Asumodeusu Arisu - Kedi ve Şeytan

147 7 19
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İyi okumalarrrOylamayi ve yorum yapmayii unutmayiinn😻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İyi okumalarrr
Oylamayi ve yorum yapmayii unutmayiinn😻

...

Elindeki kitabın sayfasını çevirerek 14. Bölümden okumaya devam ettin. Dışarısı aşırı sıcaktı ve sen sadece yatağında uzanarak bundan uzaklaşmaya çalışıyordun.

"Sıkıldım!" Oflanıl ve kitaba Aytaç sıkıştırmadan kenara koymuştun. Yaz tatili böyle geçecekse neden yaz tatili vardı ki?

Gözlerini kapatmış ve kafanı yumuşak yastığa bastırmıştın. Tam uykuya dalacakken balkonndan cam sesi gelmesi ile kafanı hızlıca kaldırmış ve arkanı dönmüştün. Balkon ve yatağın birbirine yakındı.

Ses birkez daha geldiğinde kafanı aşağı eğmiştin ki gözüne pembe bir kedi ilişmişti. Kocaman tüyleri ile camı tırmalıyordu. Sese dayanamayarak balkonu açmış ve kedinin içeri girmesine izin vermiştin. O ise hızlıca içeri girmiş ve yatağına zıplamıştı.

"Sıcakladın mı?" Kedinin yanına uzanarak onu sevmeye başladığında sana yandan bir bakış atmış ve patisini temizlemeye başlamıştı.

"Çok güzelsin kedicik ismin ne?" Cevap veremeyeceğini bildiğin halde sormuştun ancak pişman değildin. Öyle tatlıydıki ona yaklaşarak sıkı bir öpücük kondurmuştun.

Kedi ise geri çekilmiş ve tıslamıştı. Bundan hoşlanmamıştı sanırsan.

"Şimdi biraz uyumalıyım pembiş. O yğzden kütfen sessiz ol" onu gülümsemiş ve sırt üstü uzanmıştın.

Havanın sıcaklıpı ile olsa gerek mayışmış ve uyuyakalmıştın.

"Dudaklarını tüylerime dokundurmaya nasıl cüret eder!" Sen habersiz uyuklarken pembe kedi insan şeklini almış ve yumuşak yatakta sana bakmıştı.

Soylu bir şeytana dokunmaya cesaret etmiştin ve şimdi cezasını çekmeliydin. Karşılığında o da sana dokunacaktı.

Yakışıklı çocuk pembe saçlarını geride toplamış ve üzerine eğilmişti. Biraz dah yaklaşmış ve gül kurusu dudaklarına yaklaşmıştı. Tam öpeceği sırada gözlerini açman ile kediye dönüşmüş ve göğsünün üzerine düşmüştü.

"Kedicik? Gel buraya" uyku sersemi ile onu tutmuş ve birkaç kez daha öpmüştün. O çok tatlıydı.

Seni sarmaladıktan sonra uyumaya devam etmişti.

Soylu şeytan ise veremediği cezayı ve seni düşünüyordu. Onun dünyaya ilk gelişi saçma bir şekilde utanç verici olmuştu.

...

Heeheheheheheheh belki part2 gelir bilmiyorum ama umarım hoşunuza gitmiştir.

Bazı durumlar nedeniyle bu haftam bok gibi geçiyor. Tam anlamıyla kötüydü.

Ama yazma motivasyonu buldum ve yazmaya karar verdim umarım hosunuza gitmiştir

Görüsğğrğrzz.

İstek köşesi😻😻😻🫶🏻🫶🏻🫶🏻

...

Kelebek Hissi , Anime Karakterleri x Reader²Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin