Kereta Masturah berhenti berhadapan tempat kerja Farhan untuk menyambutnya lalu pergi makan malam bersama. Kehadiran Nissa dalam kereta itu tidak diketahui oleh Farhan.
"Mas nanti kalau aku beromen dengan Farhan kau boleh fokus tak bila memandu." Tanya Nissa sambil menanti ketibaan Farhan.
"Hentah Nissa. Apa kau rancang nak buat nanti"
"Itu surprise heheheh tapi kau mesti faham kan" ucap Nissa sambil mengenyit mata dekat Masturah.
"Ish kau ni jangan kotor kan kereta baru aku sudah."
"Jangan risau kalau ada apa apa lekit lekit nanti saya tolong bersihkan pakai ni" jawab Nissa lalu mengeluarkan lidah nya pada Masturah.
"Ish kau ni. Dah tu pun Farhan dah keluar."
"Assalamualaikum kak!!! Eh ustazah Nissa pun ada kat sini?"
"Waalaikumsalam, ustazah Nissa ni nak ikut kita makan."
"Hi Farhan lama tak nampak. Makin hensem kau ni"
"Ustazah pun sama makin cantik" jawab Farhan sambil memberi senyuman nakal terhadap Nissa.
Farhan pun masuk kereta dari pintu belakang. Masuk je Farhan ke dalam kereta, Nissa pun keluar dari kereta untuk mengalih tempat ke belakang.
"Eh ustazah tak nak duduk depan. "
"Saya nak dengan awak sekarang” ucap Nissa dengan nada manja sambil merapatkan tubuhnya dengan Farhan. Masturah tidak menghiraukan apa yang berlaku dibelakangnya terus hidupkan enjin dan memandu.
"Ustazah nak apa dengan saya" ucap Farhan memancing Nissa sambil merapatkat wajahnya dengan bekas ustazahnya.
"Saya nak apa yang ustazah ustazah lain dapat dari awak"
"Apa dia ustazah… kena spesifik"
Nissa dengan perlahan bergerak ke arah kelengkang Farhan sambil itu siap menggesel paha Farhan sampai ke daerah kelengkang. Satu tangan Farhan menahan tangan Nissa menghalang dia dari mencapai batangnya. Farhan meletak kepalanya sebelah kepala Nissa dengan bibirnya betul betul pada telinganya.
“Kenapa ustazah nak pegang batang saya?”
“Alaaaa Farhan, ustazah lain dah dapat. Saya pun pernah ajar awak boleh lah” Nissa merayu dengan nada manja.
“Kalau saya tak bagi?” soal Farhan. Nissa pun menolak tubuh Farhan ke belakang sedikit merenggangkan tubuh mereka. Tudung labuhnya diselak ke bahunya mendedahkan bentuk teteknya yang bulat lagi pejal. Butang blausnya dilepaskan satu persatu hingga habis lalu blausnya diselak tepi mendedahkan teteknya yang masih dibaluti coli berwarna merah dan berlace. Mata Farhan membulat melihat tetek Nissa itu.
“Betul awak tak nak kasi saya pegang batang awak” ucap Nissa sampal mengepit kedua teteknya dan melentik tubuhnya hingga kan teteknya lebih menonjol.
“Ok sini lah ustazah, kena self service tapi” Nissa tersenyum terus tangannya mencapai pada kancing seluar Farhan lalu dilepaskan diikuti dengan zipnya ditarik turun. Farhan mengangkat punggungnya sedikit membantu Nissa menarik turun seluar Farhan hingga ke paras lutut. Dari bonjolan kelihatan di boxer Farhan, batang Farhan sudah keras dan besar. Nisaa menggenggam batang Farhan dari luar boxernya. Tangan Nissa turun naik mula menggosok gosok batang Farhan dari luar boxernya. Farhan memaling wajahnya melihat wajah Nissa.
Mereka saling merapatkan wajah mereka hingga bibir mereka bertemu. Sambil tangan Nissa tidak henti naik turun menggosok batang Farhan, mereka bagai sepasang kekasih saling bercumbuan. Bukan gopoh dan penuh nafsu malah perlahan-lahan seolah penuh kasih sayang. Masturah yang sedang memandu dapat melihat aksi mereka dari cermin. Masturah cuba membuat dirinya fokus di hadapan dan tidak terganggu dengan aksi dibelakang. Masturah mula merasakan tubuhnya kepanasan. Hawa dingin dalam kereta itu diletakkan pada kekuatan paling tinggi namun dirinya tetap rasa panas. Titisan peluh mula mengalir dari dahinya. Tambahan lagi jantung Masturah mula memukul dengan cepat.