11

110 10 11
                                    

Toate aceste ganduri il fac pe Han sa adoarma foarte repede.

♤♡♧

"Esti bine?"

"Da, de ce nu as fi?"

"Nu stiu, pari ingandurat... te gandesti cumva la urmatorul test?"

"Test??"

"Da la matematica."

"La dracu cu el liceu."

"Ce ai uitat?"

"Cand este?"

"Maine."

"Ce ma fac? Sunt praf la matematica..."

"Te ajut eu, vin diseara la tine,bine?"

Daca va veni la mine acasa nu voi invata ci mai mult ma voi concentra la el si la infatisarea sa. Dar accept pentru ca asta este si o modalitate da a-mi pune in aplicare planul.

Chiar daca nu am facut-o niciodata stiam câteva lucruri despre sex, iar asta cred ca ma va ajuta in seara asta .

Mi-am dat seama ca atunci cand vrei ceva trebuie sa lupti pentru acel ceva si cateodata sa te si schimbi pentru a obine persoana de care-ti place.

Dar cand tot incerci incerci si cealaltă persoana nu te observa, nu te vrea, nu poti sa-l faci sa te iubeasca cu forta, intr-un final trebuie sa ma impac cu ideea de a rentunta. Asa cu am renuntat la Changbin, la amintirea acelor cateva zile petrecuta ca un cuplu, am renuntat la toate alea, asa ca o sa pot sa renunt la Chan.

#

"De ce esti atat de ingandurat? Se intampla ceva astazi?"

"Nu neaparat, dar am ceva sa-ti spun, insa dupa ce ma ajuti putin."

Avea de gand sa o faca, o sa-i ceara sa faca ssx cu el. Asa cum i-a spus lui Changbin, dar de ce acum este mult mai greu decat atunci...

Trebuia sa se simta mai sigur pe el, pana la urma a exersat.

Se apleca peste masa pentru a intelege mai bine ce-i explica Chan vazandu-l pe acesta cum incepe sa se balbaie si sa se uite mai mult la el si acnd isi lasa privirea in jos vede ca pieptul ii se vedea din cauza tricoului larg. In loc sa se retraga zambeste si continua sa-l intrebe cum se rezolva cateva exerciții. Ii placea ca nu ii era total indiferent, asa stia ca este posibil sa-l faca sa-l observe...

"Chan."

"Hmm??"

"Ce-ai zice sa facem o pauza?"

Acesta respira usurat atunci cand acesta se ridica si se duce sa aduca cate un pahar de suc . Incearca sa gaseasca o modalitate potrivita pentru ai spune. Sa nu fie nici prea direct, dar totusi sa-si dea seama ce vrea sa spuna...

Il vede pe Chan cum sta cu ochii in telefon,lasa paharele pe masa si ii ia telefonul din mana asezandu-se in poala lui.

"Ce crezi ca faci?"

"Ce fac?"

Spune in timp ce isi da jos tricoul si incepand sa-l sarute pe gat. Chan nu reactioneza si doar isi pune mainile pe soldurile lui.

"Chan, te plac."

"Hannie..."

"Stiu ca tu nu o faci, dar macar fa-o cu mine."

"Cum pot sa fac asta cand nu simt nimic pentru tine?"

Stia asta, o stia, dar s-a simtit e zece ori mai rau cand i-a spus-o el. De ce nu simtea nimic pentru el? Era urat? Nu ii placea caracterul lui? De ce nu ii dadea o incercare.

"D-De ce?"

"Cum adica de ce?"

Se ridica de pe el si se pune langa acesta incepand sa i-a cate o gura mica de suc. Se abtinea sa nu planga, iar Chan si-a dat seama de asta. Nu voia sa-l raneasca, dar nu putea nici sa-l foloseasca...

"De ce nu ma vrei?"

"Pentru ca esti prietenul meu..."

"Atunci nu voi mai fi..."

"Hannie, nu merge asa . Imi place de altcineva si nu vreau si nici nu pot fi cu tine."

Stia ca asta este de fapt, ii place de Lisa si nu-si poate schimba sentimentele. Zambea ca sa nu planga, era distrus , dar a zambit pentru prietenul sau.

"Haha, uita ce am facut azi, sunt un prost."

"Imi pare rau ca nu-ti pot impartasi sentimentele."

"Despre ce vorbesti? Suntem prieteni doar. Lasa asta, voi trece peste..."

Acesta a inceput sa zambeasca facandu-l pe Chan sa se simta si mai prost, era prietenul sau si totusi il raneste doar prin prezenta sa.

"Ar trebui sa plec."

"Da... cred ca ar trebui."




























---------------------------

Scuzati orice fel de greseala🙏🙏🙏

Love youu😁😊❤️💋😊😊😁😘🤗🫣😁💋❤️❤️❤️😘😊😊😁

Bigg Hugg🐺🐰🦊🐷🐣🦙🐶🐿💋

Skz_stayyyyyyyy8

😁❤️❤️❤️











✰𝐉𝐨𝐜𝐮𝐥 𝐒𝐞𝐝𝐮𝐜𝐭𝐢𝐞𝐢➪ᶜʰᵃⁿᵍˢᵘⁿᵍUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum