"Evet, senin kokuna ve gözlerine bakmaktan sarhoş oldum."

Duyduklarım normal değildi. Biz sevgili değildik, biz zamanında ayrılmış olan eski sevgililerdik.

Minho bir anda bana sarılmayı bırakıp karşıma geçti ve ellerimden tuttu. Sarhoş gibi gözüküyordu. Ellerimi bir anda sıktı ve dudaklarıma bir öpücük bıraktı. Şaşırmış gözler ile ona baktım fakat o bana gülümseyen gözler ile baktı. Benden hoşlanıyor muydu? Bu sorunun cevabını bile bilmiyordum. Fakat eminim ki bu öpücükten sonra birşeyler değişecekti.

Düşüncelerim ile dalarken Minho bi kere daha beni öptü. Ellerimi bırakmıştı fakat bıraktığı gibi de elleri belime gelmişti. Beni kendine çekiyordu, sıpsıkı sarılıyordu bana.

Hâlâ öpüşüyorduk. Minho'yu ittim ve ona baktım yüzü kızarmıştı, derin nefesler alıyordu. Aynı şekilde ben de kızarmıştım tabii nefessiz kalmıştım.

Jisung-"Minho birdaha böyle şeyler yapma. Hatırlatayım sarhoşsun ve biz eski sevgilileriz."

Minho-"Peki, fakat yarıda kalmış şeyi tamamlasak olmaz mı? Birkaç öpücükle seni bırakmak istemiyorum."

Bunu dediğinde bana doğru yaklaştı. Aleti benimkine değiyordu. Elleri belime, daha sonra da pantolonumun içine ve iç çamaşırımın içine yöneldi. Ufak bir inledim.

Minho-"Yapabilir miyiz?"

Jisung-"Evet."

Şuan da sadece kalbimin sessini dinlemem gerekiyormuş gibi hissettim. Bu ânı asla bozmak istemiyordum.

Minho beni kucağına alıp yatağına koydu. Yavaş yavaş kıyafetlerimi çıkarttı ve en sonunda tamamen vücudumu gördü.

Minho-"Jisung utanma lütfen."

Aniden Göğüslerimi yalamaya ve öpmeye başladı. Yavaş yavaş aşağı doğru gidiyordu. En sonunda aletime geldi ve anidan ağzına aldı. Yüksek sesle inledim.

Jisung-"Bu tuhaf hissettiyor Minho. Ahhh..."

Aletimi daha sert emmeye başladı. Çok iyi hissetiriyordu. Ama fazla sürmeden boşalacakmışım gibi hissettim.

Jisung-"Minho ağzından çıkart hemen. Boşalacakmışım gibi hissediyorum çıkart lütfen."

Bunu dediğimde bana baktı ve daha fazla sert emmeye başladı. Yüzü çok fazla azdırıcıydı.

Daha fazla kendimi tutamayıp boşaldım. Yani Minho'nun ağzına boşaldım. O kadar çok utandım ki göz yaşlarımı tutamadım ve ağlamaya başladım.

Jisung-"Ben sana çıkartmanı söylemiştim. Neden çıkartmadın ki? Ühühü:("

Minho-"Özür dilerim iyi hissedeceğini düşündüm lütfen ağlama. Şhhh sakın ol lütfen."

Minho bana sıkıca sarıldı. Birkaç dakika boyunca özür diledi ve asla bana sarılmayı bırakmadı.

En sonunda ağlamam durdu ve Minho'nun pantolonuna elime attım daha sonra da iç çamaşırına ve en sonunda aletine dokundum. Sertleşmişti, ona mastürbasyon yapmak istedim.

(Not: Bilmeyenler için mastürbasyon özel organa dokunmak ve sürtmek gibi bişeydir yani elle yapılıyor. Öyle bişey anladınız diye umuyorum zaten burda smut yazmakta da zorlandım neyse iyi okumalar canolar)

Minho hafifçe inledi. Daha hızlı mastürbasyon yaptım ve en sonunda boşaldı. Elimi çektim ve Minho'ya baktım. Onu içimde hissetmek istiyordum hemde şimdi.

Jisung-"Minho seni içimde hissetmek istiyorum."

Bunu demekte fazla utandım. Minho'ya baktım ve o da bana baktı. Beni sertçe öptü. Nefessiz kaldım bu yüzdende onu itmek zorunda kaldım.

Jisung-"Nefes almama izin ver."

Minho kıyafetlerini çıkarttı ve bacaklarımı açtı. Aletine doğru baktığımda şaşırdım çünkü ne yemişti de o kadar büyüktü? Bunu düşünürken Minho parmaklarını içime soktu. Aniden inledim. Acıyor gibiydi fakat çok iyi hissetiriyordu. İlk önce 1 parmağını daha sonra 2 ve daha sonra da 3 parmağını soktu. Bir anda fazla yüksek sesle inledim.

Jisung-"AHHH~"

Minho-"Demek burası iyi hissetiriyormuş."

Dedi ve oraya daha fazla bastırdı. Yüksek sesle inliyordum. Hem acıyor hemde iyi hissetiriyordu.

Minho parmaklarını çıkarttı. İçimde Minho'nun aletini hissetim. Acıyordu.

Minho-"Yavaş yapacağım lütfen ağlama ve korkma olur mu?"

Jisung-"Tamam.. Ahh acıyor ama ya."

Minho yavaş yavaş içime sokuyordu ve bende fazlasıyla inliyordum.

Minho-"Hızlanacağım."

Dediği gibi bir anda aletinin hepsini soktu.

Jisung-"ACIYOR AHHH..."

Çok acıyordu fakat o kadar da çok iyi hissetiriyordu.

Minho bir anda kucağına aldı beni. Bu pozisyon daha fazla derine girmesini sağlıyordu bu yüzden de çok iyi hissetiriyordu.

(BURDA BIR FOTORAF VARDI SİLDİM UYARI GELDI.)

Minho hızlıca çıkarıp tekrar sokuyordu. Çok iyi hissetiriyordu.

Jisung-"Çok iyi hissetiriyor Minho..."

Bunu dediğimde daha hızlı sokmaya başladı. İnlemekten ve boşalmaktan yorulmuştum.

Yavaş yavaş gözlerim kapanmaya başladı.

Minho-"Jisung iyi misin? JISUNG!"

Minho'nun dediklerini anlayamıyorum ne diyor?

Sabah yüzüme güneş ışığı vurduğu için uyandım. Belim fazla acıyordu. Yanımda Minho'nun uyuduğunu gördüm. Dün cidden yapmış mıydık? Bundan sonra ne olacak? İlişkimiz nasıl bir durumda olacak? Bu sorular başımı ağırtmaya yetti.

Minho gözlerini yavaşça açmış ve bana şaşırmış gözlerle bakıyordu.

Minho-"Günaydın, neden çıplak bir şekilde duruyoruz?"

.
.
.
.
.
Bu fic hızlı olacak yani gaza bastım hızlı gidiyorum PAHEPAODJPRJ Oy vermeyi unutmayın. Sonraki bölümü 15 Oy gelince yazıp atacağım. Bölümü umarım sevmişsinizdir. Sonraki bölümde görüşmek üzere..♡

My Ex-Love Roommate!? || MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin