04

127 12 4
                                    

"Ai ramas la fel de dragut cum te stiam."

"Si tu ai ramas la fel de cuceritor."

"Se pare ca ai limba mai ascutita."

"Si tu te-ai cam ramolit."

♤♡♧

"Despre ce vorbiti?"

"Despre nimic, Changbin doar are chef de glume."

"Se pare ca va înțelegeți bine."

"Esti cumva gelos?"

Cand aud intrebarea pusa de Changbin pentru Chan ma inec cu aerul si incep sa tusesc atragandu-le atentia celor doi.

"Esti bine, ma duc sa-ti iau niste apa."

"Nu e nevoie-- si a plecat..."

Nu-mi vine sa cred ca m-a lasat singur cu Chanbin...

"Deci iti place de Chan?"

"Nu ar trebui sa te intereseze..."

"De cat timp?"

De cand am aflat ce gandesti despre mine de fapt, dar nu-i pot spune asta...

"De ceva timp."

"Si i-ai spus?"

"Nu."

"Nu ai de gand sa o faci?"

"Nu."

"I-a apa."

"Mersi Chan."

"Tie iti place de cineva."

Chan se gandeste ceva timp la întrebarea pusa de Changbin, dar ii raspune dand aprobator din cap.

"Si presupun ca nu este un baiat, nu?"

"Nu, nu este un baiat."

De ce vrea sa faca asta, stie ca-l plac si totusi il face sa spuna asa ceva , stiam ca nu ma place, dar asta nu inseamna ca nu ma doare cand mi-o spune asa. Soneria ne face pe toti sa intram in clasa, uni mai fericiti, alti la fel ca de obicei , iar eu cu inima zdrobita si refacuta cu doar un zambet din partea celui de care imi place...

#

"Esti sigur ca nu vrei sa vin cu tine?"

"Nu ai spus ca vrei sa vorbesti cu ea? Acum e sansa ta..."

"Mersi Hannie, esti cel mai bun."

Da stiu, sunt cel mai bun si nu vreau sa-ti iau sansa de la fericire, iar daca fericirea ta este cu ea si nu cu mine, atunci nu pot decat sa-ti dau drumu, pentru ca asta inseamna sa iubesti ... chiar daca te raneste, chiar daca doare sa fiu in preajma ta , eu trebuie sa suport si sa-ti fiu cel mai bun prieten...

"Se pare ca Chan te-a lasat."

Il ignor si trec pe langa el, cateodata iubirea te raneste si se spune ca dupa vei fi fericit insa pe mine doar ma ranit. De ce in optsprezece ani de viata nu am gasit o persoana care sa ma iubeasca inapoi, de ce m-am îndrăgostit doar de persoane care nu mi-au impartasit sentimente si nici nu o vor face vreodată...

"Nu m-a lasat, el doar..."

"S-a dus sa vorbeasca cu fata de care-i place."

"Da."

"Si nu ti-e frica ca ti-l va fura."

"Si ce vrei sa fac daca mi-e frica?"

"De ce nu incerci sa-l seduci?"

"Poti sa nu ma mai urmaresti?"

"Te conduc acasa."

"Nu ti-a cerut nimeni asta."

"Am auzit ca nu poti vorbi cu persoane noi, ca ti-e rusine si nu stii cum sa te comporti , dar cu mine nu esti deloc asa."

"Tu nu esti o persoana noua, deci nu mi-e rusine sa vorbesc cu tine."

"Dar am fost iubitul tau."

"Poti te rog frumos sa nu-mi mai amintesti asta?"

"Regreti?"

"Normal ca regret, mi-ai marcat copilaria, te-am crezut, te-am iubit, dar tu ti-ai batut joc."

"Stiu... si regret."

"De ce tocmai acum, atunci de ce nu ai regretat, cand am venit sa vorbim d-de ce ai facut a-aia?"

(Acum doi ani)

"Changbin, spune-mi ca nu e adevarat..."

"Nu ai fost de fata ieri, nu ai auzit ce i-am spus lui Chan?"

"E-Eu nu cred ca asta este adevarul, sigur e ceva la mijloc... tu m-ma iubesti nu?"

"Daca te iubesc? Cum as putea iubi un copil, care nu are nici macar un strop de sexualitate in el?"

"S-Si daca nu am asta nu inseamna ca baieti nu o pot face."

"Atunci ce ar fi sa o facem acum..."

"Ce?"

Insa cel mare nu a mai stat la discuti, la impins pe pat punandu-se deasupra lui si dandu-i pantaloni jos, cel mic in tot acest timp a fost prea confuz de ceea ce se intampla nestiind cum sa reactioneze.

"Esti gata sa fi violat?"

Cel mic incepe sa planga atunci cand mainile iubitului sau ajung pe coapsele sale strangadu-le si atingand fiecare centimetru de piele.

"Chiar daca esti baiat ai o piele atat de fina."

"N-Nu!! Oprește-te..!"

(Prezent)

Nu-mi mai aduc aminte tot ce s-a intamplat atunci, insa singura chestie pe care am remarcat-o a fost privirea sa trista si faptul ca atunci putea sa o faca pana la capat, dar parca atepta ceva sau mai exact pe cineva . Si totusi nu m-am interesat niciodata, nu am avut nici cea mai mica intentie sa aflu adevarul lui. Ca pana la urma exista trei parti ale unei povești. A lui , a mea si adevarul ...

"Nu trebuie sa-mi raspunzi, dar totusi am o intrebare," spun oprindu-ma in loc si uitandu-ma la el. "Daca nu ar fi venit Chan, m-ai fi violat?"

"Da."

"Ha, la ce ma asteptam oare? Probabil ca stiam deja raspunsul doar ca si pentru o secunda mi-am dorit sa fi spus nu..."

"Bebe, cand ai prea multe asteptari totul se naruie."

"Mi-am dat seama si singur de asta."

Am avut asteptari de la el, ma asteptam sa ma iubeasca doar pentru ca eu o fac, ma asteptam sa nu ma raneasca doar pentru ca ce, asta voiam eu? Inca sunt prea copilaros si egoist, spun ca nu vreau ca Chan sa ma iubeasca, dar eu tot sper ca acesta ma va alege pe mine.











------------------

Scuzati orice fel de greseala 🙏🏼🙏🏼🙏🏼

Love youu😘❤️💓😙😊❣️❣️💋❤️❤️😊🤗😁

Bigg Hugg🐺🦊🦙🐰🐷🐣🐶🐿💋

✰𝐉𝐨𝐜𝐮𝐥 𝐒𝐞𝐝𝐮𝐜𝐭𝐢𝐞𝐢➪ᶜʰᵃⁿᵍˢᵘⁿᵍUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum