05

125 13 1
                                    

Inca sunt prea copilaros si egoist, spun ca nu vreau ca Chan sa ma iubeasca, dar eu tot sper ca acesta ma va alege pe mine.

♤♡♧

"Vrei sa te ajut?"

"Cum ma poti ajuta?"

"Te pot invata sa seduci."

"De ce ar trebui sa stiu asta?"

"Iti mai aduci aminte ce ti-am spus?"

"Din tot ce mi-ai spus sincer nu aveam cum sa retin tot." Ma uit urat la el inaintand si marind pasul, urasc drumul asta lung pana acasa. Nu puteam sa stau si eu mai aproape...

"Changbin, casa ta este in cealaltă directie, ai putea, te rog frumos, sa mergi la tine acasa?"

"Si ce are daca vreau sa merg la tine?"

"Tu-- doar continua." Am tras aer in piept si l-am expirat cu un oftat, nu voiam sa mai merg cu el, sa mai vorbesc cu el , nu voiam sa ma mai lege nimic de el. Dar, doar gandul ca Chan nu va mai petrece timp cu mine si o va face cu tipa aia imi rupe inima si pacat ca nu o poate face si la propriu, ca sa vada si el cat de mult il plac.

"Am spus ca nu ai niciun pic de sexualitate in tine si asta nu s-a scimbat nici macar acum."

"Si ce ai vrea sa fac? Nu sunt femeie..." spun si ma uit urat la el, insa stiu ca asta este adevarul, nu am nimic cu care sa-l atrag pe Chan si asta nu pot schimba .

"Nu esti, dar daca te invat eu ai putea deveni mai sexy decat orice alta femeie."

"Nu am incredere in tine."

"Nici nu trebuie, tot ce conteaza este Chan, nu?"

"De ce faci asta?"

"Poti spune doar ca am motivele mele."

Stau putin si ma gandesc la tot ce mi-a spus si mintea mea imi trimitea semnale zicandu-mi sa nu fac asta, dar nu puteam sa-l refuz pur si simplu probabil era singura mea sansa sa-l fac pe Chan sa ma placa.

"In ce consta aceste lectii de seductie?"

"Vei vedea, dar stai linistit orice voi face nu o voi duce pana la capat." Adica nu o va face cu mine... ma bucur ca ma voi pastra pentru cel pe care-l plac...

"Cand incepem?"

"Ce-ai zice sa o facem chiar acum..." Ma prinde de mana si ma trage in cealaltă directie.

"Unde mergem?"

"Cei drept nu ar trebui sa incepem chiar asa de tare, insa cred ca asa-i cel mai bine."

"La ce te referi??"

"Mergem sa-ti cumparam lenjerie intima."

"Si cu ce ma ajuta pe mine asta?"

"De femei." O spune cu atata nonșalanță inca ma face sa ma inec cu aerul. Sunt baiat, cum dracu sa ma imbrac cu lenjerie intima pentru femei...

"Stai ce? Nu fac asta."

"Nu vrei sa-l seduci?"

"Ba da, dar nu in felul asta."

"Han, nu mai suntem copii, trebuie sa facem lucruri de adulti, nu?"

"Nu o sa arat bine in ele." Spun mai incet sperand sa nu ma auda si sa ajungem mai repede pentru a termina cu asta, dar cum destinul nu tine cu mine, acesta se opreste si se uita in ochii mei.

"Arati bine, ai un corp frumos. Pieptul mare, talie mica si fundul bombat. Sa nu mai zic de picioare, te epilezi, nu-i asa?"

"N-Normal ca o fac." Spun rusinat de compimente, dar dupa imi scutur capul gandindu-ma la orice altceva. Nu trebuia sa-mi provoace fiorii acestia cuvintele sale, trebuiau sa treaca neobservate. Dar probabil ca oricat rau mi-a facut nu pot nega ca el a fost iubitul meu, mie mi-a placut de el.

"Esti perfect si garantez ca vei arata bine in lenjerie de femei."

De data asta il ignor trecand pe langa el si meegand spre acel loc.

#

Cand ajungem incerc sa trec neobservat, dar este si normal ca toate privirile au foat indreptate asupra noastra. Insa se pare ca Changbin nu le baga in seama si se duce direct spre cele mai sexy lengerii.

"Chiar trebuie sa fac asta?"

"Normal, asta daca-l vrei cu adevarat pe Chan."

"Il vreau..."

"Atunci du-te si incearca asta."

Ii i-au din mana un sutien alaturi de o pereche de chilotei din dantela roz. Imi este rusine doar sa le privesc, dar s ale si imbrac...

Intru in cabina de proba tragand draperia si uitandu-ma la oglinda mare din fata mea. Eram rosu la fata ca racul si speram doar sa se termine o data ziua asta.

Imi dau hainele incet jos, pana ajung dezbracat, uutandu-ma la corpul meu gol. Changbin avea dreptate nu pot sa mint. Pentru un baiat talia mea este mai mica decat a majoritatea fetelor, fundul mare si pieptul lucrat...

Ma uit la aceea pereche de chiloți, nestiind cum sa-i iau. Insa cumva, reusesc sa-mi dau seama care este fata si care este spatele. Ii trag pe mine inchizand ochii pentru a nu ma vedea si cand ii deschid observ ca nu mai sunt singur in cabina. Changbin statea in spatele meu uitandu-se la mine in timp ce-si musca buza.

"De ce esti aici?" Spun in timp ce ma acopar, insa acesta pe la spate imi da mainile la oparte uitandu-se si mai insistent la mine.

"Credeam ca ai nevoie de ajutor."

"Nu am asa ca pleaca." Spun si mai rosu la fata decat eram inainte. Prezenta lui ma rusina facandu-ma sa vreau sa intru in pamant, dar in acelasi timp ma si excita gandul ca-i provoc aceste starii .

"Si sa ratez asta? Niciodata."









-------------------

Scuzati orice fel de greseala 🙏🏼🙏🏼🙏🏼

Love youu❤️😘😘😊😊💋😊💓😘❤️❤️💋❣️🤗🤗🐶😁🐿

Bigg Hugg🐺🐷🐰🦊🐣🦙🐶🐿💋

✰𝐉𝐨𝐜𝐮𝐥 𝐒𝐞𝐝𝐮𝐜𝐭𝐢𝐞𝐢➪ᶜʰᵃⁿᵍˢᵘⁿᵍUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum