Evet karşımdaydı Çınar karşımdaydı koca bir oh çektim.
Peki ya neden karşımda duruyordu ?
"Ne var" diyebildim sadece gözlerinin renginde kayboymuştum adeta.
"Bunu unutmuşsun" diyerek elime hırkamı tutuşturdu, sahi bu hırka nerden çıkmıştı ?
Minik bir gülümsemeyle başımı öne doğru eğdim ve hırkaya bakmıştım ah bu Duru'nundu. Kafamı kaldırdım kaşları çatık bir şekilde beni izliyordu peki ya neden bunu yapıyordu.
Bir anda arkasını dönüp gitti. Bense gittiği yolu incelemekle meşguldum.
Neyseki Duru'nun sesiyle kendime geldim "Burdan çıkış yok mu ha,bu Allah'ın cezası yerden kurtuluş nerde ! " diye bağırıyordu. Biri çıkana kadar bu bir erkekti evet sarışın buğday tendi mavi gözlü bir erkek sevimliydi evet oldukça sevimli. Ah siz sevimli dediğime bakmayın bizimle aynı yaşlarda birine benziyordu.
"Yok" dedi. Ne diyordu bu böyle gözlerimizi üzerine dikip öylece bakıyoruk. "Evet duydunuz işte burdan ne bir kurtuluş ne de bir çıkış yok"
---------------------------------------------------
Egemen ile oturmuş kahve içiyorduk. Evet Egemen o sarışın bahsettiğim çocuk.
"Buraya 14-15 yaşlarımda geldim.İş arıyordum nerden bilebilirdim ki bir psikopatların mekanına geldiğimi.Geldiğim gün beni Çınar farketti ve önce adamlarına beni öldürmesini emretti daha sonra iş aramaya geldiğimi öğrenince önce beni pis işlerine alet edecek biri olma teklifini sundu. Malesef ki o işler bana göre değildi,kabul etmedim. Daha sonra beni serbest bıraktırdı ve yanına çağırdı mekana giren çıkan kim varsa onları kontrol etme işini verdi.bu iş güzeldi evet maaşımda oldukça güzeldi ancak benim bir ailem vardı. Onları bırakamazdım onların paraya ihtiyaçları vardı.Daha sonra Çınar babama bir hesap açtırdı bankadan her ay düzenli olarak hesaba para yatırıyormuş hemde maaşıma hiç dokunmadan. Bana ne mi oldu ailemin yanına yollamadı. uzun yıllar sonra Çınarla dostluğumuz ortaya çıktı ve gördüğünüz gibi buradayım hala. O Çınar her istediğini elde eden mekana girenlerin dönüşlerinin olmadığını neredeyse her gün tekrar eden kişi malesef üzgünüm kızlar mekana girişiniz olduğu gibi çıkışınızı yapamıyorum.
Bu ne demekti nasıl, kafamda bir sürü soru işaretleri varken tek kafama takılan şey biz burada mı kalacaktık bu na mecbur muyduk ? Hayır değil üstelik yanlışlıkta buraya gelmişken.
Ne demek oluyor yani bu her tarafı siyaha bürünmüş bir sokak (sokak dediğime bakmayın ormanın ortasına koyulmuş 5-10 ev olarak düşünün) tamamen onunmuydu ? Biz buradan çıkamayacakmıydık ? Ya tatil ?
Duru'nun sesi yine bütün bu düşüncelerimden arınmama sebep oldu "o pislik herifler her kimse bizim buradan çıkmamıza engel olamayacak" diye adete çığlık çığlığa bağrıyordu. Kolumdan tutup çekiştirmesiyle irkildim. "Kalk Defne geldiğimiz gibi gidiyoruz" diyerek beni sürüklüyordu.
Egemen ayağa kalkıp "Buyurun yol sizin tabi bulabilirseniz" diyerek alayla gülümsedi. Ne yapmaya çalışıyordu bu. Sokağa attık kendimizi ve dün geceki yolu bulmaya koyulduk. Bulduk bulmasına ama oradan çıkış kapatılmıştı nasıl mı duvarla... ama bu imkansız eminim bu yoldan gelmiştik. Arkamızı döndüğümüzde başta Çınar olmak üzere Egemen ve Sarp dizilmiş bize bakıyorlardı. "Aramıza hoşgeldiniz"diyen sese döndüm bu Çınar'dı.Gözlerimi devirip Duru'ya baktım. "Allah belanızı versin" diyerek bu cümlesini tekrarlıyordu.
Ya şimdi ne yapacaktık ? biz tatile diye yola çıkmıştık şimdi ise kaçış yolları arıyoruz, çok normal değil mi ? Biz ne yapacaktık, ya ailelerimiz....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnadına kıskandır !
Randomiki kuzen ıssız bir yerde mafya adamlarını peşlerine takarsa neler olur ?