0.3

337 34 64
                                    

Jungkook

Omegam, bana omegam demişti. Ahh kalbim nasıl hızlı atıyordu haberi var mıydı acaba kurdum yerinde durmuyor bir oraya bir buraya zıplıyordu.

Onun güzel bakışları altında ezilirken zor zar kendime gelip konuştum.

"Hoşbuldum Deltam"

Konuşmuyorduk. Sanki sadece gözlerim konuşuyor, dudaklarımız susuyordu.

"Ahh çocuklar çok tatlısınız, biraz vakit geçirmek ister misiniz hm? Jungkook istersen eşin sana sarayımızı gezdirsin hem birbirinizi tanımış olursunuz"

Kraliçe'nin sözleri ile kurdum sanki çok sakinmiş gibi daha da heyecanlandı. Onları bekletmeden cevapladım.

"Elbette efendim çok isterim"

Kraliçe neşeyle cıvıldadı.

"Ne güzel o zaman biz sizi yalnız bırakalım"

Kral ve kraliçe yanımızdan ayrılırken eğilip saygımı belli ettim. Delta ise kafasını birazcık eğmişti sadece eh normalde sonuçta Delta idi.

"Omegam, gidelim"

Diyerek kolunu bana doğru uzatmış ve koluna girmemi istediğini belli etmişti. Mutlu ve aynı zamanda utangaç bi gülümseme ile koluna girip sarayın bahçesine doğru adımladık.

Bizi gören görevliler duruyor bizi güzelce ve saygıyla selamladıktan sonra işlerine devam ediyordu.

"Burası sarayımız bahçesi"

Diyerek. Elini biraz öne doğru uzattı ve bana bahçeyi gösterdi.

Çok,çok güzeldi cidden de tam eğlenebileceğim vakit geçirebilceğim çok hoş bi yerdi.

"Çok güzel Deltam, gerçekten de çok beğendim"

"Senin kadar güzel değil Omegam"

İltifatı karşısında şaşkın bi şekilde baka kaldım. Hiç ama hiç beklemiyordum. Yaptığım tek şey şaşkın bi şekilde yüzüne bakmak oldu.

Ona baktığımı fark edince o da bana döndü. Şaşkın halime gülümseyip yürümeye devam etti. Onunla beraber şaşkınlığımdan sıyrılıp yürümeye devam ettim.

Bahçeyi birlikte onun koluna girmiş şekilde gezerken bana etrafı kısaca özetliyordu. Yavaş yavaş saraya doğru yol alırken ileride bir grup işçinin çalıştığını gördüm sanırım tadilat yapıyolardı ama yinede sormadan edemedim.

"Prensim, ilerideki işçiler tadilat mı yapıyolar?"

"Ah, onlar mı hayır sera yapıyolar"

Konu ilgimi çekmişti. Çiçekleri çok severdim ben muhabbeti uzatmak amacıyla konuştum.

"Biliyor musunuz bende çiçekleri çok severim"

"Hmm biliyorum"

"Efendim?"

"Duymuştum daha önce çiçekleri sevdiğini, senin için yaptırıyorum bu serayı ama henüz görmek yok süpriz olucak"

Dediğinde tatlı bi şekilde kıkırdadım.
Gülmemle birlikte bakışları üzerime döndü. Onun o güzel bakışları altında eziliyordum sanki o kadar güzel bakıyordu ki bana dilim tutuluyordu, kelimelere dökemiyordum bunu.

Ona teşekkürlerimi iletecektim ki saray görevlisi geldi.

"Efendim"

Demesiyle birlikte Taehyung'un delici bakışlarının sahibi oldu.

beauté renversanteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin