Korkulu Rüyaya ilk adım

40 1 0
                                    

"Bizz" diyebildim sadece başım dönüyor, midemde bir hareketlilik oluşuyordu.
"Konussana" diye bağırdı kulağımın hemen yanında daha sonra dizlerime yenik düşüp gözlerimi yumdum.
-------------------------------
Dizimin ağrısıyla uyandım zorlandı gözlerim. Neredeydim ? Duru neredeydi ? Bana ne olmuştu ?
Kalktım kapıyı yumrukladım
"Duru,Duruu nerdesiiiinn ?"
Bir yandan da ağlıyordum
Odaya esmer uzun boylu kalıplı birisi girdi, gö-gözleri mükemmelliğine mükemmellik katmıştı resmen kahve rengiydi gözleri çok güzeldi.
Hemen bağırdım "nerde? o nerde ?"
"Ştt sakinleş bakalım" dedi.
"Nerde dedim sana o nerde"
"İçerde"
"Yanına götür beni"
"Önce konuş bakalım orada işiniz neydi"
"Sana hemen beni götürmeni söylüyorum yoksaaa"
"Yoksa ne ?"
"Yoksa size birşey anlatmam"
Zorlada olda Duru'nun yanına gitmiştim ah kahretsin eli kolu bağlıydı bu pislikler ne diye bağlamışlardı Duru'mu canımı kanımı uyuyordu bitanem.
"Hemen çöz onu" dediğimde
"Sende emir vermeye iyice alıştın" diyerek beni kolumdan tutup fırlattı yırtıcı bakışlarımı üzerinde gezdirdiğimde
"Noldu bebeğim zoruna mı gitti" dedi.
"Hayvan" diyerek bağırdım.
Duru uyandı yanına gittim hemen
"Duru bitanem iyi misin ?"
"İyiyim asıl sen iyi misin?"
"Evet tatlım" dedim gözlerimi kapatarak.
"Ee bu kadar sevgi gösterisi yeter dökülün bakalım ne işiniz vardı orda ?"
"Bak" diyerek konuşmaya girdim.
"Biz kuzenimle tatile gidiyorduk ancak arabanın lastığı o bulunduğumuz yerin aşağısındaki yolda patladı."
"Eee"
"Sonra Duru'nun karnı acıkınca kek ve süt verdim daha sonra Duru sütü üzerine dökünce üstünü değiştirmek için bavullarımızı aldık bavullarımızda birbirine bağlı olduğu için hepsini almak zorunda kaldık ve yukarı çıktık işte Duru orada üzerini değiştirirken baya bir oyalanınca otobus beklemeden gitmiş"
"He siz birşey görmediniz yani" dedi
"Ne görmemizi bekliyordun ki"
"Yok birşey"
"E bizi bırak artık gidelim" Dedim
"Bırakamam yarın Çınar gelir ona anlatırım belki bana yalan söylüyorsunuz ne bileyim"
"Ya psikopat mısın ?"
"Evet"
"Hadi uyuyun burada yarın erken kalkacaksınız"
---------------------------------
Sabah seslerle uyandım Duru hala uyuyordu dün gördüğümüz adam yanımıza geldi bu sefer yanında aynı onun gibi esmer ama daha kaslı uzun boylu kehribar renginde gözleri olan biri girdi.
"Bak Çınar kızlar bu dün mekana yakın bi yerde duruyorlardı gördüklerinden şüphelenip getirdim"
"Ee birşey görmüşler mi bari" derken gözlerini yerden ayırmıyordu.
"Hayır deyince"
"E ozaman ne tutuyorsun Batu"
Deyince Batu yanımıza gelip kolumuzdan tuttu ve gidebilirsiniz dedi.
Başımla onaylayıp eşyaları toparladım ve o sırada Duru uyandı "Ne oluyor" dedi.
"Gidiyoruz tatlım hadi" dediğimde tebessümle karşılık verdi. Ve birşey dikkatimi çekti Batu gözlerini Duru'ya dikmiş onun her hareketini izliyordu.
Ayağa kalktım Çınar denilen adamın yanından geçerken burnuma parfüm kokusu doldu ve omuzlarımız birbirine çarpmasıyla yüzyüze gelmemiz bir oldu "pardon" dedim. "Daha dikkatli ol" dedi. Döndüm arkamı ve gittim. Ardımdan Duru'yu bekledim bır hızla çıkmıştı artık nereye gideceğimizi bilmiyorduk burası neresi en ufak bir fikrimiz bile yoktu.
-------------------------
Çınar'ın ağzından
"Batu bu kızlar kim,nerden,nereye gidiyorlar hemen araştır işimiz uzun"
--------------------------------
Defne'den devam
Burası nasıl bir yerdi böyle evler sayılıydı resmen, derhal bir taksi bulmamız lazımdı ve onun ardından da güzel bir otel. Boş arazide bavullarımızı sürüklerken arkadan bir ses geldi hızlı hızlı koşup yanımıza geliyordu hissettim, burası korkunç ve ürpertici biryer olduğu için korktum Duru'da hissetmiş olacakki adımlarını hızlandırdı en sonunda yanımıza geldi kolumdan tuttu ben ise korkuyla gözlerimi kapattım...
Yorumlarınızı bekliyorum lütfen. Bir günde üç bölüm yazdım sizin için, yorum yaparsanız bunu daha fazla sayıyada çıkarabilirim lütfen yorum yapın :)

İnadına kıskandır !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin