Zavallı|Yeni başlıyoruz

1.2K 55 17
                                    


Neden var bu eziyet...

.

.

Sabah vakitleriydi,ama o sabah hiçbir sabaha benzemiyordu..Çünkü 18 yaşında bi kız(Seyran Şanlı) Evleniyordu..Tabi bu babası yüzündendi aileler zorla evlilik yapıyor üstüne üstlük tamı tamına 18 yaşında bir kızı av yerine koyuyuyorlardı...

Seyran,

Sürekli ağlıyordu,haklıydıda.Kim bu küçücük yaşta okuma hayalleri varken evlenmek isterdiki? üzerinde özel dikim gelinliği parmaklarında ve boynunda milyarlar olan pırlantalar taşıyordu...Peki hiç biri umrundamıydı? HAYIR! onun tek hayali okumaktı fakat buna izin vermemişlerdi seyran o kadar çaresiz ve mutsuzduki,hazırlanma boyunca ablasından destek aldı ağlamaktan kızarmış gözlerine eyeliner çekerken canı o kadar yanmıştıki derin derin nefes alıp ablasının elini tutmaya devam etti*Nolur yeter artık..Gözlerim yanıyor -Hanfendi kızardı gözleriniz kapatıcı sürmemiz gerek*iç çekerek onayladı ve en sonunda düğün saatti gelip çatmıştı ferit kızların odasına gelip yavaşça kapıyı çaldı..Seyranın ablası açıp yavaşça seyrana baktı*-Hadi ablacım..*Yavaşça kalkıp başı önde şekilde feritin yanına yürüdü ağzını bıçak açmıyordu*Şey,iyimisin? *feritin sorduğu soruyla hafifçe başını salladı*Pekii..Gel bakalım*çok dokunmamaya çalışarak seyranı koluna aldı mekana girdiklerinde herkes coşkuyla alkışlarken onlar karı-koca yorgunlukla yürüyorlardı oturduklarında önce Seyrana sordular*-Syn. Seyran Şanlı, Ferit Kohanı hiç bir baskı altında kalmadan  kocanız olarak kabul ediyormusunuz? *soru geldiği an eli ayağı titremeye başlamıştı yavaşça yutkunup mikrofona yaklaştı*E-evet..

.

.

*herkes edepsizce oyun havaları oynarken seyran bir köşede oturmuş hayatını sorguluyordu cidden bu kadarmıydı? Dünya bu kadar acımasız ve boşmuydu? gözlerinden yaşlar akarken kenarda arkadaşlarıyla bira içen ferit onu görmüştü aniden kalbi sancılanmıştı..18 yaşında pırlanta gibi bi kız 24 yaşında oğlanla evlendirilmişti bu aklına geldikçe kalbi dahada sızlamıştı dayanamayıp yavaşça kalktı ve yanına geldi*Seyran..Seyran iyimisin? *Burnunu çeke çeke çocuk gibi ağlarken ferite baktı*İ-iyiyim ben*sesi hem titriyordu,hemde yorgunluktan kısılmıştı ferit bunu fark edince yavaşça çömelip gözlerine baktı*Seni odaya çıkarmamı istermisin? Çok yorulduk dinlenirsin hem birazcık hıh? İstermisin..? *Gelen soruyla beraber çekinerek olsada yavaşça kafasını salladı feritle beraber asansöre geldiler seyran elleriyle göğüsündeki dekolteyi tutmuş yere bakıyordu feritte asansörün gelmesini bekliyordu gelince seyrana öncelik verip ardından kendisi bindi..Seyran artık gerdek gecesini düşünmeye başlamıştı o kadar korkuyordu ki etrafa baktı asansördeydi ve feritle tek başınaydı nefesi darlanmaya başlamıştı aklına gelen düşüncelerle iyice kötü oldu hızla kenara tutundu*Seyran! İyimisin!?*telaşla kolunu tuttu*İ-iyiyim ben! H-hemen odaya girip uyumak istiyorum!*ferit neden öyle yaptığını anlayınca derin bir nefes aldı*Merak etme seyran..Ben bu kadar pislik biri değilim..Düşündüğün şey sen istemediğin sürece asla olmayacak...




Gene yeni bir deneyimlee geldimm<3

iyi okumalarr

Vote sınırı 35

Yorum sınırı 10

SeyFerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin