02

187 11 11
                                    

"C-Ce cauti aici Seo Changbin?"

♤♡♧

"Nu sunt binevenit la liceul asta?"

"Nu asta am vrut sa spun..."

"Atunci ce ai vrut sa spui?"

"E-Eu doar, ma intrebam de ce nu te-am mai vazut pe aici?"

"Abia m-am mutat, deci o sa ne vedem mai des."

"Oh..."

"Mai esti prieten cu Chan?"

Cand a auzit de Chan cel mic a trasarit, inca nu a trecut peste tot ce s-a intamplat, dar incerca sa nu mai fie afectat pana la urma a trecut o groaza de timp. Nu mai trebuia sa se gandeasca la Changbin si la cate ia facut si cate sentimente noi l-a facut sa simta. Trebuia sa se gandeasca nu mai la faptul ca l-a ranit, ca si-a batut joc de el , ca l-a atins fara voia lui, ca daca nu ar fi intervenit Chan, ar fi ajus violat de el. Trebuia sa fie tare si sa nu se mai gandeasca la fosta lui iubire Seo Changbin .

"Da.."

"Hmm, se pare ca inca te ti ca un catelusi dupa el."

"Nu fac asta. Scuza-ma dar trebuie sa plec la ora."

Cel mic nu mai asteapta un raspuns si doar pleaca inapoi in clasa, se scuza ca a întârziat si se aseaza in banca langa Chan.

Han Jisung Pov~

"Unde ai fost?"

"La baie."

"Ai stat foarte mult la baie."

"M-am intalnit cu Changbin."

Nici nu apuc sa-i rostesc bine numele ca-l simt pe Chan cum se incordeaza langa mine. Chiar nu-l placea dupa tot ce s-a intamplat, chiar daca se intelegeau foarte bine. Eu am fost un motiv suficient de bun cat sa-i fac pe cei doi sa se certe.

"Si nu ti-a facut nimic, nu?"

"Daca sunt aici înseamna ca nu mi-a facut nimic."

"Sa-l prind ca vorbi cu tine ca nu stiu ce-i fac..."

Inima mi-a trasarit atunci cand a spus asta , eu si cu sperantele mele prostesti. El nu ar avea cum sa ma vada mai mult decat un prieten, dar de ce ma simt asa, de ce la orice cuvant pe care-l scoate ma face sa cred ca el m-ar putea place...

"Nu conteaza daca vorbeste sau nu cu mine, oricum nu-l voi baga in seama. Plus ca a trecut mult timp si oricum nu mai suntem copii."

"Mult timp? Au trecut doi ani, nu a trecut mult timp."

"Da , doi ani in care eu am incercat sa uit tot ce s-a intamplat si vreau sa o fac in continuare, iar daca el incarca sa intervina in si sa se bage cu forta in viata mea , nu-l voi lasa."

Cred ca am vorbit prea tare ca toata lumea inclusiv doamna ce ne preda se uitau la noi, insa nu ne-a spus nimeni nimic, ci au continuat sa predea si ceilalti sa scrie.

Noi am inceput sa radem incet pentru prostia pe care am făcut-o si am inceput si noi sa scriem.

"Asa te vreau , prietene."

"Prietene", dintr-o data mi-a pierit toata starea buna, nu putea el sa nu-mi spuna asa, daca ar stii ca prietenul sau il place nu cred ca as mai fi prietenul sau. Ma întreb cum ar reactiona, adica stie ca imi plac barbati, dar nu cred ca s-ar astepta sa-l plac chiar pe el.

(Acum doi ani)

"Esti sigur ca nu o sa regreti?"

Chan, il intreaba pe prietenul sau care vrea sa i se confeseze unui baiat de aceeași varsta cu ei si surprinzator erau si prieteni.

"Changbin este prietenul nostru, nu cred ca m-ar putea rani vreodata si daca nu ma place atunci putem sa stam in stadiul de prieteni, eu ma multumesc si cu asta."

"Eu te-am avertizat, chiar daca este prietenul nostru nu cred ca ar trebui sa ai încredere atat de mare in Seo Changbin. "

"Despre ce vorbesti, este prietenul tau."

"Da, ca prieten al lui iti spun."

"O, uite-l ca vine..."

Baiatul de nici cinsprezece ani alearga spre Changbin si se arunca in bratele lui si ii sopteste la ureche ca-l place. Changbin doar zambeste in coltul gurii si ii sopteste la randul lui ca-l place.

(Prezent)

Eram prost cand eram mic , am crezut cu disperare ca el ma place, ca el nu mi-ar face nimic rau ,insa m-am inselat si chiar si atunci cand am aflat am încercat sa vorbesc cu el crezand ca nu este adevarat, ca este doar o gluma proasta. Trebuia sa-mi dau seama atunci cand el mi-a spus din prima ca ma place, nici macar nu a ezitat. Trebuia sa consider asta ciudat, insa eu am fost prea prins im faptul ca cel pe care-l plac ma place la randul lui.

"Hei, mai esti cu noi?"

"Sunt, sunt..."

"Pari suparat..."

"Ma gandeam la trecut."

Spun in timp ce coboram scarile pentru a ajunge afara din liceu. Era pauza si voiam sa stau pe o banca la soare.

"Deci te gandeai la mine."

"Seo Changbin..!"






-----------------------

Scuzați orice fel de greseala🙏🙏🙏

Hihi, prima intalnire a lui Chan cu Changbin si aflam si putin dintr trecutul lor😁😘😇😊🤗🤗😙😙🤩🤩

Love youu😁😘😘😘😅😊🤗❣️💓😙😙💓❣️

Bigg Hugg🐺🦙🦊🐰🐷🐣🐶🐿💋

✰𝐉𝐨𝐜𝐮𝐥 𝐒𝐞𝐝𝐮𝐜𝐭𝐢𝐞𝐢➪ᶜʰᵃⁿᵍˢᵘⁿᵍUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum