Když jsem se vzbudila hnedka jsem se koukla na mobil který ležel u mé hlavy. Myslela jsem si že je strašně pozdě ale bylo 18:54 takže jsem spala asi něco přes 2 hodinky. Ležela jsem na boku a cítím že za mnou někdo leží nebo sedí a je opřený o zeď. Byl to Mattheo, kdo jiný samozřejmě. Otočila jsem se na něj a přikryla jsem se až ke krku protože jsem měla výstřih a kdyby tam nebyla ta deka a měla u sebe ruce, jakože mám ale pod dekou, tak se vsadím že by nevěděl kde jsou mé oči. Viděla jsem že si něco čte a něco si zapisuje do nějakého sešitu, vypadá to jako nějaký diář nebo deník. Když jsem se otočila hned se na mě podíval. Už jsem otevírala pusu že chci něco říct ale on odvrátil pohled a pokračoval ve psaní. Tak jsem tedy vstala a vydala se na záchod, udělala svoji potřebu a šla do koupelny a podívala jsem se do zrcadla a divila se že vlasy mám docela upravený, protože to u mě nebývá zvykem.
Vyšla jsem z koupelny a všechny pohledy kluků se na mě upíraly. Nebyl tu Draco jak divné, myslela jsem si že on je takový ocásek a musí být všude s kulkami. „Kde je vůbec Draco?" „Někde zase šuká, tipuju si že třeba u té holčiny co nám vyprávěl včera". Jen jsem pokývla na souhlas a vydala se k mému mobilu abych se podívala kolik je hodin. Bylo už 19:16 a jakoby bych slyšela někoho jít před dveřmi.
Taky že jo. někdo zaťukal a já šla otevřít. „Ahoj kočkooo!" Vykřikla najednou Pansy. „Ahojj copak potřebuješ?" „No za chvíli začíná ta párty tak jsem přišla jsem abychom se mohly upravit a já ti pomůžu vybrat něco na sebe a ty mně!" „A jo! Ta párty.. no víš ale mně se moc nechce. Jsem hrozně unavená a-" „Nezajímá mě to" odpověděla když vešla do pokoje. Viděla jsem jak se Tom na mě koukal asi se bál že tam nepřijdu nebo nevím.
Šly jsme s Pansy rovnou do koupelny a tam zavřeli za sebou dveře. „Co si budeš dělat s vlasy?" „Hele asi si je jenom učešu, protože mám ještě vlnitý od včerejška a mně se to docela líbí". Odpověděla jsem jí bez rozmyšlení. „Jo! Jsou moc pěkné mně se taky moc líbí a já si je nechám tak jak je mám!" „Joo je to moc pěkné!" „No jakože já nenosím Make-up takže já nemám žádný spěch nikam ani jakože práci takže jsem v klidu!" „Ty jo ty se máš, chtěla bych vypadat jako ty!" Odpověděla mi hnedka. „Vypadáš úžasně! Hele tak se zatím nalič a já jdu pro nějaký šaty do mé poličky tady" odpověděla když jsem se u toho smála. Ona se zasmála taky pokývla hlavou na souhlas.
Vyšla jsem z koupelny a vidím že Draco už přišel a sedí na posteli u Thea. Když jsem šla k té mé poličce s věcmi tak jsem skoukla všechny kluky a Mattheovi oči se na mě upíraly a zkoumali každý můj pohyb co dělám. Dělal že si čte ale přitom koukal na mě. Musela jsem se zasmát nebo alespoň uchechtnout. „Čemu se směješ Y/N?" Zeptal se najednou Blaze. „Ničemu" Koukla jsem se na Matthea a ten rychle sklopil pohled ke své knížce. Došla jsem ke své poličce a vybírala nějaký šaty který jsem si sebou vzala.
(kdyžtak si nějaký vymysli kdyby se ti nelíbili.)
Vybrala sis takový protože ty druhý byli strašně zmuchlané. Vzala jsem je a šla zpět do koupelny. Pansy už měla na sobě taky krásný šaty.
„Pániii vypadáš úžasně kočando!" „Děkujuuu ale ty budeš taky vypadat úžasně ale i tak už vypadáš." Šla si dodělat make-up a já se šla převlíknout. Vzala si na sebe ty šaty. „Takk a je to!" Řekla sis potichu a Pansy se v zápatí otočila. „Tak to nee. Mně budeš říkat že vypadám úžasně ne?! Panebože podívej se na sebeee jaká krásná žena jsi!" „Pansy klid ty nemáš co říkat. Vypadáš mnohem líp, jinak moc děkuji!" „Kdykoliv kočko!". Koukala jsem se ještě do mobilu než Pansy si dodělá to co potřebuje. Zvedla jsem se a řekla si že si dám na chvíli mobil na nabíječku než odejdeme. Vyšla jsme tedy z koupelny a zavřu dveře aby měla Pansy soukromí. Hned co se otočím Tom, Draco, Theo a Blaze se připravují. Když jsem popošla po pokoji tak se na mě Draco ušklíbl a Tom se tak hezky usmál. „Páni Y/N sluší ti to" najednou řekl Theo. „Děkuju i tobě!" ikdyž měl na sobě jenom černý kalhoty a košili se sakem školní samozřejmě. Proč by se taky převlíkali do něčeho jiného. On se jenom usmál a Blaze se na mě jenom očkem kouknul a začal se věnovat mobilu. Prošla jsem kolem nich když jsem najednou spatřila Matthea bez košile.
„Promiň.. já- já jsem nevěděla že se převlíkáš" Řekla jsem nervózně a otočila se. „Mhh to je v poho" Vzal si na sebe košili a sako černý bez kravaty nebo tak. Přistoupil ke mně zezadu blíž abych to mohla slyšet jenom já. „Neříkej že se ti nelíbilo to co si viděla" dopověděl větu když se pořád a pořád ke mně přibližoval.
Otočila jsem se a naše hrudníky se dotkly. Popadla jsem dech „Ne ne, tak to není" řekla jsem nervózně a cítila jsem jak moje tváře hoří. „A jak to tedy je mhh?" řekl tak potichu až jsem málem nevěděla jak do sebe dostat nějaký kyslík. Dotkl se rukou mého břicha, neboli jenom prsty u ruky a já se odtáhla abych mohla se pořádně nadechnout. „Já si myslím že trochu přeháníš ne?.. Neznáme se a podívej se jsi jenom děvkař. Já ti na tuhle hru neskočím Mattheo" Řekla jsem tuhle větu sebejistě ale taky trochu s obavou co řekne nebo udělá. „Dávej si pozor na jazyk" zvýšil už trochu hlas a Tom se na nás podíval.
Najednou Pansy vyšla z koupelny a koukala se mezi mnou a Mattheem. Pak se otočila na Draca. „Ahoj lásko" Přišla k němu a dala mu něžnou pusu. „Co to kurva vyvádíš?" řekl trochu už víc naštvaně a odstrčil Pansy od sebe. Přišla jsem k ní a vzala jí za ruku a vedla jí pryč. Šly jsme někam pryč z pokoje a sedli se na lavičku kde byla kousek od pokoje.
„Pansy vyser se na něho. Je to obyčejný děvkař a nezaslouží si tě. Máš na lepšího.. mnohem!" Utěšovala jsem jí když jsem jí viděla v očím že jí nabíhají slzy. „Hele dneska nebudeme na nic myslet a pořádně si to užijeme na té párty jo?!" řekla jsem jí abych jí povzbudila a ona se jenom usmála „Jo máš pravdu" a zasmála se. „Tak jdeme už to začaloo!" Vyhrkla jsem najednou ze sebe a zvedla se z lavičky. Vzala jsem Pansy za ruku a táhla ji na tu párty.
A/N
Ahoj doufám že se vám to zatím líbí a budu moc ráda když budete hlasovat a komentovat. Můžete psát i nějaký nápady co by jste tam chtěli přidat do toho příběhu. Jinak se omlouvám že moc kapitol nevychází, protože mám školu a svoje osobní věci. Děkujuu moc za pochopení a zase ahoj! <3
○1221 slov○
ČTEŠ
Enemies
Romance|CZ| Dívka jménem Y/N přišla do školy čar a kouzel, a myslela si že nebude mít žádné kamarády, ale to bylo naopak. Jeden kluk jménem Mattheo Riddle byl jejím úhlavním nepřítelem, ale však svoje milovné pouto spolu tají.