○•2•○

462 13 0
                                    

Pohled Matthea

Probudil jsem se bylo 5 hodin ráno. Divím se že jsem se probudil tak brzo. Kouknu se na svého bratra Toma a na další co jsou v mém pokoji. Nikdo není vzhůru, taky kdo by byl. Chci zpátky znovu usnout ale nejde mi to. Vstanu a jdu ven se někam projít. Všichni spí, a tak jsem tady úplně sám. Zapálím si cigaretu a přemýšlím. Po hodině se vrátím na pokoj a potichu za sebou zavřu dveře. Svlíknu si bundu a lehám si zpět do postele. Čekám...čekám.. a pořád čekám než konečně zaberu do hlubokého spánku. Po půl hodině se mi to konečně povede. 

-----------------------------------------------

Je sedm hodin ráno a pomalu se probírám. Otevřu jedno očko a vidím že se kluci už připravují. Theo a Blaze ještě chrápou ale Tom a Draco už jsou v koupelně nebo se oblíkají. Sedám si na postel. Otočím se směrem kde leží ještě kluci a Theo najednou začne mluvit. V jednu chvíli si myslím že mluví jenom ze spaní, ale najednou otevře oči a lehne si na záda. „Včera jsem mluvil s jednou holkou z Havraspáru. Říkala že dnes má přijít nějaká nová holka, tak jsem zvědaví". Dořekl Theo. „Doufám že to bude nějaká kurvička a bude alespoň hezká" najednou řekl Draco. „Já jsem myslel že máš Pansy" odpověděl se Tom který pávě vyšel z koupelny. „Jo, no, ona už je taková nudná. Myslí si že nám to vydrží dlouho a bere to hrozně vážně, jenže já nechci holku na nějakou dobu já ji chci prostě jenom ojet a odejít. To je vše". „Jsi vážně děvkař Malfoyi" řekl Blaze když vcházel do koupelny. „Jak si mě to nazval?" pomalu se Draco přibližoval k Blazeovi.„Slyšel jsi". „Tak dost. Radši se běžte připravit a nedělejte hned po ránu hroty. Někomu příprava trvá jako když se připravuje ženská". Dořekl jsem svoji větu a podíval jsem se na Malfoye, aby věděl že ta poslední věta byla myšlena hlavně na něho. Tom se potichu zasmál. Malfoy protočil jenom očima a začal se oblíkat do hábitu. Draca Malfoye nemám moc rád. Nechová se k holkám moc nejlíp, spíš vůbec, ale to ani já ne. Za to je nestřídám každou jinou na jednu noc. Uběhla asi třičtvrtě hodina a my se připravovali jít společně do hlavní síně. Mezi tím co jsme šli po chodbě se k nám připojila Pansy. Je to hezká holka a je mi jí docela líto ohledně Draca. „ Ahoj lásko, Ahoj kluci". Řekla, když svoji cestu namířila rovnou do Dracova obětí. On jenom protočil panenkami, a ona mu už chtěla dát pusu když v tom najednou. „Kurva nech mě na pokoji.. Pansy, teď ne". „Emmm tak já už tedy půjdu, uvidíme se pak". Dořekla větu a odešla. „To jsi nemusel kámo". Řekl Tom. „Jo musel. Radši jdeme". Hned jsme vyšli směr Hlavní síni. Sedli jsme si ke dlouhému stolu a čekali až se tady objeví jídlo na tom stole.  

Pohled Y/N

Zrovna jsem přijela lodičkou do nádherného zámku, což vlastě má být škola pro kouzelníky. Pocházím zahradou kde nikdo není. Vedle mě jde takový starý pán, který se údajně jmenuje Argus Filch. V náručí si nese kocoura a pořád ho hladí. Přišli jsme před obrovský dvojité dveře, který vedou do hlavní síně = jídelna. Z poza dveří slyším Brumbálův hlas „Prosím, prosím utište se! Dnes tu máme novou studentku. Je to neobvyklé skoro ve čtvrtce pololetí. Prosím, přivítejte Y/N Y/L/N!" Hned jak to dořekl, velký dveře se otevřeli do kořán a všichni se na mě otočily. Byly tam čtyři dlouhé stoly který měli odlišnou barvu ubrusů. Vyšla jsem proti Brumbálovi a jiných učitelů. Minerva McGonagallová najednou promluvila „Vítám tě tu u nás. Prosím posaď se na tuto malou stoličku a já ti dám na hlavu Moudrý klobouk, který tě pak zařadí v jaký koleji budeš". Jenom jsem přikývla a sedla si. Nemohla jsem se kouknout někam dopředu, protože jsem byla strašně nervózní jak na mě všichni koukali. „ Ahh ty jsi ta slečna na kterou už čekám několik let. Znám tě. Jsi talentovaná, nebojácná ale je v tobě něco co v někom ne. Vztek, o tom ani nemluvím, ale máš v sobě kousek ďábla. Mmm už vím. Bude to tedy Zmijozel!" Když poprvé promluvil Moudrý klobouk, cukla jsem sebou. Hned co to dořekl celý dlouhý stůl se tmavě zelenou barvou začali tleskat. Postavila jsem se a hned se vydala k tomu stolu. Mé oči se setkali s jedním klukem. Měl tmavě hnědé, kudrnaté vlasy. Oči měl taky tmavě hnědé. Jediný volný místo bylo vedle nějaký holky. Udělala jsem svoji cestu tam. Hned co mě spatřila, usmála se na mě. „ Ahoj ty jsi ta nová Y/N, že?„ V tu dobu jsem věděla že si moje jméno zapamatovala dobře. Jenom jsem přikývla. „ Moc mě těší. Jsem Pansy Parkinson. Byla bych moc ráda kdyby jsme byli kamarádky!" Dořekla větu holčina s delšíma hnědými vlasy. „Mě taky moc těší, a byla bych taky moc ráda kdyby jsme byli kamarádky". Jenom se usmála, a najednou se před námi na stole objevily tácy s jídly.

Pohled Matthea

Seděli jsme u stolu a poslouchali Brumbála, tedy alespoň oni. Já si hraju s vidličkou co ležela na stole. Brumbál něco mlel, a pak najednou řekl „ Prosím přivítejte Y/N Y/L/N!" V tu dobu co to dořekl se všichni na ni otočili. Vešla do Velký síně společně s Filchem. Došla až k učitelům a McGonagallová jí něco řekla a dala jí Moudrý klobouk na hlavu „ Ahh ty jsi ta slečna na kterou už čekám několik let. Znám tě. Jsi talentovaná, nebojácná ale je v tobě něco co v někom ne. Vztek, o tom ani nemluvím, ale máš v sobě kousek ďábla. Mmm už vím. Bude to tedy Zmijozel!" Najednou dořekl tu větu a docela mě zarazilo jak řekl 'několik let'. Nevím jak to myslel, a podle mě myslím že Y/N taky ne. „Podívej na ní však je kurva sexy. ta podlehne hnedka". Řekl najednou Draco. „ Můžeš se konečně uklidnit?" odpověděl mu Theo. Draco protočil jenom očima. Všichni začali tleskat a ona vykročila k našemu stolu. Najednou jsem s ní udělal oční kontakt než ona došla k Pansy. Chvíli jsem na ni koukal ale pak se před námi objevilo jídlo. Tak jsem na nic nemyslel a pustil jsem se do jídla, jelikož mám velký hlad jak prase.  


A/N

Ahojj, tak doufám že se vám to zatím líbí a budu moc ráda když to budete nějak komentovat a hlasovat. Můžete klidně psát co by jste chtěli v dalších kapitolách. Děkujuuu za čtení a zasee papa! <3

○ 1079 slov○

EnemiesKde žijí příběhy. Začni objevovat