Woodi?

22 4 1
                                    

Annemle birlikte ormanın içinde olan minik bir kulübede yaşıyorduk, evimizin yanlarında elma ağaçları, mis gibi kokan çiçekler ve evin önünde köprü vardı köprüden geçince önümüze iki tane yol çıkıyordu sağ taraftaki yolu annemle böğürtlen toplamaya giderken kullanırdık sol tarafına hiç gitmemiştim çünkü annem yolun sol tarafında kötü perilerin olduğunu ve oradaki tavşanlara kendi yaptıkları kötü iksirleri içirdiğini söyledi. Eğer oradaki tavşanlar insanlara bakarsa ve ona dokunmaya çalışırsa o insanın hayatı boyunca gözlerinin aniden kırmızı olup kör olacağını ve kulaklarının tavşan gibi büyüyüp sağır olacağını söylerdi, ama yol çok güzel gözükürdü etrafında olan yeşil ağaçlar, yoldan gelen güzel kokular, çiçekli sarmaşıklar, yolun kenarında olan ışıklar adeta peri masallarındaki yollara benziyordu.

Annem bir gün önemli bir işinin çıktığını ve bir tanıdığına geçici olarak bırakacağını söyledi, nereye gidiyorsun diye sorduğumda hiç ağzından kelime bile çıkmadı. Annem bana eşyalarını hazırla gidiyoruz dedi, eşyalarımı hazırladım aşağı indim ve ayakkabılarımı giydim. Annemle birlikte dışarı çıktık köprüden geçtik sağ yoldan gidiceğimizi düşünmüştüm? Ama sol yoldan gidecektik anneme; anne ne yapıyorsun sol yoldan gidemeyiz orada kötü tavşanlar vardı dedim. Annem bana merak etme kötü tavşanlar şimdilik yok tanıdığım kişinin evi bu yoldan geçiyor ve seni geçici olarak bu evde bırakıcam dedi. Çok şaşırdım ama bi yandan çok meraklıydım çünkü sol taraftaki yol sağ taraftakine göre daha güzel görünüyordu.

Burnuma yoldan gelen çiçek kokuları, meyve kokuları çok güzeldi. Yolda bir tane bile tavşan görmemiştim çok gerilmiştim ama sesimi çıkarmadım, yürümeye devam ettik. Bir ev gördüm

Biraz gerilmiştim çünkü çiçekli, ışıklı, güzel kokan, bir yolun sonuna böyle bir evin çıkması beni korkutmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Biraz gerilmiştim çünkü çiçekli, ışıklı, güzel kokan, bir yolun sonuna böyle bir evin çıkması beni korkutmuştu. Annem beni kapının önünde değilde yolun sonunda bırakmıştı annem; buraya kadar yeter geri kalan yolu kendin gidebilirsin zaten ev sahibi seni tanıyor, ben şimdi gidiyorum ama gitmeden önce söylediklerimi unutma.

• Woodi'ye iyi davran asla kabalık yapma

• Woodi yoğurttan ve süt ürünlerinden nefret eder. yoğurtlu şeyler istermisin dediğinde bile asla isteme

• Woodi'nin evinin arkasında kulübe var oraya girmeye çalışma

•Woodi'nin kedisi böğürtleni çok sever, ama asla kedisine böğürtlen verme

•Woodi geceleri bazen mutfakta olur eğer onu mutfakta görürsen sakın seni görmesin asla onun yanına gitmeye ya da konuşmaya çalışma.

Dedi annem. Ne Woodi mi? Bunlarda neydi! Daha çok korkmaya başlamıştım ama arkama döndüğümde annem yoktu, gitmişti.

Hikayenin devamı için oy atmayı unutmayın! <3

Woodi Wooly (Alternatif Hikaye)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin