İyi okumaaaalaaatr
Oylamayi ve yorim yapmayi unutmayiinn...
...
Etrafındaki gürültüye rağmen elindeki mikrofon ile podyumda dönmüş ve gülümsemiştin.
Birkaç aydır bir gece klubünde yarı zamanlı şarkı söylüyordun. Tesadüfen bulduğun bu iş sana yeni fırsatlar açmıştı nerdeyse idol olma yolundaydın.
"Seni seviyoruz!" Birkaç insan sana doğru bağırmış ve ellerini kaldırmıştı. Onlara gülümsemiş ve gözlerini etrafta dolandırmıştın.
İçeri giren kişileri gördüğünde şaşırmıştın ancak şarkı söylemeyi kesmemiştin. İçeri eski sevgilin Baji ile en yakın arkadaşları girmiş ve sana uzak karanlık bir köşeye oturmuşlardı. Henüz sana bakmamıştı sorun yoktu.
Gözlerini uzun saçlı yakışıklı çocuktan ayırmış ve öndeki masalara bakmıştın. Geneli genç olan bir grup içiyor ve eğleniyordu.
Midende garip bir kasılma hissettiğinde kafanı kaldırmış ve merakla eski erkek arkadaşının olduğu masaya bakmıştın. Ancak o zaman görmüştün onun sana keskin bakışlar attığını.
İstemeden ayrıldığınız günü düşündün.
****
"Bunu bana neden yaptın?! Hele...hele ki en yakın arkadaşım ile beni aldatman. Senden nefret ediyorum Baji!" Arkanı dönmüş ve göz yaşlarını silmiştin. Ondan bir açıklama bekliyordun ancak o susuyordu.
"Konuşsana! Neden yaptın?! Ne sebeple konuşsana Baji!" Ona bağırıyor ve omuzlarına vuruyordun.
"Ben...özürdilerim Y/N" sana baygın bakışlar atmış dilini dişleri üzerinde gezdirmişti.
****
Gözün dolduğunda birkaç meraklı bakış sana dönmüştü. Baji ise hızlıca ayağa kalkmış ve dışarı çıkmıştı. Şarkı bittiğinde sende beklemeden eğilmiş ve hızlıca arka odaya girmiştin.
Yakın arkadaşın içeri girmiş ve seni omuzlarından tutmuştu.
"Onları gördün mü?" Kimden bahsediyordu?
"Mikey ve grubu!! Birkaç yıl önce onların çete olduğu ortaya çıkmıştı hatırlamıyor musun?" Heyecanlı heyecanlı sana bakıyordu.
Ne demek istiyordu. Baji bir çetede olamazdı. Öyle biri değildi. Siz birlikteyken dahi çetedeyse sana neden söylememişti.
"Daha detaylı anlat! uzun siyah saçlının sevgilisi var mı?" Heyecanlı gibi yapmış ve gülümsemiştin. Bir şeyi öğrenmen gerekiyordu.
"Şey...en son yarım yıl önce sevgilisi varmış ancak başka bir çeteyle anlaşmazlıklar yaşandıktan sonra bir anda ondan ayrılmış! İnanabiliyor musun? Üstelik bazıları aldatma süsü verdiğini söylüyor-" onun sözünü kesmiş ve üzerini değiştirmeden çıkmıştın odadan.
Yarım yıl önce seninle sevgiliydi. Belki de...belkide seni aldatmamıştı.
Hızlıca dışarı çıkmış ve etrafına bakmıştın. Yoksa gitmiş miydi?
Arkandan derin bir nefes sesi geldiğinde korkmuş ve arkanı dönmüştün. Karşında sigara içen eski sevgilini görmen ile yutkunmuş ve yanaklarının kızarmasına engel olamamıştın. Ondan hala daha hoşlanıyordun.
"Bir şey mi söyleyeceksin Y/N?" İsmini söylediğinde içinde küçük kelebekler uçuşmuştu.
"Beni aldatmadın?" İçindeki tüm endişelere rağmen yavaşça sormuştun. Ondan duymalıydın.
Gözleri hızlıca seni bulduğunda adem elması önce aşağı sonra yukarı çıkmıştı. Yutkunduğunu anlamıştın.
Doğruydu. O seni aldatmamıştı. Gözlerin dolduğunda dudaklarında eş zamanlı bükülmüştü. Onu çok fazla özlemiştin ve tekrar birlikte olmak istiyordun. Elini tutmak, birlikte uyumak.
Ona yaklaşmış ve ellerini tutmuştun. Hızlıca ellerini çözmüş ve sigarasını yere atıp üzerine basmıştı.
"Hayır aldattım!" Neden reddediyordu. Aldatmamıştı.
"Aldatmadın yalan söyleme! Her şeyi öğrendim! Sadece çete ve diğerleri!" Ağlamaya başladığında dışardaki birkaç göz size dönmüştü. Hızlıca ona sarılmış ve kafanı geniş göğsüne gömmüştün.
"Nasıl?" Şaşırmıştı. Evet aldatmamıştı.
"Boşver! Özür dilerim Baji! Senden nefret etmiyorum. Seni seviyorum! Beni affet!" Baji senden ayrılmış ve keskin dişlerini göstermişti.
"Hayır Y/N. Seni üzmek istememiştim ama sen daha çok üzüldün. Senin beni affetmen gerek"
Ondan beklemediğin yumusşk sözler duyduğunda ağlamaya devam etmiş ve sıkıca sarılmıştın.
"Affediyorum ama bir daha olmasın. Ölecekmiş gibi hissettim!" O da sana sıkıca sarılmış ve başının üzerini öpmüştü.
....
Cringelim yasadım sonrarda umarım hosunuza gitmiştir kim verdi hatırlamıyom onceki kitabın bir okuyuvusuydu.
Neyse görüsmek ğzeree yarın adını unuttuğum ama pek yazılmayan bir karakter var 😋😋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelebek Hissi , Anime Karakterleri x Reader²
Hayran KurguKelebeklerler ve hayaller daima benzerdir. Kısa ve güzel hissettirirler. Daha önce bir kelebeğin kanatlarına dokundun mu? Nasılda parlak ve kadifemsi. Hayallerde böyle işte, kadife kadar yumuşak ve hafif; gerçek olmayacak kadar parlak ve ihtişamlı...