Sert|Duş

1.2K 54 12
                                    

.

-Yana yana


-Seyran..Beni zorlamaya çalışma*Yavaşça geriye adımladı o sırada seyran yavaşça elini tuttu*+Hadi ama..Bir kerecik?*Evet oda niyeti bozmuştu..Yavaşça feriti kendine çekiştirdi Feritte derin bir nefes alarak yaklaştı,hemen feritin boynuna ellerini sarıp dudaklarına yaklaştı*+En azından karı-kocayız.. -Bu yaptığın yaramazlıkları değiştirmiyor herhalde.. +Kendimi affettiririm bende ne dersin?*Yavaşça dudaklarına yaklaşıp dudaklarını birleştirdi feritte refleksen elini seyranın beline getirdi seyran yavaşça duşun başlığını açıp sıcak suyu akıttı,O sırada dehşet içinde öpüşüyorlardı duşta sesleri yankılanırken en son feritte karşılık vermeye başladı yavaşça elini bikinisinin iplerinde gezdirdi kopça tarafını tutup tek hamleyle açtı bacaklarından tutup duvara yasladı seyranda bacaklarını beline sararak feriti seyretti.Ferit boynunu morartana karar emerken bir yandan Seyranın iniltilerini dinliyordu seyranda ellerini sırtına saplıyordu*+Feriiit! Ahh! -Şş..cezanı çekeceksin!*Sırıtarak devam ederken bir yandan suyu kapattı yatağa getirip aniden yatırınca seyran hızla altından kaçıp feritin kucağına çıktı bileklerini tüm gücüyle tutup iş kıyafetinin kravatıyla sım sıkı bağladı*+O zaman? dokunmak yok..

Şöyle minnak bi süpriz yapayım dedimm direk atttim bunuda🙈
Ama yorum isteremmm çok öpüldünüzz

SeyFerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin