Birleşme|İmkansız

1.2K 68 18
                                    


Aşk imkansızlıktan doğar

Ferit seyranı büyülüce izlemeye devam ederken Seyran uyanmıştı bir kaç saniye feritin gözlerine baktı..Kalın kaşları,keskin hatları adamın her yeri aşırı yakışıklıydı fakat bunlar bir yana Ferit çocuk gibiydi..O kadar sevmişti ki onu oysaki bunları düşünürken Feritin kısık bir sesle Günaydın demesiyle karşılık verdi* +Günaydın.. *Hafifçe bakıştıkları esnada ikisinide birbirine çeken birşey vardı feritin yavaşça yaklaşmasıyla seyranda yaklaştı dudakları birbirine değdiği an içlerinde bir alevlenme olmuştu hızla omuzlarını tuttu kocasının Ferit cüsseli biriydi birde yatakda uzandıkları için iyice sert öpüşüyorlardı yavaşça Seyranın beline elini getirdi ve tek koluyla sarıp sarmaladı tam o esnada Seyran Feritin kucağına çıkmıştı feritte seyranı desteklemek için doğrulup iki eliyle sırtını okşadı nazikçe seyran ise bacakları iki yanda olacak şekilde feritin kucağında feritle öpüşüyordu en son nefessiz kalınca hızla çekildi*+Ferit..*Nefes nefese konuşuyordu*K-kahvaltı geç kalacağız.. -Aç mısın?*Aniden sorduğu soruyla seyran hayır anlamında kafa sallayınca Ferit seyranı altına aldı..Yorgunlukla saçlarını okşarken öpüşmeye devam ediyorlardı Seyranın boynunun morardığını fark etmeden emerken seyranın aniden inlemesiyle hafifçe dudaklarını araladı*+Ahh! Çok acıdı feriit!*Hızla doğrulup boynunu tuttu ferit bu yaptığını görünce yutkunup elini boynuna getirdi baş parmağıyla okşadı*-Güzelim..Dur şey ee sen kalkma boynun biraz.. +Ne olmuş! Ferit sakın morarttım deme! -Birazcık Azıcık ya..*Hızla kalkıp boynuna baktı*+Ferit ya kaç! Yada sana uçucam!*Bu duyduğuyla hızla sırıtarak iş takımını giyip şirkete gitti* (...) Bir kaç gün geçmişti o gün Gülgünün verdiği balayı fikriyle biraz düşünürken ferite söylemeyi düşünmeye başladı Acaba güzel olurmuydu? Yoksa ferit istemezmiydi? Kapı yavaşça açılınca kapıya doğru baktı*-Seyroş*Hafifçe tebessüm ederek yanına geldi*-napıyorsun? Kara kara ne düşünüyorsun bakayım?*Yatakda yanına oturdu yavaşça*+Şey ferit..Tatile gidelim mi? Belki,belkide ikimizede iyi gelir? -Buna çok ihtiyacımız var.. +Sence ihtiyacımız olan sıradan bir tatilmi? Yoksa yaralarımızı beraber sarmakmı? 





Arkadaşlar selammm :)

Asıl her şey şimdi başlıyorr bundan sonra bölümlerimiz biraz 🔥🔥😅

Şimdiden hazır olunn Yorum ve Voteler geliyor teşekkürler Yorum yaparsanız çok sevinirim..:)

Oy sınırı:20

Yorum sınırı:7

Bundan sonraki bölümler uzun ve eğlencelii olucak haberiniz olsun🤍

SeyFerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin