Minho-"Günaydın, neden çıplak bir şekilde duruyoruz?"
Cidden hatırlamıyor mu? O kadar şeyi yaptıktan sonra hatırlamaması tuhaftı.
Minho elini kafasına koyup biraz bişeyler düşünmeye başladı. Hatırlamaya mı çalışıyordu? Emin değilim.
Minho-"Hatırladım galiba. Fakat rüya gibi. Dün biz yaptık mı?"
Sonunda hatırladı beni nasıl siktiğini.
Jisung-"Evet yaptık."
Minho şaşırmıştı. Şaşırmış gözlerle bana bakıyordu. Elini yanaklarıma koydu.
Minho-"İyi misin? Bir yerin ağrıyor mu? İlkin miydi? İlkini aldıysam özür dilerim, sarhoştum kafam yerinde değildi."
Jisung-"İyiyim. Belim ağrıyor ve bacaklarım. İlkimdi fakat İlkimi almanda bir sıkıntı yok. Sarhoş olduğun için pek kızmayacağım. Reddetmeyen benim sonuçta."
Minho-"Bugün dersin var sanırım. Bugün okulu asalım. Bugün özür amaçlı ben sana bakacağım bu yüzden bende okulu asıyorum. Su ister misin?"
Jisung-"Bu hâlimle okula gidebileceğimi sanmıyorum zaten. Buzlu su getirirsen sevinirim."
Minho-"Tamam getiriyorum."
Minho yataktan kalktı ve mutfağa yöneldi. Bende o sırada lavaboya gidip yüzümü yıkamaya karar verdim. Yataktan kalkıcaktım ki yere düştüm.
Minho-"Noldu iyi misin? Hiç yürüyemiyor musun? Off özür dilerim gerçekten."
Minho beni yerden kaldırmak için kucağına aldı ve yatağa yavaşça koydu. Elindeki buzlu suyu bana uzattı, suyu alıp iyice içtim. İnlemekten dolayı sanırım boğazım kurumuştu.
Jisung-"Teşekkürler."
Minho-"Teşekkür mü edersin?"
Bunu dedikten sonra Minho'nun yüzünde küçük bir gülümseme oluştu. Sessiz kaldım birşey diyemedim.
Jisung-"Şey Minho acaba beni lavaboya götürür müsün? Yürüyemiyorum bu yüzdende tek başıma gidemem."
Minho-"Tabi götürürüm. Duş mu alacaksın? Yardım etmemi ister misin?"
Jisung-"Duş almak istiyorum ama bu hâlimle nasıl alıcam bilmiyorum. Açıkçası senden yardım istemek biraz utanç verici olur çünkü tüm vücudumu göreceksin."
Minho-"Dün heryerini gördüm zaten. Lütfen yardım etmeme izin ver. Birlikte duş mu alsak acaba?"
Jisung-"Heyy!! Bu teklifin daha çok utanç verici."
Minho bu tepkime güldü. Gülüşü çok güzeldi.
Minho beni kucağına alıp lavaboya götürdü.
Sadece iç çamaşırı giyiyordum, sanırım dün bayıldıktan sonra Minho giydirmişti sanırım.
Lavaboda beni yere indirdi. Ellerimi el yıkama yerine (Ne deniyorsa ona aq) koydum ordan destek alıyordum ayakta durmak için. Aynaya baktığımda heryerim izlerle doluydu. Diş izleri ve öpücük izleri ile doluydu vücudum. Çok şaşırmıştım. Yüzümü yıkayıp Minho'ya döndüm.
Jisung-"Gerçekten birlikte mi duş alacağız."
Minho-"Ayakta duramıyorsun seni yıkarım ve kendimi de."
Minho bunu dedikten sonra üstündeki şeyleri çıkardı. Alt kısma bakmamak için gözümle savaşıyordum.
Minho-"Hadi sende çıkar iç çamaşırını."
Ne kadar çok utansamda çıkarmak zorunda kaldım. Minho da o sırada suyun sıcaklığını ayarlıyordu.
Minho-"Bu sıcaklık iyi mi?"
Jisung-"Evet,iyi."
Minho elimden tutup duşa götürdü. Yürürken sanki deliğimden birşey akıyor gibi hissettim."
Minho-"Üzgünüm dün içine boşalmışım çıkarmana yardım edeyim istersen."
Jisung-"Olur..."
Minho parmaklarını içime soktu hafif bir inleme sesi çıkardım. Fazlasıyla acıyordu.
Minho-"Hepsi çıktı sanırım."
Jisung-"Teşekkürler."
Minho eline biraz şampuan sıktı ve saçımı köpürtmeye başladı. Birkaç dakika köpürtükten sonra duş başlığını aldı.
Minho-"Gözlerini kapat, gözlerine köpük gelmesin."
Kafamla onay verip gözlerimi kapattım. Yavaş yavaş saçımı okşuyor ve köpükler vücudumdan aşağı iniyordu.
Minho-"Şimdi gözlerini açabilirsin."
Gözlerimi açtım ve önümde duran kaslı vücuda baktım. Vücudu çok güzeldi.
Minho-"Birazda yüzüme mi baksan??"
Gülüp yüzüne baktım. Her hâliyle yakışıklıydı.
Jisung-"Şimdi benim sıram."
Elime biraz şampuan döktüm ve Minho'nun kafasını köpürtmeye başladım. Birkaç dakika sonra elime duş başlığını aldım.
Jisung-"Minho gözünü kapatır mısın?"
Kafasıyla onay verip gözlerini kapattı ve saçını okşamaya başladım.
Minho-"Çok iyi hissetiriyor Jisung."
Gülümseyip kafasını iyice duruladıktan sonra. Vücutlarımızı yıkayıp duştan çıktık.
Minho-"Yürüyebiliyor musun? Kucağıma alayım mı?"
Jisung-"Şimdi daha iyiyim teklifin için teşekkürler."
Minho-"Peki."
Lavabodan çıktık. Ben yatağıma oturup telefonumu elime aldım. Minho ise çarşafları v.b değişiyordu. Kirli şeyleri makineye atıp yatağına oturdu.
Minho-"Jisung dün iyi hissetirdiğin için teşekkürler umarım sende iyi hissetmişsindir."
Jisung-"İyi hissetim..."
Minho-"Acaba seks partneri olabilir miyiz?"
.
.
.
.
.
.
Okuyucularım ilk önce özür dilerim normalde dün bu bölümü atacaktım fakat internet yoktu ve yazıp da atamadım. Bu yüzden de şimdi atıyorum. 4. Bölümde bugün gelicek, zaten normalde günde 1 bölüm atmayı düşünüyordum. Dün atamadığım için bugün 2 bölüm atacağım. Yarın da 5. Bölüm gelicek yani. 4. Bölüm yakın zamanda gelebilir. Şuan da başım ağrıyor biraz dinleneceğim. Umarım okumaktan zevk almışsınızdır. İyi günler!♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Ex-Love Roommate!? || Minsung
FanfictionEvi Üniversiteye uzak kaldığı için Üniversitenin yurtunda kalmaya karar veren Jisung ve oda arkadaşı olan Eski sevgilisi Minho'nun Yurt hikâyesi. . NOT: SMUT VARDIR.