1 - aşk, pasta ve kırgınlık kırıntıları

2.9K 210 147
                                    

hayde vira 🦥

iyi okumalar, oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 🍓

iyi okumalar, oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 🍓

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


ilkler kalır, iliklere kadar.

//


Düşünsenize en sevdiğiniz insana en sevdiğiniz şeyi yapıyorsun ve ona gönderiyorsun. Benim için hayat dediğim şey tam olarak da buydu...

Pasta yapmak ve Kim Taehyung...

Ben tam 7 senedir Kim Taehyung'u seviyordum. Onu ilk gördüğüm gün kalbim o kadar hızlı atmıştı ki, senelerdir kaldığı kafesinden çıkacak zannetmiştim. O beni solmuş bir çiçekten yeni açmış bir çiçeğe çevirmişti.
Sanki onunla nefes almış onunla beraber yaşamaya başlamıştım.

Önceden dışarı dahi çıkmayan ben,
onun için pastalar yapmaya, dışarı çıkmaya hatta sırf onu 5 dakika görebileyim diye pastane dahi açmaya karar vermiş ve açmıştım.

O günden sonra aşık olmaya başlamıştım. O zamanlar karşılıksız sevgi benim için çok da zor olmuyordu, hatta hoşuma bile gidiyordu. Çünkü onunda başkası için atan bir kalbi olmadığını görüyordum, biliyordum veya ben öyle zannediyordum.

İşte tam 3 ay önce ben Taehyung'un başka birisi için atan bir kalbi olduğunu görmüştüm. Buna şahit olmak bana o kadar acı vermişti ki göz yaşlarıma engel olamamıştım. Ama ben yine pes etmemiş onu sevmeye devam etmiştim.

İşte bugün 30 Aralık 2023 Çarşamba günüydü. Taehyung'un yani 7 senedir sevdiğim adamın doğum günüydü. Ben yine pes etmemiş, yıkılmamış sanki hâlâ kalbi boşmuş gibi düşündüğüm adama kalkmış pasta yapıyordum.
Ve bu sefer ki doğum günü diğerleri gibi sessiz ve sakin olmayacağını da biliyordum. Sevgilisi elbette merak edip sorucaktı, tek üzüldüğüm şey Taehyung ile kavga ederse diye düşünmemdi. Umarım benim yüzümden ayrılmazlardı. Kıyamıyordum işte...
O yine de mutlu olsun istiyordum. Kalbin de ben değil başkası da olsa üzülmesini asla istemiyordum...

Yapmış olduğum pastayı güzel bir kutunun içine doğru koydum. Güzelce paketledim.
7 senedir yaptığım gibi yine elime bir kağıt bir de kalem aldım ve onun için bulduğum sözlerden bir tanesini beyaz gül yapraklı bir kağıda yazdım. Çünkü Taehyung gülleri çok seviyordu özellikle de beyaz olanları...

Yazmış olduğum sözlerin baş harflerinin toplamında şifre gibi bir cümle çıkıcaktı umarım o da bir gün bu yapmış olduğum şeyi anlardı.

Şuan yazdığım kağıtta ki sözler şuydu;
"Muhakkak bir gün seninle ben aynı anda birbirimizi düşüneceğiz."

Bu sözden çok emindim, evet o şuan başkasını seviyor olabilirdi ama günün birinde elbet beni de sevmeyi deneyecektir diye düşünüyordum.

Pastayı bir poşete koydum, kağıdıda mektup kağıdının içine koyup en sevdiğim parfümümü üzerine doğru sıktım.
Hatta bazen onu sevdiğimi anlasın diye apartmana çıkmadan önce parfümü üstüme boşaltıyordum. Neyse...

Pastayı elime aldım, ceketimi de giyip hızlıca çıktım. Saat 00.00 olmasına 3 dakika vardı ve Taehyung tam bu saatlerde hep sahil kenarına gidiyor olurdu ben de pastayı bırakıp kaçardım. Şimdi de aynısının olmasını yapmayı düşünüyordum ki benim aşağı inmemle Taehyung ve sevgilisi el ele içeri girdiler.

Kalbim hızlıca atmaya başlamış, hâliyle gözlerim de dolmuştu. Bu buz gibi havada bile içim yanmaya başlamıştı. Anlamasınlar diye yavaşça yanlarından kafamı eğerek geçtim. Kendimi nasıl dışarı attığımı bile anlamamıştım.

Elimde olan pastayı alıp nereye gideceğimi düşünmeye başlamıştım. Bir pastaya bakıyordum bir de şu acıncak halime...

Tabiî ki kapıda öyle duracak değilim.
Ben de en iyi bildiğim şeyi yaptım, sahile doğru gittim ve orada oturup saatlerce ağladım. İlk defa onun doğum gününü saatinde kutlamamıştım. 27 yaşındayım ama şuan kendimi elinden en sevdiği şeyi alınmış küçük çocuk gibi hissediyordum.

O soğuk esen rüzgar hem içimi titretiyor, hem de kalbimi acıtıyordu. Yerimden yavaşça kalktım ve saate baktım, saat gecenin 03.37'ydi. Hemen eve doğru ilerledim, Taehyung'un hâlâ ışıkları yanıyordu. Pastayı çöpe atmayı düşünmüştüm, sonra da emek verdiğimi düşünerekten kapısının önünde olan ayakkabı dolabına bıraktım ve evime girdim.

O gün sessizdi, üzüntülüydü, kırgındı benim için onu da o günü de yine yaptığım gibi içime gömmüş ve uykuya dalmıştım.






temmuz 𖤐

merhabalar yeni bölüm attım, ben hep üzüntülü fic yazıyormus gibi hissettim ama angst değil merak etmeyın ben ve sızın mınnos kalbınız bunu kaldırmaz biliyorum!! ❤️‍🔥🫰🫡

neyse yorumlarınızı merak ediyorum, siz Jungkook yerinde olsaydınız ne yapardınız? 🥹🫶🩷🫢

bolca öpücük ve kucaklayarak bölümü size emanet ediyorum ve ben ufaktan kaçıyorum muah >3 🪬🩷🧌💋

mystery cake ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin