○•9•○

174 5 2
                                    

Probudila jsem se a měla strašně zalepený a štípali mě oči. Strašně se stydím že jsem brečela, a už vůbec před Mattheem.. Ustrojila jsem se zpět do své uniformy a umyla si obličej. Vzala jsem si mobil z postele a vydala se najít Matthea než začnou zase hodiny.

Uh našla jsem ho, je u nějaký holky..a hodně blízko. Počkat co mi je do toho.. žárlím? nene to je blbost!

„Umm ahoj Mattheo, můžu s tebou na chvíli mluvit?" „jo jasně, do toho!" „o samotě, prosím."

Mattheo něco řekl té holce a ona odešla. Jelikož jsme byli venku tak si zapálil cigaretu.

„No takže.. umm to před tím, moc se omlouvám, nechtěla jsem tě to tohohle zatahovat a taky se cítím trapně že jsem před tebou brečela." Řekla jsem to nervózně a trapně. „Jo však v pohodě, nic se nestalo a kdyby něco jsem tu pro tebe!" „okk děkuju asi." Pousmála jsem se a rozhodla se odejít, abych se připravila na přihlášení do Zmijozelského týmu v Famfrpálu.

„No nic tak já zase jdu" „kam?" Zeptal se Mattheo. „to už tě nemusí zajímat." A mrkla jsem na něho, když jsem se obracela k němu zády. On nic neřekl a znova si potáhl z cigarety co celou dobu držel v ruce. Když jsem už vyšla cítila jsem jeho pohled na mých zádech, celou dobu než jsem zašla někam za roh. 

Neohlížela jsem se, nekoukala jsem kolem sebe ani na nikoho, koukala jsem jenom před sebe a pod sebe abych nezakopla. Když jsem procházela kolem nějaké skupinky, tak si jenom šeptali. Neřešila jsem to moc, protože jsem měla docela na spěch. 

Když jsem tam doběhla, Theo, Blaze a Mattheo se na mě podívali, asi překvapeně. Popošli ke mně „co tu děláš?" „Já? já se jdu přihlásit do famfrpálu, sice pořádně nevím o co jde a co se tu dělá, ale přijde mi to zajímavé." „Aha, to máš docela odvahu" odpověděl mi Mattheo. „Co tu vůbec děláš ty? Však jsem tě před chvílí viděla pomalu na druhé straně školy." „Jsem ve Zmijozelkém týmu, a taky znám zkratky kotě" Mrknul na mě. Protočila jsem očima a čekala kdo nás nebo alespoň mě zaučí.

S klukama  jsem se moc nebavila, byla jsem někde dál kde jsem měla 'soukromou' lekci s Oliverem Woodem, sice je to Nebelvirský kapitán ale je prý nejlepší. Bavili jsme se ohledně těch míčů a jak lítat na koštěti. „No myslím že první věc bude, že se naučíme lítat" mrknul na mě. „Jo myslím že máš pravdu" a začali jsme se smát. 

Cítila jsem jak se na mě někdo dívá, a tak jsem se otočila. Viděla jsem jak Mattheo ze mě nespustí oči a přitom se povídá s Theem a Blazem. Neřešila jsem to a otočila jsem se zpět na Olivera. Oliver je hezký, a docela mě přitahoval. „No nic tak se pustíme do práce a než skončíme, můžeš mi dát na sebe číslo" mrknul na mě a přitom se usmíval. „Jasně, dám ti ho aj tak" a začali jsme se znovu smát.

Když konečně jsem přišla po 1 hodině do pokoje,tak seděl na posteli Tom „Ahoj" vyhrkl ze sebe. „Ahoj" a hned po tom co jsem to dopověděla vešli za mnou kluci do pokoje, i společně s Dracem. Šla jsem si pro čisté věci a zamkla se v koupelně, kde jsem se osprchovala a upravila.

Pohled Matthea

Když jsem viděl jak se Y/N směje s Oliverem, něco to ve mě dělalo, nevím jestli žárlím.. nikdy jsem toto necítil k nikomu. Tak jsem to neřešil a dál jsem se bavil s Theem a Blazem a potom jsme lítali a hráli.

Když už skončil ten trénink tak jsme si balili věci, když kolem nás prošel Oliver aby uklidil míče. „Hej Woode!" „co je?" odpověděl asi možná trochu vylekaně a důrazně. „Tak co Y/N?" zeptal jsem se ho. „Co s ní?.." odpověděl už trochu neklidněji. „co s ní máš?" „Nic a i kdyby, tak co ti je po tom" Otočil se k nám zády aby dal míče d bedny. „Jo jasně.. však jsem vás viděl jak se mezi sebou bavíte a smějete se spolu" „a? a co jako Mattheo? Žárlíš že není s tebou? Nebo co? Mhm?" Přistoupil ke mně blíž, když jsme měli oči na stejný úrovni. Nic jsem neříkal, jen jsem si zkousl čelist pevně a držel  ruce v pěst.. „To jsem si myslel." Otočil se, vzal bednu a odešel.

„Bože.. co to jako mělo znamenat kámo..? Co se furt o ní zajimáš, a nebo s kým se baví?" „Nezajímám. Je mi úplně, ukradená." „Líbí se ti že jo?" zeptal se najednou Blaze. „Cože?! ne! vůbec! jak tě to mohlo napadnout.. ježíš tak už pojďte" protočil jsem očima a ukázal ať jdou.

Když jsme vešli do pokoje, před námi byla Y/N, asi jsme přišli hnedka po ní. 

„Čau, už jsem se bál, že nepřijdete" Řekl ironicky Tom. „Haha vtipné" najednou odpověděl Blaze. Neřešil jsem to a prošel okolo Y/N do koupelny, všiml jsem si jak se na mě očkem podívala. Zavřel jsem za sebou dveře a opřel se rukama o umyvadlo. Podíval jsem se na sebe do zrcadla. „Bože.. co to dělám, co se mi děje.." řekl jsem potichu. Proč se tak o ní zajímám, skoro vůbec jí neznám. 

Vlezl jsem si do sprchy a umyl se. Když jsem vylezl ze sprchy, usušil jsem si hlavu a ručním jsem si zabalil okolo pasu, trochu si 'rozcuchal' vlasy, a vyčistil si zuby. „A je to.."

Pohled Y/N

Když jsem si sedla na postel tak jsem hnedka začala číst nové zprávy, nic nového. Po chvilce ale vyšel Mattheo z koupelny jenom měl okolo dolní části zabalený ručník. Byl hezký, to se musí nechat... to krásný, sexy V který šlo výrazně vidět. Nemohla jsem odtrhnout oči. On se na mě tak šibalsky usmál, když si všimnul že se na něj koukám. Hned jsem odtrhla od něj oči a začla zase koukat do mobilu. Koukala jsem na nějaké  ig stories, ale nemohla jsem přestat myslet na něj.. Proč se to děje..

Nechtěla jsem myslet dále na toto a chtěla jsem přijít na něco jiného, tak jsem napsala Pansy

Y/N: Ahoj, nechtěla by jsi někam zajít, tady.. tady je to k nevydržení.

Pansy: No jasně! V kolik?  A kde? Mám tě vyzvednout?

Y/N: Helee asi klidně můžeš, nevím něco vyber kam a přijď jak chceš, pak zaťukej :).

Pansy: Jasnee, tak já se připravím a vyjdu! zatim.

Na nic jsem nečekala a vydala se do skříně, nebo-li poličky kde mám skoro všechny věci, vybrala jsem si nějaké ulpí tričko s dlouhým rukávem a k tomu modré baggy džíny do zvonu, k tomu nějakou černou mikinu. Když už jsem šla akorát do koupelny narazila jsem tam na Matthea, který si akorát navlíkal tričko. „Ouu promiň já- já jsem nevěděla že jsi tu." Vyhrkla jsem ze sebe a reflexem jsem se otočila. „To je v pohodě, příště ťukej" otočila jsem se na něj zpět. „Bože.. co máš furt semnou za problém? Pokud vím tak jsem ti nic neudělala, tak nemusíš být tak nepříjemný hned." Protočila jsem očima. „Mhm, jasný.. co noha?" „noha?..  jo dobrý, co se zajímáš." Přešel rychle ke mně a vzal mě za pas a přimáčknul mě k umyvadlu. 

„Já co mám za problém?.. Y/N, bože ty mě přivádíš k šílenství.. a neprotáčej na mě ty krásné oči.." Řekl mi hrozně blízko ucha, když se sklonil. Nic jsem neřekla. Srdce mi bušilo jak o závod, a jen jsem nervózně polkla. „Měl bys jít, chci se převlíknout." Odstrčila jsem ho ode mě ke dveřím. „Jasně kotě" mrknul na mě a šibalsky se usmál, pak zavřel za sebou dveře. 

Opřela jsem se o umyvadlo a snažila se dostat do sebe alespoň trochu kyslíku. Po chvilce jsem se už jenom osprchovala, oblíkla a upravila make-up. Sice mám jenom řasenku a linky ale tak aspoň tak. Ještě jsem se navoněla a rozčesala vlasy. 

Hned po tom, jsem uslyšela ťukání.

A/N

Ahoj. Hrozně se vám omlouvám, že strašně dlouho nevyšla nějaká kapitola, ale měla jsem nějaké věci, a žádné nápady, ale! ale vymyslela jsem něco a tady to máte! Tak doufám že se vám to bude líbit :) Můžete mi kdyžtak psát nějaké nápady, a tak dále. Nezapomeňte hlasovat atd..! Miluju vás, promiňte a už jenom užívejte. <3

○1344 slov○

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 17 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

EnemiesKde žijí příběhy. Začni objevovat