Sudah larut malam, Masturah masih belum tidur lagi memikirkan apa yang Farhan dan Nissa sedang melakukan. Nissa ada juga ajak Masturah untuk melihat aksi mereka secara live namun ditolak. Alasan diberi perlu menjaga suaminya yang sakit. Tetapi hakikatnya, Masturah tidak yakin dapat membendung nafsunya dan akhirnya tidak dapat memegang teguh perjanjian bersama adiknya. Pernah Masturah terfikir tidak mingkin Mardhiah tahu aktivitinya bersama Farhan namun dengan cepat fikiran di tolak ke tepi.Masturah menoleh ke kanan melihat suaminya Nizar sedang lena tidur. Tangan Masturah masuk ke dalam baju kelawarnya. Tiada sembarang pakaian dalam yang dipakainya. Tangan Masturah terus ke pantatnya pelan pelan menggosok. Masturah memejam matanya mengingat kembali aksinya bersama Farhan.
"Errrmmm" Masturah mendesah dengan perlahan tidak mahu mengejutkan suaminya. Rentak gosokkan Masturah semakin laju dengan nafsunya semakin meningkat. Tidak cukup dengan hanya menggosok Masturah memasuk jari tengahnya ke dalam pantat.
"Zrrrtt... Zrrrttt" tiba terdengar gegaran dari telefon bimbitnya. Masturah membuka matanya menoleh ke tepi. Tangannya masih berada di pantatnya. Ternampak nama Nissa dinskrin telefonnya.
"Apa yang Nissa hantar... Bukan ke dia dgn Farhan" Masturah tertanya tanya pada diri sendiri. Masturah pun menghentikan perbuatannya lalu mencapai telepon bimbitnya.
Woah Mas best lah bakal adik ipar kau ni... Rugi kau tak dapat....
Rasa cemburu menimbul di dalam hati Masturah. Sudah lama dia ingin merasa batang bakal adik iparnya.
"Zrrrttt.....zrrrrtt"
Telefon bimbit Masturah bergegar lagi kali ini menerima video dari Nissa. Video 5 min panjangnya. Masturah pun bangun dari katil, pergi ambil earpiecenya lalu ke toilet. Takut takut suaminya tiba tiba bangun melihat apa yang ditonton di telefon bimbitnya. Masuk je tandas, Masturah membuka baju kelawarnya dan menggantungnya dipintu. Masturah buka penutup tandas lalu duduk seolah olah ingin membuang air besar.
Masturah pun memasang earpiecenya dan memain video yang dikirim oleh Nissa. Belum sempat main video tu lagi satu video pula masuk. Masturah tidak menghiraukan video yang kedua terus mainkan video pertama. Mata terbeliak melihat aksi Farhan bersama Nissa. Mereka berdua sedang beraksi dalam posisi doggie style.
"Ahhhh!!!! Ahhhh!!! Farhan!!! u so gooood..." erang Nissa. Farhan mendayung punggungnya dengan pantas sekali sangat bertenaga. Minda Masturah terus teringat aksi threesome dirinya bersama Mardhiah dan Farhan. Memang tenaga seksual Farhan sangat hebat sekali sehingga dapat memuaskan nafsu dirinya dan Masturah.
"Ada pape nak cakap kat Masturah tak.. video ni untuk dia." ucap Nissa dalam video itu. Masturah terperanjat mendengar kata kata dari Nissa. Adakah dia dan Farhan merancang bersama untuk memancing diriku mengkhianati janjiku pada Mardhiah.
"Ahhh Kak wish you were here..."
"Nak buat gini kat kakak." ucap Farhan di dalam video tu lalu mempercapatkan lagi dayungannya terhadap Nissa diiringi dengan erangan lebih kuat dari Nissa. Masturah melihat aksi mula rasa kurang selesa. Degupan jantungnya semakin rancak. Begitu juga nafasnya. Tanpa menghentikan video tersebut, Masturah meletak telefon bimbitnya ke tepi lalu terus memasukkan jari tengahnya ke dalam pantatnya.
"Ahhh!!!! Ahhhh!!!!" bilik air itu dipenuhi dengan bunyi erangan dari Masturah . Tak lama aksi onani Masturah sebelum dia melepaskan air nikmatnya dengan banyak. Masturah duduk tersandar. Nafas tercungap cungap. Mata pejam rasa puas setelah aksi onaninya. Video di telefon bimbitnya masih bermain namun tidak dihiraukan langsung oleh Masturah.
Masturah membersihkan kemaluannya lalu bangun ke sinki membasuh tangannya. Di fikiran Masturah, aksi onani yang sering dilakukannya hanya satu cara untuk membendung nafsunya terhadap Farhan. Setelah habis membasuh tangannya, dia mengambil telefon bimbitnya. Masturah teringat yang ada video lagi satu yang dihantar oleh Nissa.