Karmilah dan Suaidah kembali ke bilik mereka setelah makan malam dan membeli belah. Oleh kerana aktiviti mereka malam ini secara spontan mereka tak menyiapkan pakaian tido dan pakaian untuk esok hari. Terpaksa mereka pergi membeli pakaian mereka semua termasuk pakaian dalam. Sambil berpimpin tangan mereka berjalan menuju ke bilik mereka. Suaidah keghairahan menanti apa kejutan yang telah dirancang oleh Karmilah."Apa korang buat kat sini!!!!" Teriak Suaidah melihat Ali, Hakim dan Burhan bekas muridnya telanjang bulat di hadapannya.
"Ustazah Suaidah lama tak nampak...kita ini ibaratkan homecoming gift buat ustazah" jawab Hakim. Ketiga tiga lelaki itu melihat Suaidah dengan penuh nafsu.
"Karmilah apa ni Karmilah tolong saya tak mau"
"Ish korang ni takutkan ustazah Suaidah je... Su kalau nak tahu saya dgn Nur pernah kena gangbang dengan dorang byk kali."
"Gangbang tu apa? Karmilah saya takut" ucap Karmilah dengan nada ketakutan sambil menggengam erat tangan Karmilah.
"Aku tahu perasaan kau. Pertama kali aku juga takut. Takpe Su duduk situ tengok aja aksi kita. Lepastu kalau Su nak masuk sama beraksi pun silakan"
Suaidah tak percaya kata kata dari mulut Karmilah. Rupanya Karmilah dan Nur berlaku curang terhadap suami mereka. Yang lagi memeranjatkan adalah mereka berlaku curang bersama anak muridnya sendiri. Suaidah pun tak berani mengata apa apa hanya duduk di kerusi kosong mengadap katil. Karmilah pula kini dikelilingi Ali, Hakim dan Burhan.
Burhan mengambil tempat di belakang mula meramas punggung Karmilah sambil menjilat pipinya. Karmilah pun memaling mukanya lalu menyambut bibir Burhan dengan sebuah ciuman. Bibir mereka saling berpaut tidak terlepas. Lidah mereka saling membelit satu sama lain. Ali dan Hakim pula tidak mahu ketinggalan merapati tubuh Karmilah lalu mengambil sorang satu tangan dan meletaknya pada batang masing2. Karmilah tahu apa yang perlu dilakukan terus menggenggam batang mereka dan mula menggosok. Ali dan Hakim pula mula meramas tetek Karmilah.
Suaidah yang hanya duduk menyaksi aksi mereka mula merasa resah. Walaupun dia tahu perbuatan Karmilah itu salah, keinginan untuk mengikut aksi mereka mula timbul dihatinya.
Karmilah pula sudah berlutut sambil berhadapan dengan 3 batang bekas anak muridnya. Ali merupakan pelajar terpilih menjadi yang pertama menerima blowjob dari ustazahnya sementara yang lain hanya mendapat handjob dari Karmilah. Namun Karmilah berlaku adil, dia bergilir-gilir melakukan blowjob memastikan semua mendapat merasakannya.
Sudah puas memberi blowjob dan handjob kepada murid muridnya Karmilah pun bangun. Burhan dan Ali turut bangun menarik blaus Karmilah ke atas sementara Hakim masih melutut terus menarik turun seluar palazo yg dipakai Karmilah. Akhirnya Karmilah hanya tinggal tudungnya yg diselak tepi bersama coli dan panties. Suaidah mula merasa terangsang melihat keadaan Karmilah itu. Suaidah menggigit bibir sambil menggengam kain blausnya menahan nafsunya yang semakin bergelora.
Coli Karmilah pun dilepaskan dan dicampak ke arah Suaidah. Ali dan Burhan mula menghisap puting Karmilah. Sementara itu Hakim telah menarik turun panties Karmilah lalu mula menjilat dan menghisap pantat Karmilah.
Sllllrrrrppp!!!! Hakim dengan sengaja mengeluarkan bunyi yang kuat dengan tujuan menggoda Suaidah.
"Ahhh Suuu sedapnya Suuu kau kena rasa Suu" erang Karmilah sambil memandang nakal kearah Suaidah. Suaidah semakin tergoda namun masih lagi ragu ragu untuk beraksi bersama mereka. Perkara yg paling dia risau adalah dirinya sebagai anak dara. Daranya bakal dipecah oleh anak muridnya sendiri.
Ali dan Burhan menghentikan hisapan mereka. Ali duduk dikatil ingin memulakan aksi baru. Karmilah pun mengangkang kakinya memanjat tubuh Ali. Burhan pula mengekori dari belakang. Suaidah pun bangun dari kerusinya untuk melihat dengan lebih dekat apa yang sedang berlaku. Hakim yang sedang duduk dilantai tahu yang ustazahnya telah termakan nafsu. Hanya sedikit dorongan yg diperlukan.