Miles koşarak sanat sınıfına yetişebilmek için tüm çabasını ortaya koydu ve birkaç kez yere neredeyse çakılacağı gerçeğini göz ardı ederek bu sefer geç kaldığını hangi bahaneye sığdırabileceğini düşündü.
Kötüler gerçekten dinlenmiyorlardı ve bazıları sanki özellikle okul saatlerini seçiyormuşçasına sürekli azar yemesine neden oluyorlardı. Notları bu kadar iyi olmasa, okuldan bile atılabilirdi. Öncesinde bunun için çabalıyor bile olsa artık büyümüştü, okulu da sevmeye başlamıştı aslında.
Sınıfın kapısını hızla açtı, kapattı ve tıklatarak yeniden açtı. Bu, sınıftan birkaç kişinin kıkırdamasına neden olurken, Miles beceriksiz bir gülümseme ile öğretmenine baktı. "Bu sefer bahanen nedir bakalım Morales?"
"Eee, aslında..." sesi normalde olduğundan çok daha cılız ve tiz çıkmıştı. "Tuvalette kilitli kaldım."
"Yine mi?"
Omuzlarını kaldırdı. "Ne büyük talihsizlik ama değil mi?"
"Yerine geç Miles." diyerek iç çekti öğretmeni. Masasında kağıda bir şeyler karalamaya dönerken Miles derin bir nefes verip yerine oturdu. Ceketini çıkardıktan sonra çantasından birkaç kalem çıkartıyordu ki, yanındaki kızı fark etti.
Sapık gibi görünmemek için sürekli göz ucuyla bakıp yeniden önüne dönüyordu. Kızı okulda hiç görmediğine emindi, yeni miydi?
Siyah saçları at kuyruğu şeklinde toplanmış, perçeminden birkaç tutam kaçmayı başararak yüzüne düşmüşlerdi. Üzerinde şortlu, kot bir tulum vardı, içinde ise siyah tişörtü.
Saçlarının arasındaki birkaç pembe tutamı fark ettiğinde nefesini tuttu. "Gwen..."
Sessizce mırıldanmasını önleyememişti. Kız kendisine baktığında panikleyerek önüne döndü. Şanslıydı ki, kız hiçbir şey sormadan çizdiği şeye geri dönmüştü.
Ders boyunca dalgındı. Kağıda bakıyordu, bir şeyler çiziyordu ancak ne çizdiğinin farkında değildi. Zil çaldığında kendine gelerek ayağa baktı. Kağıdığında beyaz kostümüyle örümcek kız çiziliydi.
Kağıdı hızlıca masadan alıp hızla çantasına attı. Herkes toparlanıp giderken o da peşlerine takılarak çıkacaktı ki, öğretmeni onu durdurdu. "Miles, iki dakika bekler misin?"
İç çekerek başını olumlu anlamda salladı Miles. Bu, bu hafta üçüncü olacaktı ve daha salı günü bitmemişti bile! Ortalık sakinleştiğinde öğretmeni ona döndü.
"Miles sen çok parlak bir öğrencisin ve iyi bir çocuksun. Harika bir geleceğe sahip olabilirsin, bunu sağlayacak zekan var ama son zamanlarda neden böyle davrandığını anlayamıyorum. Derslere ya girmiyorsun ya da geç kalıyorsun, kimseyle konuşmuyorsun-"
"Şey, aslında Ganke ile oldukça iyi arkadaş sayılırız."
Hafif kaşlarının çatılmasını önleyemedi öğretmeni. "Ganke Lee, evet. Oda arkadaşın."
"Evet, bu iyi değil mi?"
"Miles oda arkadaşınla anlaşman güzel ama okul içinde ve okul dışında sosyalleşebileceğin birilerinin olması her zaman iyidir. Hem, sosyal olmak üniversite başvuruları içinde avantajlıdır. Beni anlıyorsun değil mi?"
Miles pes ederek sadece kafa sallamakla yetindi. Sosyalleşmek, arkadaş edinmek... Onun arkadaşları zaten vardı, aynı evrende yaşamıyor olabilirlerdi ama- onları bir daha hiç göremeyecekti.
Yutkundu. Öğretmeni konuşurken onu dinlemek için kendini zorladı. "Şuradaki kızı fark etmiş olmalısın. Adı Olivia, buraya yeni taşındılar, belki de onunla arkadaş olmayı deneyebilirsin? İkinizinde çizimleri çok güzel, ortak bir nokta her zaman sohbet başlatabilir."
Kendisine gülümseyen öğretmenine beceriksiz bir gülümseme sunup kıza baktı Miles. Bol sweatini üzerinden geçirip, tüm boyalarını koyduğu çantasını omzuna aldıktan sonra saçını düzeltip kulaklığını yeniden taktı Olivia. Sınıftan çıkmadan önce Miles'a kısa bir an bakıp öğretmene gülümsedi.
Demek Olivia...
Prowler au olsun da Spider au olmasın mı?!??!?!?!?!?!
Bu biraz daha eğlenceli ve sanırım çerezlik diyebileceğimiz bir fic olacak ama yine de bana çok güvenmemek lazım
Her yıldız (☆) bir bölümü simgeleyecek yani mesela ikinci bölüm ☆☆ şeklinde olacak her story arc değiştiğinde yıldızlar yeniden bire (☆) dönüş yapacak
Umarım hep beraber keyif aldığımız bir kurgu oluuurrrr
Sizi severem🤍
Daldandalabirmaymun😃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
blinding lights • spider miles morales
FanfictionLise son sınıfa geçen Miles, çoklu evren karmaşasının sona ermesiyle Brooklyn'in tek ve biricik Örümcek Adam'ı olarak yalnız kalmıştır. Üniversiteye gitmeden önce arkadaşlarını ve sevdiği kızı bir daha göremeyecek olmanın verdiği içe-kapanıklıktan k...